Een folder als map, met dingen erin? Dat is een binder ( met ringen)
Of een brochure
Nee, is nooit uitgezocht. Ik heb dus ook geen bevestiging van een arts dat dit het getriggerd heeft, maar ik dronk redelijk regelmatig een kop koffie of een glas cola en voor dat festival was dat nooit een probleem, en precies vanaf daarna wel, dat moment is echt heel duidelijk aan te wijzen, dus daar komt die âconclusieâ vandaan. Duurde ook even voordat ik de link had gelegd, het is toen een aantal keer gebeurd voordat ik doorhad dat het altijd na koffie of cola was (en een keer na finimal). Ik ben toen wel naar de huisarts geweest maar die kon het ook niet verklaren. Uiteindelijk zelf de link gelegd en toen ben ik er verder niet achteraan gegaan, ik vermijd het maar gewoon đ€· Had toen ook niet zoân zin in het âgedoeâ van dingen uit laten zoeken.
Geen idee of je er nog wat aan âhebtâ maar het begint/begon altijd met een soort van in de ruimte staren wat vanzelf gaat, daarna heel ongecontroleerd met mân ogen knipperen/knijpen, en daarna kan ik dus niet meer bewegen. Meestal trekt het na een minuut of 5 weer langzaam weg.
Ben het met je eens dat het een vreemd verhaal is haha! Hoewel ik het wel interessant en vaak dingen lees heb ik zeer weinig medische kennis dus ik kan er zelf ook niks zinnigs over zeggen
Ik ben wel ook dingen over een enzym (cyp1a2 geloof ik) tegen gekomen als iets wat invloed heeft op hoe je op caffeine metaboliseert (is dat een woord?) maar ik weet niet of dat ĂŒberhaupt vatbaar is voor verandering. Daarnaast heeft dat enzym ook invloed op andere dingen en verder heb ik geen veranderingen gemerkt in hoe ik op dingen reageer dus dat zal het ook wel niet zijn.
Dankjewel voor het meedenken trouwens! Ik leef er wel omheen maar ben toch altijd wel benieuwd gebleven naar het hoe en wat.
Ik heb dat op mn werk. Internationale studenten spellen dan hun naam, maar die omschakkeling lukt me nooit zo snel. En dan ben ik helemaal in de war met letters en gaan die namen helemaal mis.
Pfoe, ik heb oprecht geen idee? Naast dat het wat onhandig/oncomfortabel was en ik er een deel van een toffe band door miste denk ik er niet echt aan terug als een hele nare gebeurtenis. Het had ergens wel wat komisch zelfs, met mijn vrienden die me met een hoop geklungel naar de EHBO hebben gedragen, kan me herinneren dat ik daar zelfs in mân belabberde staat om heb gelachen :â) Maar aan de andere kant ja wie weet, heb er zelf dus ook geen verstand van maar het is een raar verhaal, ik sluit niks uit. Vind het wel een interessant inzicht!
Ik snap het ook niet direct, zat nog in de hoek van epilepsie of zeldzame migraines te denken, uitgelokt door cafeĂŻne, maar een echt aha-moment heb ik nog niet
Belachelijk al dat geoordeeld van winkelmedewerkers. Ik heb wel eens gehad dat ik een pot multivitaminen kocht en een eiwitreep, toen tilde de man achter de kassa het op en zei: troep en troep.
Ik zou graag zeggen dat ik daar heel ad rem op reageerde maar helaas.
Hahaha dan heb je toch echt je beroep niet begrepen. Een winkelmedewerker wordt ook wel een verkoper genoemd. Het idee is dat je dingen aan mensen verkoopt, niet dat je ze probeert over te halen je producten niet te kopen.
