Waar erger jij je aan? #2

@Falafel Waar ik me (zoals anderen ook al zeiden zie ik nu)vooral aan erger is dat het echt 1:1 van de Victoria’s Secret gekopieerd is, zo onorigineel. En dan vind ik de VS ook nog eens 10x beter qua service en verkoopsters (en bh pasvorm)

Mijn ergernis: een sportschoolmederwerker (laten we hem Sjonnie noemen). Laatste keer dat ik met hem een afspraak had, noemde hij me te vet/ongezond/te bleek (‘pak maar eens een zonnebankie! Veel mooier!’) Toen ik vandaag aan een andere medewerker vroeg om een schema van 45-60 min te maken (waar ik voor betaal en wat allang afgesproken was), kwam Sjonnie ertussendoor op zo’n belachelijk makende toon met ‘45 minuten full-body workout. Oookeee!’. Ja gast, ik weet dat ik het toch niet afmaak, dus waarom zou ik een langer schema opeens wel magisch gaan doen?! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik er wat van moet zeggen, want het is echt zo’n schijnheilig boontje die wss alles ontkent. Ja, het zit me wel hoog eigenlijk!

TL;DR: sportschoolmedewerker zegt constant onaardige dingen over mijn prestaties en uiterlijk

1 like

Ik weet niet waarom, maar ik heb meteen zo’n beeld bij Sjonnie

21 likes

Hij heeft iets minder spieren maar wel ook serieus zo’n klein hoofd! Geen gezicht (sorry niet aardig).

5 likes

Hij is op zn zachts ook niet aardig, dus dat mag je best zeggen. Bovendien wordt hij ook betaald om normaal te doen en uit jij je in het ergernistopic, dus je mag best harder zijn.

Vast zo’n man met een nek breder dan zn kaaklijn en een klein piemeltje van de anabolen. Veel plezier met zn leren huid en loshangend vel als hij 45 is, doei Melvin.

19 likes

Brr ik voel je ergernis. Ik vind eigenlijk dat degene die die training geeft daar dan ook wat van moet zeggen, maar dat gebeurt niet begrijp ik?

1 like

Barrrrbeesha

Courtney

3 likes

Dat mijn pabo bestelling nog niet verzonden is

1 like

Ja, van Amerikaanse ketens kan ik het nog een beetje hebben zoals de Starbucks. Maar zelfs bij de Apple Store denk ik al we zijn niet in Disneyworld, doe gewoon normaal.

1 like

Dankjewel! Ik zal mijn moed de volgende keer even bij elkaar sprokkelen. Vind het altijd moeilijk of word juist te fel tegen zo’n persoon… Maar je hebt gelijk dat het beter is wat te zeggen. Oh en inderdaad, hij had nu al 1000 zonschade, wordt vast een lellek oud opaatje :thumbsup:

1 like

Misschien werken ze met commissie? Zou het anders ook niet weten.

Ik vind het zelf ook kut, maar het heeft echt geen zin om die verkoopster lastig te vallen met bijdehandte opmerkingen. Zij doet ook alleen maar wat haar opgelegd is door management, wss vindt zij het net zo kut en boeit het haar geen reet hoe je heet. Is ook altijd mijn frustratie bij klantenservices, dan wil ik eigenlijk een keertje schreeuwen tegen iemand die dat belachelijke beleid heeft bedacht i.p.v. een 18jarige Janneke die onderbetaald wordt en er ook niks aan kan doen. Alleen die krijg je nooit aan de lijn.

19 likes

De adviezen van de mensen die op het balkon staan bij masterchef.

“Looking good!” (deelnemer zet een pan water op het vuur…)

“Just follow the recipe step by step” haha ok, ik wilde eigenlijk stap 1-6 overslaan.

“Focus!”

34 likes

Ik ben hoogzwanger en ik word (de hele zwangerschap al hoor maar nu al helemaal) he-le-maal krankjorum van al die mensen die zich overal mee bemoeien en de hele tijd van die waarschuwingen naar je hoofd gooien DAT IK NU MOET GENIETEN EN SLAPEN WANT STRAKS…!!! Is mijn leven voorbij.

