Waar erger jij je aan? #2

Foute topic gek maar wel een leuke update!

3 likes

Dat ik een groot menu wilde van MacDonalds en nu staat er toch medium op de bestelling.

Dat ik geen vierkante badkamerlamp met de goede IP waarde kan vinden. Het liefste dan een grotere in de badkamer en een kleinere in het toilet.

Never mind het was toch groot. En nu kan ik het niet op.

6 likes

Dat mijn adblock niet meer goed werkt, en ik dus nu steeds weer reclame krijg op youtube :sob:
Iemand 1 die nog wel goed werkt (voor safari)?

LOL, what is wrong with u?

Kevin Durant. Ik vind dat zo’n nare a symphathieke mongool. Met z’n bijbel in zn rugzak. Alsof ie ooit een letter eruit heeft gelezen. Iel.

1 like

De onzin die er in de groepsapp van werk gezet wordt. En eruit gaan kan niet, want belangrijke mededelingen worden ook in die app gezet en je mag er ook niet uit van de baas.

Ik heb me de laatste tijd echt uit de naad gewerkt, nauwelijks iets leuks gedaan en nu is het ergste als t goed is voorbij (als in: ik hoef nu niet in het weekend door te werken). En nu ben ik niet goed in orde. Voel me zo verlept, getver. En ik had allemaal voornemens over dingen waar ik eindelijk weer tijd voor had. Mehhh meh

Voorstellen om een nuttige afspraken/hulpvragen en een ouwehoergroep te maken? Je argument kan zijn dat je anders belangrijke meldingen mist. En dan kan in de andere groep onzin worden besproken

Is al vaker besproken(er zijn meerdere collega’s die al die onzin vervelend vinden)maar ze willen niet twee apps, want dat is onnodig en onhandig en verwarrend etc. En dus zit ik iedere keer weer met stomme vakantiefoto’s, niet grappige foto’s, stomme grappen en verhalen over hun verwende kinderen opgescheept.

Huh wat een suffe argumenten. Lijkt me eerder dat het nu niet werkt maar ok. Irritant :s

Het was eerst ook nog erger. Als iemand jarig was werd diegene in die app uitgebreidt gefeliciteerd, en dan kreeg je dus 25 keer gefeliciteerd etc. Toen dit werd aangekaart door een aantal die het vervelend vonden is er groot drama uitgebroken tijdens een werkoverleg :joy:. Want ja feliciteren is toch juist leuk en beleefd? En er kwam dus echt een soort van ruzie :joy: Maar dat mag nu dus niet meer in deze app.

Het zijn dus buiten de app ook vrij heftige mensen haha wauw

1 like

Haha alsof je de baby ook echt terug kan brengen als er iets aan mankeert en hij het niet zo goed doet.

1 like

Zou de wereld een stuk leuker maken

12 likes

Bij sommige kinderen zou het beter geweest zijn als dat was gebeurt

1 like

Haha ik vond dit ook zoooo raar voor ik kinderen kreeg maar nu doe ik het ook. Geen idee waarom. Enige reden die ik kan bedenken is omdat het wat gezelliger klinkt dan; ik moest 3 keer voeden en poepluiers verschonen. :ghost: Of luiheid want het is sneller om te zeggen.

2 likes

Ik zat ook al bijna op de kast maar ik besloot er boven te staan (maar niet op de kast).

15 likes

Nu je dit zegt denk ik dat het komt omdat de kraamhulp vroeg: hoe vaak kwam hij vannacht?
Volgens mij heb ik dat overgenomen haha.

@anon46421473 Haha was een grapje, no hard feelings hoor! Kan wel wat hebben. Niks mis met moeke zijn zolang je er zelf maar blij mee bent.

2 likes