Waar erger jij je aan? #2

Dat het lijkt alsof ze altijd hier aan het verbouwen zijn waardoor ik wakker gemaakt word terwijl ik eigenlijk zou kunnen uitslapenšŸ˜­

Dat ik geblokkeerd ben van de stress en dat ik daarom nog vrij weinig heb uitgevoerd voor mijn studie vandaag. Zucht.

Ik ben weer een paar dagen op mā€™n oude werk. En er is inmiddels een nieuw meisje aangenomen. Dat vanzelfsprekend nog niet zoveel weet. En toch gaat ze elke keer advies geven of antwoord geven. Houd je mond gewoon, je weet het niet beter.

Edit: ā€˜vergeet je straks niet dit en dit te doen?ā€™

Houd even lekker je bek.

6 likes

Ik had dit ook met een huisgenoot, toen heb ik een tijdje gewoon mijn eigen spul afgewassen om te kijken wanneer ze het eindelijk eens een keer zou uitruimen.
Werkte niet, en ik ergerde me er steeds meer aan. Sowieso kan ik echt me onredelijk erg ergeren aan mensen die hun eigen shit niet opruimen.

Het gaat over hele specifieke dingen die ze verkeerd zegtā€¦

Memorabel is ook erg!

Bij mij op het werk is het forum geblokkeerd op internet, dat is ook erg. Hier kwam ik achter omdat ik EINDELIJK een bureau had waar niemand mn scherm kon zien, maar helaas

3 likes

Yep haha

1 like

Ik snap ook niet hoe ze die brug ooit hebben kunnen maken.

1 like

Mensen die bellen met de luidspreker aan. Mijn buren zijn heel lief, ze zitten de hele dag buiten en dat ze hard tegen elkaar praten heb ik ondertussen geaccepteerd. Ze bellen continue met familie (in het Turks en dat vind ik jammer dat ik dat niet versta want ben nieuwsgierig), maar waarom de hele tijd op de luidspreker EN WAAROM ZO HARD. De hele buurt kan meegenieten van dat gesprek, waarom??? Als je dan perse op de luidspreker wil bellen, ga dan ff binnen zitten ofzo.

3 likes

Ik heb niet alleen een hekel aan onaangekondigd bezoek, maar zelfs aan onaangekondigde telefoontjes. Ik haat bellen ook, eigenlijk vind ik dat alleen nuttig als ik of de ander direct een antwoord nodig heeft. Zo niet, leave me aloneeeee :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Ja! Dit! Terwijl ik ook wel van spontane dingen hou. Maar alleen als ik ze zelf spontaan bedenk

1 like

Aan mijn ouders op Social media

Nou, de vaatwas is gelukkig geleegd, dus ik heb het niet zo ver moeten laten komen als jij. Nu heeft hij ook zā€™n was opgeruimd, alleen heeft hij het wasrek laten staan, echt in het midden van de kamer, terwijl het 3 seconden tijd vraagt om op te ruimen. Ik voel me zoā€™n zeur dat ik dit vervelend vind, het zijn ook allemaal ā€˜kleineā€™ dingen (zoals het licht Ć ltijd laten branden). Het vraagt allemaal alleen zo belachelijk weinig tijd, dus doe het gewoon? :stuck_out_tongue:

Ik begrijp je dus volledig. Hoe is het afgelopen met je huisgenoot? Ben jij/is zij verhuisd?

Het jankende kind van de buren of mogelijk van de buren van de buren. Er komt geen einde aan :cry:

Weer wat geleerd! Ik beloof Mn leven te verbeteren.

1 like

Dat mijn ouders echt zonder overdrijven iedere avond ruzie maken over de televisie :flushed:

Uiteindelijk ben ik verhuisd! (niet om de vaatwasser haha). Waar ik nu woon zijn er gelukkig genoeg regeltjes zodat alles spik en span is, dus nooit meer die irritaties.
Het vervelende aan die kleine ergernissen is dat de ene zich rot ergert en de ander totaal niet inziet wat het probleem is omdat het juist zo ā€˜kleinā€™ is. Ik heb eigenlijk altijd met huisgenoten die van alles laten liggen dat het er gewoon niet in komt, omdat ze zelf het probleem gewoon niet zien :disappointed:

1 like

Tandpasta met draaidop ipv een klepje.

3 likes

Colgate!!!

2 likes

Dat het gister en vandaag echt een sauna was in mijn lokaal :roll_eyes: