@Falafel Waar ik me (zoals anderen ook al zeiden zie ik nu)vooral aan erger is dat het echt 1:1 van de Victoria’s Secret gekopieerd is, zo onorigineel. En dan vind ik de VS ook nog eens 10x beter qua service en verkoopsters (en bh pasvorm)
Mijn ergernis: een sportschoolmederwerker (laten we hem Sjonnie noemen). Laatste keer dat ik met hem een afspraak had, noemde hij me te vet/ongezond/te bleek (‘pak maar eens een zonnebankie! Veel mooier!’) Toen ik vandaag aan een andere medewerker vroeg om een schema van 45-60 min te maken (waar ik voor betaal en wat allang afgesproken was), kwam Sjonnie ertussendoor op zo’n belachelijk makende toon met ‘45 minuten full-body workout. Oookeee!’. Ja gast, ik weet dat ik het toch niet afmaak, dus waarom zou ik een langer schema opeens wel magisch gaan doen?! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik er wat van moet zeggen, want het is echt zo’n schijnheilig boontje die wss alles ontkent. Ja, het zit me wel hoog eigenlijk!
TL;DR: sportschoolmedewerker zegt constant onaardige dingen over mijn prestaties en uiterlijk