Waar erger jij je aan? #2

Sorry kon het niet laten :kissing_heart:

1 like

Vuile bitchh je hebt me echt genakt nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schaaaaaat

11 likes

Jullie spelen met Mn privƩ, ik vertrouw deze donkere jongen niet help.

10 likes

Ik kreeg een mail van een volwassen man in een zakelijk bericht waarin hij ineens ā€˜hihiā€™ aan het einde van een zin schrijft.
:sweat::sweat::sweat:

27 likes

Ah bah. Ik vind hihi eigenlijk nooit kunnen, maar zeker niet in een zakelijke mail.

Ik had vandaag een dossier waar door iemand kl88 in gezet was. Want klachten is natuurlijk heel moeilijk om uit te typen.

14 likes

kl88?? Dat is helemaal erg :scream:

1 like

Holy shit haha die heb ik sinds 2001 al niet meer gehoord joh.

3 likes

Ja ik ken haar al lang en we zijn echt goede vriendinnen, maar onze vriendschap is sinds een tijdje minder hecht. Komt denk ik ook omdat ze intensief aan het daten is met iemand. Heb toen al een keer gezegd yo ik zie je bijna niet meer. Maar nu is er eigenlijk niks veranderd. En ik merk ook aan mezelf dat ik daardoor afstand neem.

Ik denk dat het altijd goed is om het nog een kans te geven! En contact houden als je op reis bent is altijd lastiger, weet ik zelf ook. Dus ik zou even afwachten hoe het is als ze terug is en het dan aankaarten. Succes ermee iig!

Dat mijn huisgenoot de vaatwas niet leegt. Grrr. Ik heb zaterdag de vaatwas aangezet en daarna nog helemaal geen vaat gebruikt. Mijn huisgenoot zet gewoon zijn vuile vaat op het aanrecht i.p.v. de vaatwas te legen. Dan denk je dat je geen gedoe over afwas en vuile vaat e.d. zal krijgen, omdat er een vaatwas is, zijn mensen zelfs te lui om die te legen.

(Ter informatie: ik leeg hem zo goed als altijd, maar ik was dit weekend erg druk. En nu wil ik eigenlijk wel eens zien hoe lang het zal durenā€¦ Met mijn vorige huisgenoot had ik de stilzwijgende afspraak dat in ieder geval de eerste die er iets wil inzetten, hem leegt als dat nog niet gebeurd is, lijkt me logisch.)

3 likes

Dit ja. Zaterdag ook een vrouw piepte elke keer precies voor waar ik ook wezen moest. Deed ze ook nog eens heel sloom bij de koeling. Pak wat je nodig hebt mens grrrr.

1 like

Een vriendin van me die alles zo ongelofelijk persoonlijk opneemt. Ik zeg veel dingen vaak sarcastisch of een beetje bot en dan voelt ze zich aangevallen.
Vind ik zo kut want ik bedoel het vaak echt niet serieus en dan moet ik me helemaal gaan verantwoorden/uitleggen :roll_eyes:

2 likes

Mensen die de supermarkt inlopen en dan nog voor de poortjes over het hekje gaan hengelen om een mandje te pakkenā€¦ en dan nog selectief zijn ook dus een minuut staan te vissen naar het mandje met hengsel zodat ze tijdens het boodschappen doen lekker het vlees van je schenen af kunnen schuren

8 likes

Ik vergeet altijd een mandje te pakken (bij ons staan ze voor de poortjes) dus moet dan altijd ook juist hengelen haha

Dit doet mij ook ergens aan denken haha!

Ik moet denken aan een station waar Lange Frans en Baas B een liedje over hadden :joy:

Mijn moeder gebruikte heel lang (zoiets als) Godverdomme1992 (mijn geboortejaar). Daar kwam ik achter toen ik ergens voor haar moest inloggen. Haar verklaring: ja ik moest godverdomme weer zoā€™n nieuw wachtwoord, met cijfer en dan gebruik ik altijd het geboortejaar van een van jullie. Thanks mam.

60 likes

Hahaha hardop lachen. Je moeder ook echt haha.

En die brug over het spoor bedoel je? @Duif

1 like

Ik ben nu bewust bezig met weinig tot geen vlees eten wegens milieuredenen en voor de dieren etc. Nu vertelde mijn huisgenoot over een nieuwe maaltijdsalade bij de AH, waarop ik vroeg of er kip in zat omdat ik dus liever geen vlees eet. Zegt ze: ā€œJa, maar dat kun je ook gewoon weggooienā€.
Ja meid, jij hebt het echt begrepen :thumbsup:

53 likes

Oke diezelfde man wenst mij een ā€˜herinnervolleā€™ dag toeā€¦ dat heet MEMORABEL :triumph:

12 likes

Dat mijn werkmail gehackt is

Huilen dit.