Oei misschien ben ik heel naïef, maar ik dacht altijd dat ik met één per dag uit de gevarenzone bleef zeg maar… Niet dan? 
Durf ik niet te zeggen! Ik dronk zelden energy drink en was toen een keer op een festival dat gesponsord werd door Monster Energy. Dat spul was dus in verhouding veel goedkoper dan andere dranken dus dat heb ik toen twee keer genomen. Vond mijn lichaam schijnbaar niet leuk en toen ben ik in elkaar gestort. Na een tijdje weer bijgekomen en verder gegaan met m’n dag, en sindsdien verlam ik als ik cafeïne drink. Soort van locked in syndrome, ik hoor en zie alles wel maar kan niet meer bewegen. Daarvoor kon ik wel gewoon prima koffie drinken trouwens dus het was niet dat ik helemaal geen cafeïne gewend was. Maar dat was dus wel echt een heel andere situatie dan elke dag een beetje dus daar durf ik echt geen antwoord op te geven, sorry!
Zie de post boven je!
Echt zoveel mensen drinken super veel energie. Soms denk ik wel eens dat ik iets mis
@Dazed lijkt me wel een heel uitzonderlijk geval? Dat ze een extreme gevoeligheid heeft voor caffeine of iets dergelijks? Energydrink is inderdaad slecht voor je maar op basis van iemand is overkomen (die niet eens langdurig en/of veel energy dronk) hoef je je toch geen zorgen te maken? Ik heb hier eigenlijk nog nooit eerder van gehoord dus stiekem vind ik het echt vet interessant
Nah
Het geeft je iig geen energie, soms drink ik er 6 en dan nog ben ik doodmoe, maar dan doodmoe met hartkloppingen.
Ik kan helemaal niet tegen cafeïne want ik kan niet meer dan 1 kopje koffie op een dag drinken, dus ik weet dat ik niks mis hahaha maar soms zou ik het ook wel willen
Aan een vriendin die net uit een vijfjarige relatie komt en meteen weer een echt fatsoenlijke date heeft, een jongen met serieuze intenties
Is gewoon puur jaloezie van mij, ik heb echt al zoveel mislukte dates gehad en vooral jongens met verkeerde intenties of jongens die me te dik vonden
En zij is gewoon perfect en ja
Ik ben gewoon een misgunner
Edit: dus ook vooral aan mijn eigen reactie hierop
Is allebei vies 
Ik was niet overgevoelig voor cafeïne op voorhand, dronk zo nu en dan ook wel meerdere koppen koffie of een red bull, maar ik denk absoluut dat het een uitzonderlijke situatie is inderdaad. Vandaar ook dat ik zei dat ik er altijd een beetje gestresst van wordt vanwege mijn persoonlijke ervaring, maar dat ik er nooit iemand op die manier op zou wijzen. Ik hoop ook dat het niet belerend overkwam! Zo was het absoluut niet bedoeld namelijk. Er zijn genoeg onderzoeken te vinden op internet, als ik inzicht in de eventuele risico’s zou willen krijgen zou ik me daar op richten en niet op mijn ene slechte ervaring.
Ja pff ik ben geen fan van thuiswerken maar ga ook maar even kijken of ik dat vrijdag kan doen…
Zal volgende week mn oude vertrouwde treinritje wel extra waarderen
Leaflet?
Flyer als je van die aanbiedingfolders bedoelt.
Een folder als map, met dingen erin? Dat is een binder ( met ringen)
Of een brochure
Nee, is nooit uitgezocht. Ik heb dus ook geen bevestiging van een arts dat dit het getriggerd heeft, maar ik dronk redelijk regelmatig een kop koffie of een glas cola en voor dat festival was dat nooit een probleem, en precies vanaf daarna wel, dat moment is echt heel duidelijk aan te wijzen, dus daar komt die ‘conclusie’ vandaan. Duurde ook even voordat ik de link had gelegd, het is toen een aantal keer gebeurd voordat ik doorhad dat het altijd na koffie of cola was (en een keer na finimal). Ik ben toen wel naar de huisarts geweest maar die kon het ook niet verklaren. Uiteindelijk zelf de link gelegd en toen ben ik er verder niet achteraan gegaan, ik vermijd het maar gewoon 🤷 Had toen ook niet zo’n zin in het ‘gedoe’ van dingen uit laten zoeken.
Geen idee of je er nog wat aan ‘hebt’ maar het begint/begon altijd met een soort van in de ruimte staren wat vanzelf gaat, daarna heel ongecontroleerd met m’n ogen knipperen/knijpen, en daarna kan ik dus niet meer bewegen. Meestal trekt het na een minuut of 5 weer langzaam weg.
Ben het met je eens dat het een vreemd verhaal is haha! Hoewel ik het wel interessant en vaak dingen lees heb ik zeer weinig medische kennis dus ik kan er zelf ook niks zinnigs over zeggen 
Ik ben wel ook dingen over een enzym (cyp1a2 geloof ik) tegen gekomen als iets wat invloed heeft op hoe je op caffeine metaboliseert (is dat een woord?) maar ik weet niet of dat überhaupt vatbaar is voor verandering. Daarnaast heeft dat enzym ook invloed op andere dingen en verder heb ik geen veranderingen gemerkt in hoe ik op dingen reageer dus dat zal het ook wel niet zijn.
Dankjewel voor het meedenken trouwens! Ik leef er wel omheen maar ben toch altijd wel benieuwd gebleven naar het hoe en wat.
Ik heb dat op mn werk. Internationale studenten spellen dan hun naam, maar die omschakkeling lukt me nooit zo snel. En dan ben ik helemaal in de war met letters en gaan die namen helemaal mis.
Pfoe, ik heb oprecht geen idee? Naast dat het wat onhandig/oncomfortabel was en ik er een deel van een toffe band door miste denk ik er niet echt aan terug als een hele nare gebeurtenis. Het had ergens wel wat komisch zelfs, met mijn vrienden die me met een hoop geklungel naar de EHBO hebben gedragen, kan me herinneren dat ik daar zelfs in m’n belabberde staat om heb gelachen :’) Maar aan de andere kant ja wie weet, heb er zelf dus ook geen verstand van maar het is een raar verhaal, ik sluit niks uit. Vind het wel een interessant inzicht!
Ik snap het ook niet direct, zat nog in de hoek van epilepsie of zeldzame migraines te denken, uitgelokt door cafeïne, maar een echt aha-moment heb ik nog niet