Waar erger jij je aan? #2

Kijk zoiets zou ik nooit doen :sweat_smile:

1 like

Hahah wist ik!

1 like

Ik had niet eens door dat ik zoveel berichten had. Wel een kutmanier ja… hoe verwijder je berichten?

Ja wat is het met die beesten?! De hele zomer heb ik amper muggen gezien, maar afgelopen week had ik er echt meerdere in huis.

Dat ik zo super gehecht ben aan mijn katten. Soms is het gewoon niet leuk omdat het gewoon bijna pijn doet hoeveel ik van hen hou?
Ik zit tijdens de weekdagen op kot in m’n studentenstad en ik mis ze dan zo erg.
Nu is het zondagavond en lig ik met mijn roste hunk in m’n bed en ik voel zoveel liefde voor dat beest. En hierdoor ben ik me ook super bewust dat hij niet eeuwig zal leven en dat ik alle momenten moet apprecieren maar juist dat maakt me ook zo verdrietig.
Het irriteert me dat ik er zoveel bij stilsta. En ik kom ook vooral graag naar huis voor m’n lieve poezebeesten.

20 likes

Ik ben blij dat instagram geen meldingen meer geeft van screenshots, want door mijn nieuwe telefoon maak ik zo vaak peen ongeluk screenshots. Vind het eigenlijk gewoon ooo een onhandige manier van screenshotten, mijn vinger zat gewoon in de weg.

Stomme regelingen dat, ze verdienen echt op dit soort situaties. Nu wel echt stopgezet, voor na 20/11?

1 like

Dit is ook mijn ergenis! De gewone waren eerst alleen al bij de grotere AH’s te vinden en volgens mij hebben ze het vernieuwd waardoor ze de normale eruit hebben gehaald.

Aan vrienden die af willen spreken, maar alleen als het minstens een hele dag is en een half fortuin kost. Diegene heeft al werk en verdient genoeg. Maar er zijn ook studenten met een kleiner budget. Dus nu moeten wr lunchen, een activiteit doen, eten, bowlen en wat drinjen, terwijl de meesten alleen bowlen met na de tijd een drankje ook wel prima vinden…

Aan mijn vriend wanneer ik chagrijnig ben. Het zal vast lief bedoeld zijn, maar hij probeert dan echt aandacht te vragen met knuffels en kusjes maar daar heb ik dan gewoon echt geen trek in. En hij weet dat, maar toch doet hij het. Gast, laat me gewoon ff chagrijnig zijn en blijf van me af.

3 likes

:joy:

Mezelf.

Ik neem bijna nooit op, sowieso geen onbekende nummers. En heb m’n voicemail niet ingesteld dus die kan je niet inspreken. App of mail me maar :upside_down_face:

Zit je ineens veel achter een computerscherm? Toen ik begon aan een full time baan (achter de pc) na mijn studie had ik dat ook een hele tijd. Dat is op een gegeven moment vanzelf over gegaan, maar irritant is het wel

Iemand in m’n flat die vandaag constant aan het boren is!!! Ik word er gewoon een beetje agressief van nu. HOEZO moet je urenlang boren??
Zo blij als we een nieuw huis hebben. Kan de tv niet horen, en had juist zin in een chill tv dagje op m’n eerste vakantiedag :angry:

Ohh :frowning: echt zo irritant is het! Hopelijk stopt het snel!

Ik heb dat ook regelmatig en dan kan ik er soms ook echt weken last van hebben

Vandaag zou internet en tv geïnstalleerd worden na de verhuizing, maar de glasvezelkabel is stuk en nu moet ik nog langer wachten tot ik weer tv kan kijken! Mbs zijn ook bijna op grrrr

Ik heb last van branderige ogen, maar ben mijn bril kwijt dus moet mijn lenzen wel inhouden anders zie ik niks. :face_with_raised_eyebrow:

Van het weekend even kijken naar een nieuwe bril.

Zoveel domheid in een post.:roll_eyes:

8 likes