Of: “uhh ik heb je 4 dagen geleden al verteld dat hij / zij geboren is, ben je dat vergeten?”
Ja! Net zoals ‘op de borrel’
wat kinderachtig zeg van haar. is ze je aan het uitdagen of hoe moet ik het voor me zien?
Mensen die moeten benoemen dat hun e-mailadres met alleen maar kleine letters geschreven wordt. Ik heb weleens geantwoord dat het niet uitmaakt, maar ze kennen altijd wel iemand die een bericht niet had ontvangen omdat er per ongeluk een hoofdletter was gebruikt en het bericht daardoor naar iemand anders was gestuurd. JE HAD GEWOON DE VERKEERDE LETTER INGETYPT MUTS!
Aan dat (bijna?) alle plafonnières zo lelijk zijn. En aan mezelf, dat ik de vorige heb gesloopt en daarom op zoek moet naar een nieuwe.
Aan de reclame van almhof, die met die vrouw in een dirndljurk
Aan de hardnekkige pukkel op mijn wenkbrauw. Wat een plek zeg, ik kan nu nauwelijks brows tekenen.
Haha zo herkenbaar. Ik heb ook regelmatig gehad: kleine letters en aan elkaar!!! Aan elkaar? Koekoek
Dat ik vanavond weer sushi ga eten met vrienden voor iemands verjaardag.
Voor iemand die niet van sushi houdt, heb ik in mijn leven al te vaak bij die sushitenten gegeten. Elke keer als er weer iemand uit de vriendengroep van mijn vriend jarig is, gaan we weer sushi eten. Ik vind het super gezellig om ze weer te zien, maar waarom toch elke keer met sushi?!?! Bedenk eens iets anders.
Ja, echt te vaak gegeten. Ik doe het ook niet meer. Al 4 jaar geen sushi meer gegeten en i’m proud.
Ik zit in de trein en ik ben volgens mij vergeten in te checken, maar ik weet het niet zeker.
Wat betekent dat ik nu veroordeeld ben tot telkens spastisch kijken of er een conducteur aankomt, terwijl dat 0,0 zin heeft.
Of hem juist opzoeken en het uitleggen. Mag je vaak bij volgende halte inchecken alsnog.
Ze kwam net langs, ik had al een heel verhaal van ‘ja ik weet niet zeker of ik ingecheckt ben sorry alvast ik had haast blala’. Ze zei ‘je bent gewoon ingecheckt doei’
Dat de albert heijn dus nergens meer gewone bagels verkoopt (terugkerende weekend-ergernis idd hehe), ook online alleen die vieze met sesam… Heb ze nu een facebook berichtje gestuurd, maar dat zal wel niks opleveren
Update 3. Ik heb gisteren dansles gehad. Dat is heel ongemakkelijk als ne geen idee hebt wat ze zeggen en al helemaal als je ook in het Nederlands standaard twee stappen achterloopt met zumba. Op een gegeven moment werd het echt te lastig en zijn m’n Zweed en ik maar pull ups gaan doen in de gym die on-Nederlands leeg was. Daarna had men het warm en gingen ze zwemmen in het kanaal. Het was immers zo’n 4 graden boven 0. Het is nochtans geen probleem om een deel van het Zweeds leger te zien skinnydippen. Als ze ons binnenvallen zijn we beter af dan met de Duitsers denk ik.
Vanochtend hebben we lunch gehad om 10.30 maar dat noemen ze hier echt lunch. Verder vind in iedereen wel heel vriendelijk en ze praten erg goed Engels en doen dat ook. Ze leken m’n directheid wel te waarderen. Op een gegeven moment zeiden ze: Ohh stoot ons even aan als we overgaan op Zweeds want het gaat per ongeluk en ik dacht en zei: ja, vond het toch niet interessant waar jullie het over hadden dus helemaal prima dat je dit in het Zweeds voortzet. Daar konden ze wel om lachen, dus dat is goed. Ook viInden ze het reuze interessant dat ik schelden met ziektes (stootte mn teen godnondetyfusklerekut)
Dadelijk moet ik m’n galajurk/dwangbuis en ik hoop gewoon hard dat ik niet wn publique van de trap af donder. Ik stuur nog foto’s als ik klaar ben maar dat wil ik vwrdomme alleen doen en met m’n eigen foute muziek en niet zijn rare Zweedse nummers
Ooohh hebben die ze daar ook? Ik kom nooit echt bij de Jumbo maar zo ver weg is ie niet, dus dan ga ik daar eens kijken binnenkort
Haha daarvoor kun je dus ook bij de Albert Heijn terecht tegenwoordig
maar mooi, ik ga naar de Jumbo
Cash is king reclame
Nog irritanter dan die ene van Carglass toen.
insta influencer (claartje rose): some people call it rain. i love to call it liquid sunshine * foto op vakantie met mooi groen enzo. waar het een beetje fijn heeft geregend, ergens Bali ofzo *
oke meid ben benieuwd of je het ook liquid sunshine noemt als je in Nederland op je motherfucking fiets door de regen naar het werk moet fietsen.
zij fietst volgens mij ook… 10 meter. op die hele dure mooie influencers fiets voor the gram om vervolgens weer in het vliegtuig te stappen voor een persreisje en die foto op insta te zetten om te laten zien hoe normaal hun leventje is in amsterdam