Dat in onze (vertraagde) trein wordt omgeroepen dat de 2 min overstap aan de overkant van het perron haalbaar is omdat die trein ook wat vertraagd is. Stap ik uit rijdt die trein precies weg
leuk geupgrade naar mojave, maar nou moet ik weer de juiste instellingen terugdoen waardoor de reclames op youtube wegblijven. dat hebben wij hier thuis en ik ben zo verwend. kan het echt niet meer hebben.
val ik meteen met m neus in de boter met een reclame met Wil van Tien voor Marley Spoon .
Ik heb hetzelfde probleem, alle holy grails van het forum al geprobeerd en dat werkt eventjes maar daarna ben ik weer terug bij af. Als purol voor jou het beste werkt zou ik daarbij blijven. Voor mij is dat weer blistex, maar het verschilt zo per persoon. En 1x per week scrubben met honing en suiker! Ik ben daar meestal te lui voor maar als ik het doe dan voorkomt het 2 dagen velletjes plukken
Vond dat maar matig werken altijd! En ik heb nu een elektrische borstel en als ik dat buiten m’n mond aanzet vliegt alle tandpasta en water alle kanten op haha.
gepensioneerden die op zaterdag hun wekelijkse supermarktronde moeten doen
Ik heb serieus net gegeten (vier boterhammen) en nu alweer honger.
Ik wil ook weer niet teveel eten, want ben al 13 kg aangekomen (25 wk zwanger).
De buikpijn die ik heb door stress. Leuk joh dat verhuizen.
De penetrerende geur die sommige jongemannen om zich heen hebben hangen.
Ik ruik het al van 3 meter afstand, dan begint het al in mijn neus te steken. Ik snap ook niet watvoor geur dat is. Het ruikt naar een combinatie van puberslaapkamer en die potten gel van vroeger
Maar dat kan het toch niet zijn? Dat zoveel mannen daarnaar meuren?
Herkent iemand dit? Mijn vriend bijvoorbeeld snapt niet waar ik het over heb. Terwijl ik het op bijvoorbeeld een station om de 20 meter ruik
Gisteren in de trein stapte er ook iemand in die zo naar vieze man stonk, een mix van rook, bier en zweet denk ik? Zag er verder wel netjes uit, maar niet prettig om achter te zitten. In de zomer denk ik dan nog wie weet kunnen ze er niet veel aan doen. Ik kan zelf niet tegen de zomer en zweet ook best snel maar dit was echt zo’n niet douchen/vieze kleding geur bah. Zal hij zelf wel niet door hebben.
Ik kijk nooit vlak voor vertrek of de treinen rijden, moet dat echt gaan doen want ik heb gehaast voor een trein die een kwartier vertraging heeft erger me dan echt aan mezelf
Is het ook zo een gel-achtige geur?
Klinkt niet best.
Ik ben altijd bang dat er nog tandpasta restjes op die borstel zitten en dat droogt dan weer enorm uit.
De lipscrub van Lush vond ik ook fijn, maar honing en suiker werkt ook goed lees ik nu dus
Ik vind banaan-ei pannenkoeken ook echt lekker, anders zou ik ze niet eten natuurlijk. Had het toevallig vanmorgen nog ergens gepost.
Doe ook altijd wat kaneel erbij! En het is belangrijk dat je banaan goed rijp is.
Hahaha o God Ik heb dat ook met één collega. Dat ik ruik als hij eraan komt.
We waren ook een keer een VR-bril aan het uitproberen op kantoor. Dat ding heeft een stoffen binnenkant. Had hij em als eerste een tijdje lopen instellen. Daarna mocht ik.
Ik heb gedaan alsof ik het doodeng vond en misselijk werd van de bril, maar het was vooral de penetrante lucht die in die bril was gaan zitten wat ik niet aankon.
Ik heb dit vaak met axe deo of iets in die trant (alles ruikt hetzelfde in mijn beleving). Of dit luchtje
M’n vriend heeft deze ook en ik doe hem ook wel eens op. Maar ik houd dan ook van mierzoete puberparfum/geuren, zoals Victoria’s Secret ook bijvoorbeeld
Ik erger me altijd aan davidoff cool water en tegelijkertijd had mijn vriend die toen we elkaar net leerde kennen. Dus ik heb gemengde gevoelens erbij. Ik vond destijds Black XS echt geweldig dus die heb ik hem ook weleens gegeven. Als ik dat nu zou ruiken zou ik denk ik moeten niesen.
Mensen die het nodig vinden om ontzettend klef te doen in het bijzijn van anderen. Doe dat lekker als je alleen bent
Ja haha van die jochies met bontkraagjes!