Wijkopenauto’s.nl
elke woensdagmiddag hetzelfde, de leerlingen van de plaatselijke middelbare school zijn te lui om over te steken en fietsen dan allemaal in de verkeerde richting. Ik kom dan van de andere kant en moet ze steeds ontwijken, ALS ik ze al zie aankomen, komen ook achter een bushokje uitgeschoten. pffff
Probeer altijd zo lang mogelijk niet uit te wijken maar ze kijken niet eens
“de jeugd van tegenwoordig!”
#oma
Mensen die de straat oversteken zonder te kijken.
Of alleen maar naar rechts kijken en links bijv vergeten.
Echt hoor. Ik vraag me echt af of die mensen graag naar het ziekenhuis willen ofzo
Dat vraag ik mij soms ook wel eens af.
Mensen die op een motor rijden in een spijkerbroek en een gewoon leren jasje. Op de snelweg. Met 130km/h.
Ga er maar vanuit dat die mensen een doodswens hebben.
Zag laatst volgens mij oude wegmisbruikers aflevering en daar was men vanuit Amsterdam naar Rotterdam op de motor gekomen in hun zomercarnaval outfit en de dame achterop slippers aan had.
Echt chill dat je er over 17 dagen vanaf bent zeg, haha. Ja we hebben al muizenvallen staan maar het zijn echt van die kleine stadsmuisjes, dus 9 v/d 10 keer klapte de val wel dicht maar zat het muisje er niet tussen. En we zetten ze wel in hun looproute neer met pindakaas, ze zijn echt slim haha.
Mijn god. Sommige mensen. Ugh.
Huh wat vreemd. Met wat hierboven staat, zou ik wel denken dat ze dat pas vanaf 1 augustus pas toeslagpartners waren en dan ook pas op hetzelfde adres wonen. Wat raar dat ze dan het hele jaar moest betalen.
Dat ik te traag eet (of te veel dingen tegelijk doe). Nu is mijn eten koud.
Mijn vriend krijgt ieder jaar zo’n brief maar zet het gewoon niet stop. Echt ik wil hem dan wel slaan maar ik vind dat die het zelf moet stopzetten. Heb wel eens een half uur voor hem rondgebeld om te achterhalen hoeveel er nog in totaal open stond.
Mensen die niet kijken of ze voorrang moeten verlenen. Heb knoerthard moeten remmen met mijn fiets omdat ik anders gewoon op andere mensen knalde…
Ik wilde mijn toeslag stopzetten maar ik kreeg een melding dat ik het niet stop hoefde te zetten. Ze zouden het allemaal jaarlijks berekenen en mogelijk zou ik geld mislopen. Ondertussen betaal ik elk jaar alles terug
Godver ik hoor dit nu in dat kut liedje
Ja en als je er eentje onder je auto hebt ben jij het ook nog schuld want kind en voetganger of fietser
Haha ik ben dan zelf ook fietser, was inderdaad niet duidelijk uitgelegd van me. Zij moeten dus aan het fietspad aan de andere kant van de straat rijden, maar rijden met hele troepen aan de foute kant.
Maar echt, ik woon super dicht bij mijn werk, en toch elke dag genoeg ergernissen, fouten, bijna accidenten. ,…
Dan is er ergens iets mis gegaan, want als jullie pas in september gingen samenwonen in dat gezamenlijk gekochte huis hoef je alleen de toeslagen over september-december terug te betalen, de maanden daarvoor worden berekend op basis van jouw eigen inkomen, de laatste maanden op basis van jullie gezamenlijke inkomen. Omdat jij het had over het hele jaar terugbetalen deed ik de aanname dat jullie ook al het hele jaar samenwoonden (want zo is die regel), als je daarvoor apart woonde slaat het inderdaad nergens op wat ik zei. Maar ik lees in je latere reacties dat het blijkbaar wel zo uitgevoerd is, ik zou bezwaar maken, de regel is bij jou blijkbaar verkeerd uitgevoerd.
Om deze rede wilde ik perse het ‘volgende jaar’ een huis kopen terwijl we al vanaf juli echt serieus op zoek waren.