Waar erger jij je aan? #2

Iemand heeft zijn bagage naast mij gezet en zit nu verder op, maar die koffer valt telkens om als we bij een station aankomen dus ik krijg allemaal boze blikken omdat iedereen denkt dat die van mij is :roll_eyes:

@Lakshmana Ook alvast veel plezier gewenst in de laatste weken / dagen dat je 836461 keer per dag de vraag krijgt: ā€œis ie er al?!!ā€

Dat is helaas ook al begonnen, zij het nog niet zó vaak, haha. Maar bepaalde mensen vragen elke dag of ā€œer al een baby isā€ of ā€œis alles nog rustig?ā€

Ik maak er maar een sport van om niet te reageren en te kijken hoe zenuwachtig ik mensen kan krijgen.

Of ik stuur: ā€œNee man, al 34 uur aan het bevallen maar nóg niks.ā€

1 like

iTunes of ICloud voor Windows aaaaaaaa!!!
Ik wil gewoon die foto’s op mijn laptop. Ben bijna geneigd dan maar te betalen voor meer iCloud ruimte gvd

Aan de mensen in mijn trein. Ben al 3 keer van plek waarvan 2 keer ook van coupƩ veranderd. Eerst had iemand keeltyfus achter me en net iemand die ZO stonk naar sigaretten, leek alsof ik een huis binnenstapte waar 30 jaar lang 24/7 gerookt is
Voel me nu wel een beetje een aansteller maar er is gelukkig genoeg plek. Nu zit ik in een dood stille coupe dus ik ben weer zen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Of: ā€œuhh ik heb je 4 dagen geleden al verteld dat hij / zij geboren is, ben je dat vergeten?ā€

2 likes

Ja! Net zoals ā€˜op de borrel’

1 like

wat kinderachtig zeg van haar. is ze je aan het uitdagen of hoe moet ik het voor me zien?

1 like

Klinkt echt alsof jullie twaalf zijn of zo :joy:
Lekker laten gaan.

32 likes

Mensen die moeten benoemen dat hun e-mailadres met alleen maar kleine letters geschreven wordt. Ik heb weleens geantwoord dat het niet uitmaakt, maar ze kennen altijd wel iemand die een bericht niet had ontvangen omdat er per ongeluk een hoofdletter was gebruikt en het bericht daardoor naar iemand anders was gestuurd. JE HAD GEWOON DE VERKEERDE LETTER INGETYPT MUTS!

36 likes

Aan dat (bijna?) alle plafonniĆØres zo lelijk zijn. En aan mezelf, dat ik de vorige heb gesloopt en daarom op zoek moet naar een nieuwe.

Aan de reclame van almhof, die met die vrouw in een dirndljurk

6 likes

Aan de hardnekkige pukkel op mijn wenkbrauw. Wat een plek zeg, ik kan nu nauwelijks brows tekenen.

1 like

Haha zo herkenbaar. Ik heb ook regelmatig gehad: kleine letters en aan elkaar!!! Aan elkaar? Koekoek

2 likes

Dat ik vanavond weer sushi ga eten met vrienden voor iemands verjaardag.
Voor iemand die niet van sushi houdt, heb ik in mijn leven al te vaak bij die sushitenten gegeten. Elke keer als er weer iemand uit de vriendengroep van mijn vriend jarig is, gaan we weer sushi eten. Ik vind het super gezellig om ze weer te zien, maar waarom toch elke keer met sushi?!?! Bedenk eens iets anders.

3 likes

Ja, echt te vaak gegeten. Ik doe het ook niet meer. Al 4 jaar geen sushi meer gegeten en i’m proud.

2 likes

Ik zit in de trein en ik ben volgens mij vergeten in te checken, maar ik weet het niet zeker.
Wat betekent dat ik nu veroordeeld ben tot telkens spastisch kijken of er een conducteur aankomt, terwijl dat 0,0 zin heeft.

Of hem juist opzoeken en het uitleggen. Mag je vaak bij volgende halte inchecken alsnog.

Ze kwam net langs, ik had al een heel verhaal van ā€˜ja ik weet niet zeker of ik ingecheckt ben sorry alvast ik had haast blala’. Ze zei ā€˜je bent gewoon ingecheckt doei’

18 likes

Dat de albert heijn dus nergens meer gewone bagels verkoopt (terugkerende weekend-ergernis idd hehe), ook online alleen die vieze met sesam… Heb ze nu een facebook berichtje gestuurd, maar dat zal wel niks opleveren :mad: