Waar erger jij je aan? #2

Update 3. Ik heb gisteren dansles gehad. Dat is heel ongemakkelijk als ne geen idee hebt wat ze zeggen en al helemaal als je ook in het Nederlands standaard twee stappen achterloopt met zumba. Op een gegeven moment werd het echt te lastig en zijn m’n Zweed en ik maar pull ups gaan doen in de gym die on-Nederlands leeg was. Daarna had men het warm en gingen ze zwemmen in het kanaal. Het was immers zo’n 4 graden boven 0. Het is nochtans geen probleem om een deel van het Zweeds leger te zien skinnydippen. Als ze ons binnenvallen zijn we beter af dan met de Duitsers denk ik.

Vanochtend hebben we lunch gehad om 10.30 maar dat noemen ze hier echt lunch. Verder vind in iedereen wel heel vriendelijk en ze praten erg goed Engels en doen dat ook. Ze leken m’n directheid wel te waarderen. Op een gegeven moment zeiden ze: Ohh stoot ons even aan als we overgaan op Zweeds want het gaat per ongeluk en ik dacht en zei: ja, vond het toch niet interessant waar jullie het over hadden dus helemaal prima dat je dit in het Zweeds voortzet. Daar konden ze wel om lachen, dus dat is goed. Ook viInden ze het reuze interessant dat ik schelden met ziektes (stootte mn teen godnondetyfusklerekut)

Dadelijk moet ik m’n galajurk/dwangbuis en ik hoop gewoon hard dat ik niet wn publique van de trap af donder. Ik stuur nog foto’s als ik klaar ben maar dat wil ik vwrdomme alleen doen en met m’n eigen foute muziek en niet zijn rare Zweedse nummers

34 likes

Ooohh hebben die ze daar ook? Ik kom nooit echt bij de Jumbo maar zo ver weg is ie niet, dus dan ga ik daar eens kijken binnenkort :biggrin:

Haha daarvoor kun je dus ook bij de Albert Heijn terecht tegenwoordig :tongue:
maar mooi, ik ga naar de Jumbo :biggrin:

1 like

Cash is king reclame :triumph:
Nog irritanter dan die ene van Carglass toen.

insta influencer (claartje rose): some people call it rain. i love to call it liquid sunshine * foto op vakantie met mooi groen enzo. waar het een beetje fijn heeft geregend, ergens Bali ofzo *

oke meid ben benieuwd of je het ook liquid sunshine noemt als je in Nederland op je motherfucking fiets door de regen naar het werk moet fietsen.

64 likes

zij fietst volgens mij ook… 10 meter. op die hele dure mooie influencers fiets voor the gram om vervolgens weer in het vliegtuig te stappen voor een persreisje en die foto op insta te zetten om te laten zien hoe normaal hun leventje is in amsterdam

1 like

De reden dat ik de Almhof weer heb laten staan, en voor dubbelvla ben gegaan.

Mijn moedwr herinnerde me eraan, maar je hebt toch een hekel aan die reclame :laughing:

2 likes

Foute topic gek maar wel een leuke update!

3 likes

Dat ik een groot menu wilde van MacDonalds en nu staat er toch medium op de bestelling.

Dat ik geen vierkante badkamerlamp met de goede IP waarde kan vinden. Het liefste dan een grotere in de badkamer en een kleinere in het toilet.

Never mind het was toch groot. En nu kan ik het niet op.

6 likes

Dat mijn adblock niet meer goed werkt, en ik dus nu steeds weer reclame krijg op youtube :sob:
Iemand 1 die nog wel goed werkt (voor safari)?

LOL, what is wrong with u?

Kevin Durant. Ik vind dat zo’n nare a symphathieke mongool. Met z’n bijbel in zn rugzak. Alsof ie ooit een letter eruit heeft gelezen. Iel.

1 like

De onzin die er in de groepsapp van werk gezet wordt. En eruit gaan kan niet, want belangrijke mededelingen worden ook in die app gezet en je mag er ook niet uit van de baas.

Ik heb me de laatste tijd echt uit de naad gewerkt, nauwelijks iets leuks gedaan en nu is het ergste als t goed is voorbij (als in: ik hoef nu niet in het weekend door te werken). En nu ben ik niet goed in orde. Voel me zo verlept, getver. En ik had allemaal voornemens over dingen waar ik eindelijk weer tijd voor had. Mehhh meh

Voorstellen om een nuttige afspraken/hulpvragen en een ouwehoergroep te maken? Je argument kan zijn dat je anders belangrijke meldingen mist. En dan kan in de andere groep onzin worden besproken

Is al vaker besproken(er zijn meerdere collega’s die al die onzin vervelend vinden)maar ze willen niet twee apps, want dat is onnodig en onhandig en verwarrend etc. En dus zit ik iedere keer weer met stomme vakantiefoto’s, niet grappige foto’s, stomme grappen en verhalen over hun verwende kinderen opgescheept.

Huh wat een suffe argumenten. Lijkt me eerder dat het nu niet werkt maar ok. Irritant :s

Het was eerst ook nog erger. Als iemand jarig was werd diegene in die app uitgebreidt gefeliciteerd, en dan kreeg je dus 25 keer gefeliciteerd etc. Toen dit werd aangekaart door een aantal die het vervelend vonden is er groot drama uitgebroken tijdens een werkoverleg :joy:. Want ja feliciteren is toch juist leuk en beleefd? En er kwam dus echt een soort van ruzie :joy: Maar dat mag nu dus niet meer in deze app.