Omg
Thanks ik wist dit niet ik hoop dat het nog niet te laat is!!
Omg
Thanks ik wist dit niet ik hoop dat het nog niet te laat is!!
Het zal hopelijk meevallen. Maar het vervormt heel snel als het nat is. Ik rol het meestal in een droge handdoek en dan knijp ik zachtjes het vocht eruit. Maar ik ben dan ook debiel en betaal âŹ200 voor een trui dus als ik die verziek, is het huilon.
Nu ben ik al helemaal gestrest om mijn mooie trui te wassen :â(
Meiden die er ĂĄltijd perfect verzorgd uit zien. Zelfs als ze âchill-kledingâ dragen zien ze er nog beter uit dan ik als ik een uur voor de spiegel gestaan heb. En ook hun huis etc. is geordend en schoon en netjes. En dat ze zich dan verontschuldigen omdat ze er een keertje wat minder verzorgd uitzien terwijl er niks geks te zien is, of sorry zeggen voor de troep terwijl er geen troep te zien is. Dan kijk ik om me heen en denk ik joe waar is de troep? Dat blaadje van de plant die er afgevallen is? Maar ik zal vast een zure trut zijn omdat ik er nooit geweldig uit zie en geordend niet voorkomt in mijn vocabulaire
Mijn moeder: âHe, ga je nog wat leuks doen?â
Ik: âNee lekker niks, jij?â
Mijn moeder: âWe zijn straks in de buurt, ga je mee wat eten?â
Boeee ik wilde lekker op de bank hangen en het huishouden bijwerken, maar nu voel ik me lullig als ik nee zeg, want ze wonen best ver weg (ik zie ze volgend weekend wel ook weer, maar ze zijn niet zo vaak hier).
Voel me een klein beetje erin geluisd omdat ze eerst vroeg of ik wat te doen had en ik toen dus al âniksâ had gezegd. Vraag gewoon gelijk wat je wil vragen⊠En ik weet dat ze het absoluut niet zo bedoelt en gewoon wat leuks samen wilde doen maar mijn plannen (als ik die wel heb) niet wil verstoren.
Ik weet dat dit een onterechte ergernis is maar wilde even ranten sorry!!!
Hahaha dit is zo begrijpelijk!
Maar lunchen? Ik snap dat je er geen zin in hebt hoor, ik heb ook zin in niks vandaag. Maar lunchen is wel super chill, lekker eten en breekt je dag een beetje.
Hahaha naar aanleiding van een post in het WAYRWT topic?
Ja klopt, het is op zich hartstikke leuk en gezellig, dat is het probleem niet! Maar ik woon niet ergens in de buurt dus het gaat me dan toch wel wat tijd kosten, met reistijd erbij. En ik krijg echt een ander uitgerust-gevoel als ik een hele dag niks doe, dan als ik wel wat doe, ook al is dat wel leuk en rustig - vooral als het onverwacht is en ik me er niet op ingesteld heb. Dus ik weet dat als ik het doe, ik me volgende week waarschijnlijk eerder âtoe aan weekendâ ga voelen. Als dat een beetje logisch klinkt
Ik ga ook binnenkort een dag minder werken waardoor ik me in het weekend hopelijk minder vermoeid voel en dit soort dingen ook gewoon spontaan lekker wel kan doen!
Dat ik geen kant op kan qua woning. Ik ben bijna 30 en woon nog in een semi-studentenhuis (of ja, met 2 huisgenoten, geen woonkamer, heeeel weinig ruimte). Ik wil hier weg, maarja. Ik ga niet terug naar mân ouders, kan geen woning kopen oid (geen eigen geld), en daarnaast wil ik op dit punt in mijn leven niet eens iets kopen (heb geen vast contract op werk en weet nog niet of ik hier langdurig wil/kan blijven werken). Iets huren hier in de stad is echt onmogelijk, bij vrije sectorhuur vragen ze echt een gigantisch inkomen en sociale huur kom ik niet tussen⊠en met mij zoeken 2186186494 mensen een vergelijkbare woning. En ik ben alleen, dat maakt iets kopen of huren helemaal een stuk moeilijker
Ja heel herkenbaar, wonen volgens mij ook in dezelfde stad. Weet niet of je aan de vereisten voldoet maar Jebber verloot woningen onder starters, ken een paar mensen die zo aan hun woning zijn gekomen.
Jaa ik voldoe idd nog een half jaar aan die eisen ofzo, dus ik schrijf me steeds in voor al die dingen maar ben helaas nog niet verder gekomen dan 1x een 4e plek grrrr
Ik word echt gek van mân eigen lompigheid zit nu met een dikke knie op de bank.
Aah shit ik duim voor je dat je een keer geluk hebt. Woningnet heeft ook andere lootwoningen mja daar reageren vaak 1200 mensen ofzo op, echt ziekelijk.
Ja dit is zo shit. Ik heb mijn eigen appartement via marktplaats weten te krijgen, veel wat oudere particulieren verhuren daar woningen dus misschien is dat een idee? Stellen meestal ook geen inkomenseisen ofzo.
Jaa bizar he⊠nou ja, ik blijf maar netjes iedere keer reageren en wie weet heb ik een keer geluk, haha. Ben jij zelf ook op zoek?
Ah thanks voor de tip, heb ik wel eens vaker gehoord van mensen, ga het in de gaten houden!
Het is nu ook even gewoon extra irritant omdat ik dus de afgelopen 3 weken alleen thuis was en dat zo heerlijk vond en nu is mân huisgenootje weer terug en ik erger me meteen weer aan het feit dat ik niet meer mân eigen plek heb
Ja beetje wel inmiddels maar 't valt idd niet mee. Als ik blijf wonen waar ik nu woon kan ik wel een beetje sparen dus ook wel fijn, maar zou 't idd bepaald niet erg vinden om geen huisgenoten meer te hebben.
Ik dacht: huh, zegt mij helemaal niks. Maar toen zag ik Friends staan en tja, ik moet al bijna kokhalzen als ik die tune hoorâŠ
Sorry, ik zal het niet doen als ik volgende week in Londen ben
@anon81733682 @littlenumbers herkenbaar! Ik woon met 2 huisgenoten, wat op zân tijd gezellig is maar soms ook heel irritant. Een appartement vinden (huur) in deze stad is ook lastig en duur (wel iets minder duur dan bij jullie haha). Heb ook regelmatig last van ze (troep + geluid), maar kan het met allebei wel heel goed vinden. En we hebben ook geen gemeenschappelijke woonruimte, wel een dakterras, maar daar heb ik nu niks meer aan.
Ik zat continu te twijfelen wat ik wilde⊠maar denk dat ik hier nog een jaartje blijf, dan heb ik flink wat kunnen sparen als het goed is en dan ga ik kijken wat ik wil. Vind het ook lastig ivm werk omdat ik daar niet nog jaren wil blijven werken, en ik wil misschien nog een lange reis maken⊠keuzes keuzes.
Haha sorry lang verhaal maar ik moest het even kwijt, ik snap iig hoe lastig het is!