Thanks man, dat helpt me echt ontspannen. :roll_eyes:

Laat me met rust. Ik geniet, ik ben aan het relaxen en aan het genieten van deze bijzondere tijd. Kom het niet verpesten met je dramatische gedoe. Ik wéét dat er straks een baby komt en dat dat zwaar gaat zijn en wennen, en dat je dan veel minder slaapt en moe gaat zijn en alles. Daar stel ik me op in. Ik kies daar toch ook zelf voor? Het is niet alsof ik heel naïef denk dat mijn leven straks gewoon hetzelfde blijft ofzo? Wat denken mensen nou?

Ik vind het echt echt echt ZO onwijs irritant hoe dramatisch mensen tegenwoordig doen over kinderen. Bah. Als er iets is wat mijn zwangerschap minder leuk heeft gemaakt dan is het niet de bekkenpijn of het maagzuur maar dat gepiep en dat onheilspellende gewaarschuw van mensen de hele tijd.

En voor alle moeders, kom nu alsjeblieft niet met: “Ja maar het IS ook gewoon heel zwaar” want dan mis je mijn hele punt.

32 likes

Hahaha ik heb gisteren nog in wjekw gepost hoe erg ik daar van geniet :sweat_smile:

2 likes

Ik wou dat ik iemand had die me zo zou aanmoedigen in de keuken

5 likes

Haha mijn vriend doet dit altijd, en dan niet eens sarcastisch, maar omdat hij heel blij is dat hij het zelf niet hoeft te doen ofzo
“mooi gesneden groente!” “goed gedekte tafel” “marinade ruikt heerlijk schat” haha

30 likes

Gewoon zeggen ‘kun je je denigrerende opmerkingen voor je houden, ik betaal voor deze service en niet om afgekraakt te worden’ :relaxed:

2 likes

Ik erger me extreem erg aan een ex-collega van mij. Ze probeert heel hard om instafamous en influencer te worden, maar de manier waarop is zo kansloos. Ze tagt in haar verhaal constant meerdere merken (zodat ze haar opmerken waarschijnlijk). Dus bij een hele gewone outfit staan dan Levi’s, Monki en Nike getagd, alsof zij ooit zouden investeren in haar? En ze deelt allemaal van die berichtjes van schimmige webshops die zaken willen doen met ‘influencers tussen de 500 en 1000 volgers’.

En echt van die standaard sexy poses all over the place, ik krijg er echt de kriebels van. En natuurlijk haar hele sportschoolleven. En dat ze zich opeens te goed voelt voor haar geboortedorp hahaha en ook te goed voor regels.

Bovendien is ze echt veertien in een dozijn, dus ga niet zo special snowflake zitten doen en ga gewoon werken voor je geld.

4 likes

Jaa echt vreselijk. Ik voel me dus echt prima en slaap ook best prima (afgezien van af en toe wakker worden om te plassen en dan bekkenpijn te hebben, maar daar tussendoor slaap ik gewoon goed) en ben helemaal zen, heb er zin in en kijk ook uit naar de bevalling etc. Het enige waar ik dus GEK van word is hoe mensen ermee omgaan, dat maakt me inderdaad chagrijnig!

Die negatieve vraagstelling ook altijd: “Zie je er érg tegenop?”

Nee, ik heb er zin in!

Zucht. Ik vraag me ook oprecht af waarom mensen het doen? Wat wil je er nou mee bereiken? Het is niet alsof ik nog terug kan ofzo, en het bevordert mijn genieten / ontspannen zo in de laatste weken ook niet? WAAROM?

1 like

Net naar de bieb gegaan terwijl ik eigenlijk had kunnen weten dat er geen plek zou zijn. Heb de hele ochtend verspild ook omdat ik zo laat wakker werd en heb blaren dus elke stap doet pijn. Moet nu bijna janken bij de tramhalte om helemaal niks dus, en m’n motivatie om te studeren is weg. Waarom ben ik zo

Wat? Hoeft dat niet? Ik ben helemaal verbaasd. Ik ben een keer in mn mond gestoken, dat was lastig eruit zuigen.