Wat vervelend zeg! En ik wil niet lastig doen, maar Apple doet toch nooit mee met die btw vrije dagen?
De iMacs en Macbooks doen wel mee toch? Ughh ff Googlen anders kan ik 4032828 jaar wachten op een iMac
—
Edit: Kuuut volgens mij heb je gelijk. Morgen ff meteen doorgeven. Kak kak kak
Ik had deze week eigenlijk wo/do vrij… vraagt mn werk of ik donderdag toch een avonddienst wil doen. Oke is goed. Toen de vraag of ik vrijdag ipv mijn ochtend een avond wil doen. Maar dat wilde ik niet want heb een feestje en moet het weekend weer 2 keer vroege. En dan word die donderdag waar ik ja op gezegd heb totaal vergeten want nu is er vrijdag echt een groot probleem. Zo irritant he. Geef mn vrij dag op en dan blijven zeiken om het ene wat niet kan
Shit! Hopelijk krijg je dan alsnog snel een iMac. Jouw baas moet ook wel begrijpen dat je goed materiaal nodig hebt om jouw werk te kunnen uitvoeren!
Ja mijn laptop werkt echt prima hoor. Maar af en toe is het gewoon lastig om op 13 inch te werken. Mijn scherm is te klein voor Premiere (als je dat kent). Terwijl hun twee lekker chillen op 27 inch.
Het moment dat je naar bed wil en bedenkt dat dat kloteding nog moet worden opgemaakt
Update: ik heb weer Adobe! Ze hebben een of andere patch op een harde schijf staan en daarmee was het binnen 5 seconden gefixt.
(Heb wel stiekem snel die patch naar mn eigen schijf gekopieerd in de hoop dat de patch ook op de laptop van mijn vriend werkt ghehehe)
Heel cliché, maar aan kopers op marktplaats. Ik probeer dus mijn Apple Watch te verkopen en in principe hadden we een deal. Stuurt die dude net dat hij al een andere heeft gekocht terwijl ik die van mij al drie dagen niet draag omdat hij hem vanavond zou komen ophalen… grrrrr! Ik word hier echt mega gefrustreerd van.
Ja die patch werkt op elke computer dan
Maar waarom wil hij wachten op btw vrije dagen (waar Apple niet aan mee doet), als ondernemer kun je dat toch van de belasting aftrekken? Sowieso is Premiere kut op een laptop, heb je 27” of groter voor nodig haha.
Dat ik altijd gevraagd word of ik kan werken voor mijn collega’s, maar als ik het een keer vraag het nooit mogelijk is
Ik heb ook precies dezelfde vragen.
En mijn interne geheugen is ook vaak vol. Maar goed ik snap ergens wel dat hij niet een iMac aan mij wil uitgeven ivm mijn contract.
dat mijn Instagram is gehackt en het me niet lukt hem terug te krijgen gvd
Mannen die hun vriendin ‘wife’ noemen. Nee, ze is je vrouw niet.
Dat afspraken tegenwoordig niks meer voorstellen. Wordt zo afgezegd.
Ik kom er op deze leeftijd steeds meer achter wie m’n echte vrienden zijn (aka moeite doen in goede en slechte tijden) en wie er alleen is als het hem of haar uitkomt.
De reden van afzegging is nu “dat zij en haar vriendin zo langs elkaar heenleven, dus per ongeluk bios gereserveerd oeps”.
Hoe leef je langs elkaar heen als je totaal niet werkt en samenwoont?
Volgens mij krijg ik niet echt een computer, omdat ik onder en startersbeurs werk momenteel. Deze loopt af begin januari en ze gaan dan ook pas beslissen of ze mij willen houden ja of nee. Aangezien ze ook met externe partijen werken die grafisch werk leveren ben ik maar extra zegmaar.
Toen ik solliciteerde was er ook helemaal geen functie vrij. Het was een open sollicitatie.
Ik zie het allemaal wel. Het is niet dat ik écht niet kan werken op deze manier. Ik heb in ieder geval Adobe op mn eigen laptop staan nu, dus ik kan wel in mijn vrije tijd designen.
Ik heb mijn werk netjes op tijd af en omdat collega’s dat niet hebben moet ik hun werk gaan doen. Ja hallo! Ik heb niet voor niets zo hard gewerkt.
Weer een antipuistjes masker bij de Body Shop als tester gekregen. Krijgt iedereen die standaard of is er een protocol om dit bij iedereen met acne te geven?
Dus zij hebben, zonder het van elkaar te weten, de bios gereserveerd voor vandaag? Wat apart. Kan dat niet worden afgezegd? Ik blijf het apart vinden dat afspraken zo makkelijk worden afgezegd hoor. Ik lees dat wel vaker hier en andere fora.
Nee mijn vriendin is lesbisch en heeft een vriendin. Dus zij gaan vanavond lekker naar de bios terwijl ik geen andere plannen heb en dus een eenzame avond tegemoet ga. Echt lullig.
Maja ga zo gelukkig wat drinken met een studiegenoot
De btw-vrije weken zijn natuurlijk niet echt btw-vrij, de Nederlandse staat stelt niet ineens aankopen in die winkel vrij van belasting, de mediamarkt geeft korting zodat je inclusief btw uitkomt op de oude excl-btw-prijs.