Waar erger jij je aan? #2

Dit is echt story of my life en meestal gebeuren dit soort dingen gewoon op het station. Mensen die in de ingang van het ov poortje nog op zoek moeten naar hun ov chip en vervolgens niet wet en hoe ze moeten inchecken en daarna nog bovenaan de trap 3 man breed gaan stilstaan. HALLO LOOP DOOR IK MOET DE TREIN HALEN.

4 likes

Dit komt mij zo intens bekend voor dat ik denk a) wij werken voor dezelfde (grote) instelling of b) zo’n debiele module met vragen achteraf is blijkbaar normaal

Het is een zorginstelling vernoemd naar een beroemde romeinse filosoof in mijn geval :no_mouth:

Nope, dan moeten we helaas constateren dat er meer bedrijven zijn die denken dat liquide middelen en activa en blalalala interessant zijn voor nieuwe medewerkers :grimacing:

1 like

Aan kleffe stelletjes in het algemeen maar al helemaal in het OV. Sta je dan als ingeblikt sardientje in de bus, en dan zie en hoor je al dat gefriemel en de kusgeluidjes en ik kan er gewoon niet aan ontsnappen. Echt smerig hou je gewoon ff in

14 likes

Ik moet een pakket retour sturen van Nelly
 maar die kneuzen vragen verzendkosten volgens hun website? En ik kan hem maar naar een paar random winkels brengen om retour te doen, en niks dichtbij :sweat:

Heb je via PayPal betaald? Dan kan je de retourkosten terug vragen.

1 like

Nee helaas met Ideal :pensive:

Mensen die op een selfie naar zichzelf kijken in plaats van naar de camera.

4 likes

Ik erger me letterlijk dood aan het feit dat ik een maand geleden aan gaf aan mijn baas; ‘hey luister mijn Adobe pakket verloopt over een maand!’ - ‘Ohja die hacken we wel’. Wat ik ten eerste al kut vind. Ik wil liever gewoon legaal maar ok.

We zijn nu een maand verder. Mijn Adobe is verlopen. Er zou vorige week al gehackt worden en dat is nog steeds niet gebeurt. Nu zit ik dus met niks.

OHJA SIDENOTE. IK BEN GRAFISCH VORMGEVER. hoe THE FUCK verwacht je dat ik werk zonder Adobe. Fijn. They better start hacking tomorrow.

15 likes

Wat skeer. Je baas kan ‘t zelfs goedkoper kopen als bedrijf zijnde.

Kun je niet tijdelijk op het account van je collega? En anders zelf bestellen en declareren? Je baas kan echt een dikke vette boete krijgen hiervoor (maar dat weet ‘ie vast :stuck_out_tongue: )

1 like

Ja we zijn maar met zn 3en. En hun delen volgens mij of een account. Of hun hadden het ook gehackt.

Ons bedrijf is niet zo groot, haha.

Sinds ik ben gewisseld van anticonceptie is mijn huid slechter geworden en ik erger me er echt aan, het maakt me onzeker en overbewust van hoe ik eruit zie :frown: En ik heb ook het idee dat mijn lichaamsgeur er door is veranderd.

Mijn vriend de grafisch vormgever vindt dat je een schrale baas hebt!!

1 like

Hahahah, niet per sé schraal. Ik snap dat hij het wil hacken, omdat het geen geld kost, maar het is op dit moment vooral vervelend dat het pas moet gebeuren als mijn Adobe verlopen is. Ik heb geprobeerd om het hem te laten kopen via mijn stagiaire. Dan kost het maar 130 ofzo, maar ook dat wilde hij niet.

Baal gewoon dat ik op dit moment zonder Adobe zit en ik morgen dus moet wachten tot het op de een of andere manier gefixt is. Anders kan ik gewoon niet werken.

En ff nog meer zeuren: ben nog steeds aan het wachten tot BTW-vrije weken, want dan krijg ik eigenlijk een eigen iMac ipv mijn eigen laptop meenemen.

Het bedrijf waar ik werk is gewoon niet groot, we zijn maar met 3 mensen en we zijn bezig met een heel groot project wat al heel veel geld kost dusja hé. Pfffff hoop gewoon dat ze het morgen fixen.

Ah nu maak je me bang, ik moet na deze strip wisselen van pil omdat mijn normale pil niet leverbaar was.

Ik hoop voor je dat je lichaam snel normaal reageert en het snel verdwijnt. En hoop ook dat ik er zelf geen last van krijg. Tip voor je lichaamsgeur: gebruik rollerdeo ipv spuitdeo!

Ahh nee, ik was gewisseld van pil naar spiraal dus hopelijk bij jou niet! Maar je weet het natuurlijk nooit met die hormonen :no_mouth: Dat ga ik inderdaad maar doen binnenkort, thanks voor de tip :smile:

1 like

Wanneer mensen ergens een printscreen van Instagram posten is dat altijd ‘toevallig’ op het moment dat ze zes likemeldingen en vijf DM’s ontvangen terwijl ze doen alsof ze lekker nonchalant op een random moment een printscreen maken.

15 likes

Ik heb dit ook gehad toen ik van de pil naar de implanon ging. Vooral dat ik mijn zweet inderdaad ineens ging ruiken? Maar alles is nu weer helemaal normaal bij mij - ik denk dat het een tijdje duurt voordat je lichaam weer ‘gereset’ is. No worries.

1 like

Dat het weer 23/25 graden wordt. Ik wil dood en verderf.

25 likes