Waar erger jij je aan? #2

De kabel van mijn krultang die heel hardnekkig om zich heen blijft wentelen. Godnondedju een man naar de maan schieten dat kan, maar een kabel maken die gewoon recht hangt? Nee veel te moeilijk.

8 likes

Ja, heb ik wel.

48 likes

Bij mijn wasmachine is dat ook altijd als ik er te weinig in heb gedaan. Ik leeg dan het filter en laat hem opnieuw afpompen, dat werkt meestal wel. En voor zulke truien is het slim om het zachtste programma te gebruiken zodat ie mooi blijft :grimacing:

1 like

Ja volgens mij is dat bij mijne ook! Dus dan weet ik dat voor de volgende keer. Had m op 30 graden voor fijne was gedaan. En hij ligt nu te drogen, volgens mij valt de schade mee haha.

1 like

Face With Rolling Eyes on Apple iOS 11.3 Face With Rolling Eyes on Apple iOS 11.3 Face With Rolling Eyes on Apple iOS 11.3 Face With Rolling Eyes on Apple iOS 11.3

2 likes

:kissing_heart::kissing_heart:

2 likes

image

Deze cringy hybride tussen clickbait en Action-fangirling.

.

Of deze. Autoschadebedrijve… wait for it… n.

5 likes

Gadverdamme, komt die grafkop van een Jensen weer op tv.

4 likes

Waar hebben ze hem opgegraven?

1 like

Net weer met twee vriendinnetjes afgesproken maar het gaat al-tijd over een van hen. Standaard. Wij tweeƫn hebben een best heftige tijd achter de rug maar nee hoor, het gaat altijd over haar opleiding, haar vriend, echt blegh. Wat brengt deze vriendschap me nog

Niet zoveel dus… ik zou ermee stoppen.

Heb in een jaar ongeveer 3 vriendschappen beƫindigd en wat een opluchting! Ik hoef geen egocentrische mensen meer in mijn leven #byefelicia

6 likes

Mezelf

De buurman naast me die zich blijkbaar niet realiseert dat onze studio’s niet zo goed geisoleerd zijn en keihard zijn muziek opheeft waar mijn vriendin en ik van kunnen meegenietenšŸ™„ Heb overigens nog zo’n buurman onder ons, die heeft soms feestjes tot 6 uur 's ochtends, killing

Dat kpn fon het niet goed doet. Ik wil tv kijken.

Dat ik wel eens een Zalando kortingscode toegestuurd krijg terwijl ik niks wil hebben en nu ik ergens op zit te azen geen kortingscode tegenkom.

Er is gewoon een fucking muggennest uitgekomen in m’n kamer ofzo. Zag er vanmorgen vier !!! op de muur

@Mango En precies nu heb je 50 posts

1 like

Kijk zoiets zou ik nooit doen :sweat_smile:

1 like

Hahah wist ik!

1 like

Ik had niet eens door dat ik zoveel berichten had. Wel een kutmanier ja… hoe verwijder je berichten?