Het zijn dus buiten de app ook vrij heftige mensen haha wauw
Haha alsof je de baby ook echt terug kan brengen als er iets aan mankeert en hij het niet zo goed doet.
Zou de wereld een stuk leuker maken
Bij sommige kinderen zou het beter geweest zijn als dat was gebeurt
Haha ik vond dit ook zoooo raar voor ik kinderen kreeg maar nu doe ik het ook. Geen idee waarom. Enige reden die ik kan bedenken is omdat het wat gezelliger klinkt dan; ik moest 3 keer voeden en poepluiers verschonen. Of luiheid want het is sneller om te zeggen.
Ik zat ook al bijna op de kast maar ik besloot er boven te staan (maar niet op de kast).
Nu je dit zegt denk ik dat het komt omdat de kraamhulp vroeg: hoe vaak kwam hij vannacht?
Volgens mij heb ik dat overgenomen haha.
@anon46421473 Haha was een grapje, no hard feelings hoor! Kan wel wat hebben. Niks mis met moeke zijn zolang je er zelf maar blij mee bent.
Ik erger me ontzettend aan mensen die ongevraagd advies geven. Van mijn schoonmoeder mocht ik - heel lief - voor een bepaald bedrag een cadeautje uitzoeken voor mijn verjaardag. Dus ik wat uitgezocht voor in huis en gestuurd naar haar, krijg ik terug: âWeet je het zeker in die kleur?â, ja weet ik zeker. Nog een keer: âBij jullie interieur zou ik eerder kiezen voor dat en datâ, nee dankje toch deze kleur. En nu: âHeb je al met naam vriend overlegd wat hij ervan vindt??â. PFF. Genegeerd.
Whatsapp lijkt me nog altijd een privé ding (tenzij op werk telefoon). Baas kan je niks verplichten.
Dat ik al een week gigantisch hoest en het mijn nachtrust helemaal naar de tering helpt.
En die kut van de huisarts die alleen maar meld: het heerst. NOU EN ik ga half dood hier doe iets.
@Sazie
Onze werkwhatsapp heeft afspraken. Geen berichten na 22.00, niet onnodig reageren op elkaars berichten en alleen prioriteit.
Er zit een collega niet in maar die moest daarvoor op gesprek komen bij de baas.
Ik zit er nu 2 maanden in en eigk is er nog nooit wat nuttigs gedeeld, alleen dingen als felicitaties en bedankjes.
Oke de regels werken dus niet maar nja ik krijg er door die regels wel weinig van mee. Mn vorige werk app was altijd druk. Die is zelfs nu nog drukker dan deze terwijl de school niet meer bestaat.
Moest hij/zij op gesprek komen omdat hij/zij niet in de groepsapp zat? Dat lijkt me toch nog steeds een eigen keuze en geen verplichting of begrijp ik het verkeerd?
Ja dat was uiteindelijk ook de conclusie van de directie. Maar ze moest daarvoor wel op gesprek komen
Aan mijn 2e baan. Ik werk buiten mijn fulltime baan ook nog bij een friettent. Dus ik mag straks lekker om 12:30 beginnen.
Ik hoop zĂł dat ik kan stoppen in januari en een vaste aanstelling krijg op baan 1 met een normaal salaris ipv die paar honderd euro die nu ik verdien.
Ik heb net een trui gewassen op 30 graden en nu issie helemaal doorweekt. Ik heb hem geprobeerd uit te wringen maar dat lukt niet heel goed en hij was zooo zwaar, er zitten/zaten echt liters water in. Ik hoop dat ie goed droogtâŠ
Heb je geen programma op je wasmachine voor extra zwieren? Bij mijn machine wil doorweekte was zeggen dat de trommel te vol/zwaar geladen was, dan haal ik de helft eruit en laat ik 'm nog even zwieren.
Dat mn huisgenootje vandaag weer thuis komt na 3.5 week. Het was zo fijn het huis alleen te hebben
Zwieren? Hahah is dat centrifugeren?
Nee want ik had alleen die trui erin zitten! En weet niet of de trui dat aankan, want er zit wol in en wil hem niet verpestenâŠ