Waar erger jij je aan? #2

Dikke laag purol smeren voor het slapen helpt ook al enorm! (En dan bijhouden met dat drinken, dat dan weer wel :p)

Dat doe ik ook. Wat doe ik verkeerd? Het maakt niet uit wat ik erop smeer, hoeveel water ik drink, ik heb allerlei maskertjes en dingen geprobeerd. Maar zodra de temperatuur onder de 15 graden duikt heb ik droge lippen :sob:

1 like

He wat gek en vervelend!
Wat smeer je? Geen labello ofzo toch, want dat droogt uit op lange termijn. Maar dat wist je denk ik wel al

1 like

Haha, ja labello hoef ik idd niet te proberen, als ik dat opsmeer wordt het alleen maar erger. Probeer niet vaker dan 2-3 x per dag een dun laagje purol te smeren (na het eten meestal) en dan 's nachts een wat dikkere laag… Maar ben nu ook wel een beetje overdreven zielig aan het doen hoor, heb het al mijn hele leven, ben het wel gewend, en heb ook het idee dat ik het vooral zelf heel erg merk, maar het niet zo te zien is, want heb (behalve mijn moeder :sweat_smile:) er nog nooit iemand over gehoord. Heb alleen de neiging als ik aan het lezen of netflixen ben gedachteloos aan die velletjes te gaan pulken, en dan heb ik ineens allemaal rode plekken en zelfs kleine wondjes, dat moet ik mezelf echt eens afleren.

1 like

Ik kan echt absoluut niet tegen purol, wordt het veel erger van juist. Die van Weleda werkt voor mij het best.

Purol (de zalf uit het blikje, niet de lippenbalsem) is voor mij het enige tot nu toe waarmee het enigszins stabiel blijft ipv dat het erger wordt. Maar wellicht wel een tip, is dat dan een lippenbalsem of ook een zalf/crème oid? Proberen kan nooit kwaad :slight_smile:

Kippenbalsem. In purol en bkistex echt zit een stofje waar ik niet tegen kan. Lijkt even te werken maar niet op de lange termijn omdat het juist irriteert.

2 likes

Hahaha, Kippenbalsem :joy: Maar thanks, ga hem eens proberen. En @HvO, die ook maar. Wie weet kom ik dankzij jullie tips eens een winter door zonder barsten en scheuren!

7 likes

Zijn er al mensen afgekeurd eigenlijk? Krijg je dan nog wel een 2e kans?

Oh wat vervelend! Waarom daarmee bemoeien inderdaad? :sweat_smile: Laat lekker liggen…

Ik vind de lippenbalsem van Burt’s Bees ook echt een goeie. Wordt verkocht bij Etos.

3 likes

Ik woon niet in Drenthe :triumph:
:stuck_out_tongue:

Ja tuurlijk. Als iemand een tijdje meepost zonder te spammen, kun je er gewoon bij.

1 like

Dat in onze (vertraagde) trein wordt omgeroepen dat de 2 min overstap aan de overkant van het perron haalbaar is omdat die trein ook wat vertraagd is. Stap ik uit rijdt die trein precies weg :mad::mad:

leuk geupgrade naar mojave, maar nou moet ik weer de juiste instellingen terugdoen waardoor de reclames op youtube wegblijven. dat hebben wij hier thuis en ik ben zo verwend. kan het echt niet meer hebben.
val ik meteen met m neus in de boter met een reclame met Wil van Tien voor Marley Spoon :angry:.

4 likes

Ik heb hetzelfde probleem, alle holy grails van het forum al geprobeerd en dat werkt eventjes maar daarna ben ik weer terug bij af. Als purol voor jou het beste werkt zou ik daarbij blijven. Voor mij is dat weer blistex, maar het verschilt zo per persoon. En 1x per week scrubben met honing en suiker! Ik ben daar meestal te lui voor maar als ik het doe dan voorkomt het 2 dagen velletjes plukken :joy:

1 like

Vond dat maar matig werken altijd! En ik heb nu een elektrische borstel en als ik dat buiten m’n mond aanzet vliegt alle tandpasta en water alle kanten op haha.

gepensioneerden die op zaterdag hun wekelijkse supermarktronde moeten doen

2 likes

Ik heb serieus net gegeten (vier boterhammen) en nu alweer honger.

Ik wil ook weer niet teveel eten, want ben al 13 kg aangekomen (25 wk zwanger).

De buikpijn die ik heb door stress. Leuk joh dat verhuizen.