Waar erger jij je aan? #2

Als iemand veel emoticons gebruikt.

Goed zo! Hoe reageerde ze toen je dat zei?

ik ging even heel snel en grondig afwassen op mijn manier maar toen was ik bij een glas en kwam er echt een plas afwaswater over mn shirt en broek heen brr

2 likes

M’n sok zit vastgeplakt aan mijn blaar
The horror
Was een pleister vergeten op te doen :expressionless:

Van die ballerina’s die sommige vrouwen dragen. Verpest een hele outfit zo erg. Bestaan die dingen nog?? Zo slap en lelijk
En ik ruik dan ook gewoon de stinkvoeten, in mijn hoofd hahaha

Oke ik had een voorbeeld link maar die doet t nie

39 likes

Was het een link van die met luipaardprint?

image

Je ruikt ze idd vanaf de foto

50 likes

Hahaha hardop gelachen

1 like

Nee het werd ineens een link naar andere schoenen met touwtjes haha

Het was je eigen grap haha :joy:

2 likes

Omg mijn titel nu, ik ga stuk.

16 likes

Dit is heel erg hoe het bij Victoria’s Secret ook gaat. Denk dat ze dat willen nabootsen…

2 likes

Ik had laatst precies hetzelfde, ze vroeg om mijn naam en ik keek echt zo :face_with_raised_eyebrow:
Echt rot op laat me gewoon m’n ding doen

3 likes

Ja ik snap het. Ben er zelf ook niet van, haha. Maar denk dat het ook sowieso niet echt bij ‘de nuchtere Nederlandse vrouw’ past (als ik even mag generaliseren).

4 likes

Ik erger me eraan dat er bij onze Lidl en Aldi geen snelkassa’s zijn, ik koop bijna alles bij Jumbo maar soms heeft 1 vd 2 iets specifieks wat alleen daar is, sta ik met 1 ding in de rij achter mensen met goed gevulde winkelwagentjes🙄

2 likes

Ik zou echt een extreem belachelijke naam kiezen die zo bizar is dat die verkoopsters het amper tegen elkaar durven te vertellen. Quinoa ofzo.

15 likes

Spongebobbisha😂

15 likes

priscilla…

Laatst was ik in de Hunkemöller en toen was er een vrouw van een jaar of 65 BH’s aan het afrekenen, zegt die verkoopster heel triomfantelijk: wil je er ook bijpassende slipjes bij??? Nou ga ik daar sowieso al van over m’n nek… maar toen die desbetreffende vrouw vriendelijk afwees grapte ze: oh die dragen we zeker niet meer he??? :stuck_out_tongue: :wink: :stuck_out_tongue: :wink:

Ik zat echt zo van??? Zo dom was dat
Gelukkig disde die vrouw haar met: nee die heb ik al.

26 likes

Ik zou me laten aanspreken met: koninklijke hoogheid

12 likes