Update 3. Ik heb gisteren dansles gehad. Dat is heel ongemakkelijk als ne geen idee hebt wat ze zeggen en al helemaal als je ook in het Nederlands standaard twee stappen achterloopt met zumba. Op een gegeven moment werd het echt te lastig en zijn m’n Zweed en ik maar pull ups gaan doen in de gym die on-Nederlands leeg was. Daarna had men het warm en gingen ze zwemmen in het kanaal. Het was immers zo’n 4 graden boven 0. Het is nochtans geen probleem om een deel van het Zweeds leger te zien skinnydippen. Als ze ons binnenvallen zijn we beter af dan met de Duitsers denk ik.
Vanochtend hebben we lunch gehad om 10.30 maar dat noemen ze hier echt lunch. Verder vind in iedereen wel heel vriendelijk en ze praten erg goed Engels en doen dat ook. Ze leken m’n directheid wel te waarderen. Op een gegeven moment zeiden ze: Ohh stoot ons even aan als we overgaan op Zweeds want het gaat per ongeluk en ik dacht en zei: ja, vond het toch niet interessant waar jullie het over hadden dus helemaal prima dat je dit in het Zweeds voortzet. Daar konden ze wel om lachen, dus dat is goed. Ook viInden ze het reuze interessant dat ik schelden met ziektes (stootte mn teen godnondetyfusklerekut)
Dadelijk moet ik m’n galajurk/dwangbuis en ik hoop gewoon hard dat ik niet wn publique van de trap af donder. Ik stuur nog foto’s als ik klaar ben maar dat wil ik vwrdomme alleen doen en met m’n eigen foute muziek en niet zijn rare Zweedse nummers