Mijn vriend die mij facetimed terwijl ik al bijna in slaap val. Maar aangezien ik âm al zo weinig zie nam ik op, gaat âie ineens ondertussen fifa spelen. Ik gaf aan van âuhm hallo kan dat spel niet even wachten?â âNee dit is online en ik kan heus wel twee dingen tegelijkâ. Toen heb ik boos opgehangen. Ten eerste heeft âie net al fifa zitten spelen met zân broer en ten tweede belt ie mij. Dus ik stoor hem niet eens in zijn spel of zo. Kan je het nou serieus niet even opbrengen om je aandacht tien minuten bij mij te houden . En nu ben ik teleurgesteld en ook wel een beetje boos omdat âie mijn punt niet snapt. Zie âm al zo weinig en heb ook niet eens zin in gezeik, maar vind dit gewoon heel stom.
Maar ik heb echt constant een hongergevoel, niet doen. Of nou ja, elk uur wel.
Haha belachelijk al die opmerkingen. Ik was laatst bij de etos en de maskertjes waren 1+1 en die lagen bij de kassa. Maar ik twijfelde en heb uiteindelijk geen maskertje gekocht. Zegt die vrouw achter de kassa: âtoch geen maskertje?â Dus ik zei: ânee ik weet niet zo goed wat het met mijn huid zal doen, dus liever nietâ
Zegt ze: ânou slechter dan dit gaat het niet worden meid dus je kan het maar beter proberenâ
waaauw, dit kan je toch niet maken⊠Zou bijna een klacht hier tegen indienenâŠ
Omgekeerd waar ik me aan erger van gasten/klanten; als ze een fooi geven en dan zeggen âvoor de kinderwagen meidâ. Blijkbaar is dit gewoon een gezegde, maar toch voel ik me altijd superdik ofzo, alsof ik zwanger ben? Wie bedacht dit en dacht, ja leuk laten we tegen vrouwen zeggen âhier wat geld voor je kinderwagenâ??
Dat ik net een beetje geirriteerd deed tegen mijn zus op whatsapp en dat mijn moeder dan heel dramatisch âhoe kun je dat nou doen, ze is zwangerâ
Echt flikker op man. Ik moet ook zsm zwanger worden want dan ben je opeens 2000 keer belangrijker voor je ouders ofzo.
Vind dit ook raar, bel dan niet nee. En âik kan 2 dingen gelijkâ, wanneer heeft iemand ooit FIFA gespeeld en tegelijkertijd een geĂ«ngageerd gesprek gevoerd?
Nou precies dat. Maar âhet gaat weer niet zoals jij wil dus word je boosâ, nee gast jij mist mijn punt gewoon. Daarna ging âie slapen en vandaag doet âie alsof er niks aan de hand is. Terwijl ik serieus teleurgesteld ben en het me dwarszit dat âie mij hierin gewoon negeert om een discussie te voorkomen. Eikel.
Oke here is the case:
Mijn bazen zijn op zakenreis en ik ben nu leiding op het werk. Ik ben in mijn eentje en sinds gisteravond is de wifi kapot? Ik krijg het niet gefixt en de monteur kan pas tussen 2 en 4 komen.
Hoe the fuck ga ik werken zonder wifi. Ik wil even huilen in een hoekje, omdat het nu net mij moet overkomen als de bazen er niet zijn great. Nu lekker werken op mijn telefoon hotspot. Top.
Misschien kun je hem facetimen terwijl je aan het stofzuigen bent ofzo, kan prima
Ik denk niet eens dat âie die hint snapt
Haha ja en ik vind het ook helemaal niet schattig ofzo. Toch heb ik me er zelf ook wel meerdere malen schuldig aangemaakt. Laatst was het echt erg. Ik moest verplicht met de bus want een trein reed niet, en zoân vrouw die me toch al wel 60 leek, ging oprecht ff TONGEN met die buschauffeur. Daarna stapte ze uit en gaf ze weer een kus en zei ze âkwart voor 6 heâ. Afgrijselijk. Van die gescheiden lui die weer zijn gaan daten ofzo.