Waar erger jij je aan? #2

Wauuuw hahaha precies gewoon!! Het begon bij mij met dat ik wakker werd en op de ns app zag dat de eerste trein die ik moest hebben (van de 3 in totaal die reis) niet reed en ik met de ns bus moest. Toen ik dat eenmaal geaccepteerd had en op het station stond te wachten kwam die bus en gingen de deuren open en was hij ram vol waardoor ik moest staan, toen had ik al zin om iemand te slaan. Mezelf de hele weg op staan vreten en het was heet en ik zweette me de tering. Daarna zei de chauffeur dat er uitgecheckt kon worden bij tijdelijke palen die bij de bussen stonden maar toen bleken er op het aankomst station geen uitcheck paaltjes te zijn want die waren ze vergeten te plaatsen. Echt ik gromde gewoon toen ik daar achter kwam hahahah. Gelukkig zei een ns jongen dat er een poortje open was op het station dus dat ik gewoon door kon lopen naar mijn trein. (Waar vervolgens iemand haar jas de hele rit lang vol zat te sprayen met parfum).

2 likes

Oh ik was deze site helemaal vergeten! Zo grappig en herkenbaar.

Dat sommige mensen dingen gaan lopen beweren die gewoon ech niet waar zijn. Had het met mijn oma over eten. Begon ze over lof. Nou dat vind ik echt het meest smerige wat er bestaat. Ik pijp nog liever Donald Trump dan dat ik lof eet. Komt mijn oma: maar je hebt een keer lof gemaakt toen we bij je aten! En toen at je het gewoon. Nee oma ik heb nooit lof gemaakt, want dat vind ik smerig. Oma: ja echt wel dat het je echt gemaakt. Met ham en kaas! Nee oma je bedoelt denk ik wraps, die heb ik een keer voor je gemaakt. Oma: nee! Het was echt lof! Zucht… :rage:

9 likes

Je mag alles tegen mij vertellen!!! Leuk!

1 like

Soms als ik uit m’n academische bubbel stap, zoals nu in de dierentuin, verbaas ik me er de hele dag over wat voor domme acties mensen uithalen. Manmanman groepen mensen staan allemaal midden in de weg zonder enige clue. Mensen op scootmobielen blokkeren volledige paden. Mensen snappen niet hoe rijen voor een kassa werken etc etc…

Dieptepunt: een aantal mensen dat achter een openslaande deur stond en de deur door mij perongeluk tegen zich aan kreeg. JA SORRY HOOR ik kan toch niet door een massieve deur heenkijken en waarom de fuck sta je überhaupt achter een deur als er overal plek is?

20 likes

online bestellen bij IKEA. Wil laminaat toevoegen maar dat lukt niet?
Toen ik gisteren keek naar de mogelijke bezorgdatum was het nog aankomende dinsdag. Als ik nu kijk pas 15 oktober.

Aaaah dus daaaar worden alle sociale regels geleerd, op de universiteit!

30 likes

Oh, dus daarom ben jij zo’n asociaal stuk vreten :kissing_heart:

Ja en ik me altijd maar afvragen waarom mensen het raar vinden als ik op mijn scootmobiel de weg blokkeer :cry:

16 likes

5 likes

Volgens mij had jij op mijn IKEA klaagpost gereageerd, maar als je naar de fysieke winkel KAN gaan zou ik het doen! Op Trustpilot stonden allemaal berichten van mensen met dezelfde klachten als de klachten die ik heb (wel betaald, niet aangekomen, klantenservice onbereikbaar via alle kanalen)

Edit: oja in ditzelfde topic :stuck_out_tongue:

Ik dacht nog dat je misschien bij ze zou werken omdat je dit zei haha, maar dat zal dan niet

Neeuhh gelukkg niet :stuck_out_tongue:

Nee ik wil graag bestellen, heb een bestelling van > 1000 kg. Dus zelf ophalen e.d. zie ik niet zo zitten als ik eerlijk ben.
Of ik moet in de winkel gebruik maken van zelf verzamelen en dan versturen.

Ik ben ervan overtuigd dat de hel eruit ziet zoals een dierentuin op een drukke dag

HOEZO MOET JE MET 10 MENSEN NAAST ELKAAR LOPEN

1 like

Oh ja dan snap ik het wel :stuck_out_tongue: . Ik geloof niet dat dat kan, op de website bij opties staat geloof ik alleen iets als laten verzamelen (door IKEA dus) en dan ophalen. Maar weet 't niet zeker hoor.
O.b.v. wat was je uitspraak dan?
Ik heb die dag uiteindelijk nog 1,5 uur aan de telefoon gehangen voor ik het opgaf :cry:. Dus ik ga er maandag maar naartoe :upside_down_face:

Ik erger me aan alles vandaag, aan mezelf, aan de schlägerachtige muziek die via m’n raam binnenkomt, aan m’n vriend, aan mijn docenten (met terugwerkende kracht dan) en aan het boek dat tegenviel

Die reactie was te verwachten. Ik denk dat er wel een samenhang bestaat tussen ondoordacht gedrag en opleidingsniveau. Maar uitzonderingen bevestigen de regel :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dinsdag weer

Haha mensen ik snap dat het elitair overkomt, maar het verschil in gedrag viel me op. Niks meer niks minder, dus alle scherpe opmerkingen zijn nergens voor nodig, kom zelf gewoon uit een dorp in Drenthe dus ik ken beide kanten

3 likes

Ze zijn niet nodig maar wel grappig. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja ik formuleerde natuurlijk veel te veel vanuit frustratie en dan is de nuance ver te zoeken.

Ik bedoel het allemaal minder stom dan het eruit kwam :grin:

2 likes

Hahaha ja snap ik hoor! De gewone mens is ook eindeloos frustrerend, domme gansjes!
Nee echt nu stop ik.:kissing_heart:

Edit haha klinkt wel heel lullig nu weer maar snap echt dat je het niet zo bedoelt maar gewoon te grappige post om niet op door te gaan.:speak_no_evil:

2 likes