De kabel van mijn krultang die heel hardnekkig om zich heen blijft wentelen. Godnondedju een man naar de maan schieten dat kan, maar een kabel maken die gewoon recht hangt? Nee veel te moeilijk.
Bij mijn wasmachine is dat ook altijd als ik er te weinig in heb gedaan. Ik leeg dan het filter en laat hem opnieuw afpompen, dat werkt meestal wel. En voor zulke truien is het slim om het zachtste programma te gebruiken zodat ie mooi blijft
Ja volgens mij is dat bij mijne ook! Dus dan weet ik dat voor de volgende keer. Had m op 30 graden voor fijne was gedaan. En hij ligt nu te drogen, volgens mij valt de schade mee haha.
Deze cringy hybride tussen clickbait en Action-fangirling.
.Of deze. Autoschadebedrijve⦠wait for it⦠n.
Gadverdamme, komt die grafkop van een Jensen weer op tv.
Waar hebben ze hem opgegraven?
Net weer met twee vriendinnetjes afgesproken maar het gaat al-tijd over een van hen. Standaard. Wij tweeƫn hebben een best heftige tijd achter de rug maar nee hoor, het gaat altijd over haar opleiding, haar vriend, echt blegh. Wat brengt deze vriendschap me nog
Niet zoveel dus⦠ik zou ermee stoppen.
Heb in een jaar ongeveer 3 vriendschappen beƫindigd en wat een opluchting! Ik hoef geen egocentrische mensen meer in mijn leven #byefelicia
Mezelf
De buurman naast me die zich blijkbaar niet realiseert dat onze studioās niet zo goed geisoleerd zijn en keihard zijn muziek opheeft waar mijn vriendin en ik van kunnen meegenietenš Heb overigens nog zoān buurman onder ons, die heeft soms feestjes tot 6 uur 's ochtends, killing
Dat kpn fon het niet goed doet. Ik wil tv kijken.
Dat ik wel eens een Zalando kortingscode toegestuurd krijg terwijl ik niks wil hebben en nu ik ergens op zit te azen geen kortingscode tegenkom.
Er is gewoon een fucking muggennest uitgekomen in mān kamer ofzo. Zag er vanmorgen vier !!! op de muur
Kijk zoiets zou ik nooit doen
Hahah wist ik!
Ik had niet eens door dat ik zoveel berichten had. Wel een kutmanier ja⦠hoe verwijder je berichten?