Waar erger jij je aan? #2

Och de mijne wist niet hoe ze een kaartje met envelop moest versturen.

15 likes

En op beelden die laatste nog breeduit in de media verschenen was te zien dat deze verdoving vaak niet werkt of niet goed wordt toegediend waardoor ze nog leven als hun keel wordt doorgesneden. En dan hoor ze echt wel hoor.

4 likes

Het idéé is dat het zo gaat ja, maar dit gaat veel te vaak mis. Daar is al behoorlijk veel commotie om geweest en er zijn ook undercover beelden van. Helaas is het niet zo romantisch als men denkt.

Is ze Schots? Enige plek die ik kan bedenken waar de stenen groot genoeg zijn om onder te leven.

Of Drenthe. @Jumpsuit :wink:

2 likes

en @Banananana

Ah, dat heb ik helemaal gemist, ik kijk geen (NLse) tv en krijg ook weinig NLs nieuws mee. Goed om te weten. Ga me eens wat meer inlezen ook. Thanks!

4 likes

Ik drink echt minstens 2 liter water en dan ook nog een kop of vijf (kruiden)thee per dag, en ik heb nog steeds altijd droge lippen :disappointed:

3 likes

Op de website van animalrights.nl is bijvoorbeeld meer te lezen en undercover beelden te zien, mocht je dat willen. Hier een stukje uit een uitgebreid verslag (dit was ook op beeld te zien erbij):

En dit is helaas geen uitzondering en ook niet het enige dat mis gaat
 :pensive:

3 likes

Dikke laag purol smeren voor het slapen helpt ook al enorm! (En dan bijhouden met dat drinken, dat dan weer wel :p)

Dat doe ik ook. Wat doe ik verkeerd? Het maakt niet uit wat ik erop smeer, hoeveel water ik drink, ik heb allerlei maskertjes en dingen geprobeerd. Maar zodra de temperatuur onder de 15 graden duikt heb ik droge lippen :sob:

1 like

He wat gek en vervelend!
Wat smeer je? Geen labello ofzo toch, want dat droogt uit op lange termijn. Maar dat wist je denk ik wel al

1 like

Haha, ja labello hoef ik idd niet te proberen, als ik dat opsmeer wordt het alleen maar erger. Probeer niet vaker dan 2-3 x per dag een dun laagje purol te smeren (na het eten meestal) en dan 's nachts een wat dikkere laag
 Maar ben nu ook wel een beetje overdreven zielig aan het doen hoor, heb het al mijn hele leven, ben het wel gewend, en heb ook het idee dat ik het vooral zelf heel erg merk, maar het niet zo te zien is, want heb (behalve mijn moeder :sweat_smile:) er nog nooit iemand over gehoord. Heb alleen de neiging als ik aan het lezen of netflixen ben gedachteloos aan die velletjes te gaan pulken, en dan heb ik ineens allemaal rode plekken en zelfs kleine wondjes, dat moet ik mezelf echt eens afleren.

1 like

Ik kan echt absoluut niet tegen purol, wordt het veel erger van juist. Die van Weleda werkt voor mij het best.

Purol (de zalf uit het blikje, niet de lippenbalsem) is voor mij het enige tot nu toe waarmee het enigszins stabiel blijft ipv dat het erger wordt. Maar wellicht wel een tip, is dat dan een lippenbalsem of ook een zalf/crĂšme oid? Proberen kan nooit kwaad :slight_smile:

Kippenbalsem. In purol en bkistex echt zit een stofje waar ik niet tegen kan. Lijkt even te werken maar niet op de lange termijn omdat het juist irriteert.

2 likes

Hahaha, Kippenbalsem :joy: Maar thanks, ga hem eens proberen. En @HvO, die ook maar. Wie weet kom ik dankzij jullie tips eens een winter door zonder barsten en scheuren!

7 likes

Zijn er al mensen afgekeurd eigenlijk? Krijg je dan nog wel een 2e kans?

Oh wat vervelend! Waarom daarmee bemoeien inderdaad? :sweat_smile: Laat lekker liggen

Ik vind de lippenbalsem van Burt’s Bees ook echt een goeie. Wordt verkocht bij Etos.

3 likes

Ik woon niet in Drenthe :triumph:
:stuck_out_tongue:

Ja tuurlijk. Als iemand een tijdje meepost zonder te spammen, kun je er gewoon bij.

1 like