Ja heel herkenbaar, wonen volgens mij ook in dezelfde stad. Weet niet of je aan de vereisten voldoet maar Jebber verloot woningen onder starters, ken een paar mensen die zo aan hun woning zijn gekomen.
Jaa ik voldoe idd nog een half jaar aan die eisen ofzo, dus ik schrijf me steeds in voor al die dingen maar ben helaas nog niet verder gekomen dan 1x een 4e plek grrrr
Ik word echt gek van mān eigen lompigheid zit nu met een dikke knie op de bank.
Aah shit ik duim voor je dat je een keer geluk hebt. Woningnet heeft ook andere lootwoningen mja daar reageren vaak 1200 mensen ofzo op, echt ziekelijk.
Ja dit is zo shit. Ik heb mijn eigen appartement via marktplaats weten te krijgen, veel wat oudere particulieren verhuren daar woningen dus misschien is dat een idee? Stellen meestal ook geen inkomenseisen ofzo.
Jaa bizar he⦠nou ja, ik blijf maar netjes iedere keer reageren en wie weet heb ik een keer geluk, haha. Ben jij zelf ook op zoek?
Ah thanks voor de tip, heb ik wel eens vaker gehoord van mensen, ga het in de gaten houden!
Het is nu ook even gewoon extra irritant omdat ik dus de afgelopen 3 weken alleen thuis was en dat zo heerlijk vond en nu is mān huisgenootje weer terug en ik erger me meteen weer aan het feit dat ik niet meer mān eigen plek heb
Ja beetje wel inmiddels maar 't valt idd niet mee. Als ik blijf wonen waar ik nu woon kan ik wel een beetje sparen dus ook wel fijn, maar zou 't idd bepaald niet erg vinden om geen huisgenoten meer te hebben.
Ik dacht: huh, zegt mij helemaal niks. Maar toen zag ik Friends staan en tja, ik moet al bijna kokhalzen als ik die tune hoorā¦
Sorry, ik zal het niet doen als ik volgende week in Londen ben
De kabel van mijn krultang die heel hardnekkig om zich heen blijft wentelen. Godnondedju een man naar de maan schieten dat kan, maar een kabel maken die gewoon recht hangt? Nee veel te moeilijk.
Bij mijn wasmachine is dat ook altijd als ik er te weinig in heb gedaan. Ik leeg dan het filter en laat hem opnieuw afpompen, dat werkt meestal wel. En voor zulke truien is het slim om het zachtste programma te gebruiken zodat ie mooi blijft
Deze cringy hybride tussen clickbait en Action-fangirling.
.Of deze. Autoschadebedrijve⦠wait for it⦠n.
Gadverdamme, komt die grafkop van een Jensen weer op tv.
Waar hebben ze hem opgegraven?
Net weer met twee vriendinnetjes afgesproken maar het gaat al-tijd over een van hen. Standaard. Wij tweeƫn hebben een best heftige tijd achter de rug maar nee hoor, het gaat altijd over haar opleiding, haar vriend, echt blegh. Wat brengt deze vriendschap me nog
Mezelf
De buurman naast me die zich blijkbaar niet realiseert dat onze studioās niet zo goed geisoleerd zijn en keihard zijn muziek opheeft waar mijn vriendin en ik van kunnen meegenietenš Heb overigens nog zoān buurman onder ons, die heeft soms feestjes tot 6 uur 's ochtends, killing