Is het niet gewoon je vriend?
Hahahaha ja dat zou een mooie clou zijn!
Maar nee, ik ruik het alleen op openbare plekken en ik kan altijd precies identificeren wie de bron is
Mensen in het verkeer. Again. Net bijna een ongeluk gehad, ben ook nog niet bekomen van de schrik
Ik zit op de metro en iemand leunt tegen de achterkant van mān stoeltje en hangt daarbij zo ver achterover dat ze steeds met dr rug tegen mijn hoofd bonkt zit ik hier mooi met mijn neus bijna tegen mijn knieĆ«n
Ik was bij de kruidvat en naast de kassa stonden van de fake redbull drankjes, mijn zwakte. Dus ik zet er eentje bij mijn boodschappen. Zegt die vrouw achter de kassa serieus: meisje die zijn erg slecht voor je. Ik keek haar aan van waar bemoei jij je mee? Toen heb ik er nog 3 op de kassa band gezet.
Fuck off Wilma.
Wat gek! Je wil toch juist dingen verkopen? Ik krijg zelf altijd plaatsvervangende stress als ik mensen energiedrankjes zie drinken omdat het bij mij (niet eens in een grote hoeveelheid of door langdurig gebruik) permanente gevolgen heeft gehad maar then again iedereen weet inmiddels echt wel dat je er mee uit moet kijken, voel me echt niet geroepen om er mensen op aan te spreken?
Ik weet ook wel dat ze slecht zijn en dat ze voor kinderen nu verboden zijn. Maar echt idd, hou gewoon je mond.
Oei misschien ben ik heel naïef, maar ik dacht altijd dat ik met één per dag uit de gevarenzone bleef zeg maar⦠Niet dan?
Durf ik niet te zeggen! Ik dronk zelden energy drink en was toen een keer op een festival dat gesponsord werd door Monster Energy. Dat spul was dus in verhouding veel goedkoper dan andere dranken dus dat heb ik toen twee keer genomen. Vond mijn lichaam schijnbaar niet leuk en toen ben ik in elkaar gestort. Na een tijdje weer bijgekomen en verder gegaan met mān dag, en sindsdien verlam ik als ik cafeĆÆne drink. Soort van locked in syndrome, ik hoor en zie alles wel maar kan niet meer bewegen. Daarvoor kon ik wel gewoon prima koffie drinken trouwens dus het was niet dat ik helemaal geen cafeĆÆne gewend was. Maar dat was dus wel echt een heel andere situatie dan elke dag een beetje dus daar durf ik echt geen antwoord op te geven, sorry!
Zie de post boven je!
Echt zoveel mensen drinken super veel energie. Soms denk ik wel eens dat ik iets mis
@Dazed lijkt me wel een heel uitzonderlijk geval? Dat ze een extreme gevoeligheid heeft voor caffeine of iets dergelijks? Energydrink is inderdaad slecht voor je maar op basis van iemand is overkomen (die niet eens langdurig en/of veel energy dronk) hoef je je toch geen zorgen te maken? Ik heb hier eigenlijk nog nooit eerder van gehoord dus stiekem vind ik het echt vet interessant
Nah
Het geeft je iig geen energie, soms drink ik er 6 en dan nog ben ik doodmoe, maar dan doodmoe met hartkloppingen.
Ik kan helemaal niet tegen cafeĆÆne want ik kan niet meer dan 1 kopje koffie op een dag drinken, dus ik weet dat ik niks mis hahaha maar soms zou ik het ook wel willen
Aan een vriendin die net uit een vijfjarige relatie komt en meteen weer een echt fatsoenlijke date heeft, een jongen met serieuze intenties
Is gewoon puur jaloezie van mij, ik heb echt al zoveel mislukte dates gehad en vooral jongens met verkeerde intenties of jongens die me te dik vonden
En zij is gewoon perfect en ja
Ik ben gewoon een misgunner
Edit: dus ook vooral aan mijn eigen reactie hierop
Is allebei vies
Ik was niet overgevoelig voor cafeĆÆne op voorhand, dronk zo nu en dan ook wel meerdere koppen koffie of een red bull, maar ik denk absoluut dat het een uitzonderlijke situatie is inderdaad. Vandaar ook dat ik zei dat ik er altijd een beetje gestresst van wordt vanwege mijn persoonlijke ervaring, maar dat ik er nooit iemand op die manier op zou wijzen. Ik hoop ook dat het niet belerend overkwam! Zo was het absoluut niet bedoeld namelijk. Er zijn genoeg onderzoeken te vinden op internet, als ik inzicht in de eventuele risicoās zou willen krijgen zou ik me daar op richten en niet op mijn ene slechte ervaring.
Ja pff ik ben geen fan van thuiswerken maar ga ook maar even kijken of ik dat vrijdag kan doenā¦
Zal volgende week mn oude vertrouwde treinritje wel extra waarderen
Leaflet?
Flyer als je van die aanbiedingfolders bedoelt.