Waar erger jij je aan? #2

Die tweede vind ik juist heel terecht. Rot op van het fietspad, daar moet ik fietsen en hoef jij niet te lopen denk ik dan haha

1 like

Oh ik hou van gedeelde ergernissen, yes! Ik kan er dan echt lang chagrijnig om zijn en wil die mensen het liefst uitschelden, maar ik hou me netjes.

Ik bedenk me nu nog een gerelateerde ergernis. Soms heb je mensen die hun hond uitlaten en dan loopt mens aan de linkerkant van de weg en hond aan de rechterkant, en dan heb je daar tussenin de riem van de hond. En als je dan aan komt lopen, fietsen, whatever, dan houd die hondenriem dus de hele weg bezet. Ik zocht een plaatje ter demonstratie maar ik kan niks vinden, dus ik hoop dat jullie me snappen. Nu hou ik op met ranten.

7 likes

Mijn complex heeft een ondergrondse parkeergarage waar je elkaar niet kunt zien als je staat te wachten voor in- of uitrijden. Daar hebben ze iets op bedacht, een stoplicht, superhandig, als het groen is mag je rijden, als het rood is moet je wachten, begrijpelijk zou je zeggen. Niet dus! Zoooo vaak dat je ineens halverwege de helling in een patstelling staat met 2 auto’s tegenover elkaar, of als je vanaf de helling de straat op komt nog maar net kunt stoppen voor iemand die aan het inrijden is, vandaag nog weer iemand die onder het stoplicht ging staan en ging proberen handmatig het verkeer te regelen

3 likes

Ja dat is zoooo irritant! Sowieso mensen die hun hond niet bij zich houden in het verkeer
 Fiets regelmatig over een fietspad waar mensen ook hun hond uitlaten (er is daar geen voetpad naast) en ik moet echt opletten dat die hond niet onder mijn fiets komt als hij vrolijk over het fietspad heen en weer aan het drentelen is

3 likes

Ik erger me dus rot aan een vriendin. Om de een of andere reden is ze altijd aan de zuip maar niet met mij. Als wij een x iets gaan doen, vanavond, is ze ‘even zonder alcohol’. Ja omdat ze morgen aan de zuip gaat met andere chicks. En het gaat elke x zo. We gaan uit en ik wil gewoon een leuke avond ( ja bla kan ook zonder alcohol blegh bla) en nu gaat ze wrs ook vroeg naar huis enzo. Ik vind dat gewoon jammer en ergerlijk.

2 likes

Misschien ben je vervelend als je dronken bent?

:thinking::wink:

2 likes

Ik deel deze ergernis. Echt kapot irritant

Dat is dinsdag een broek heb besteld, en dat ik vandaag zie dat een of andere Influencer een kortingscode heeft. :rage:

altijd effe bij Insta op # van die shop zoeken voor het bestellen #gierigegerda

3 likes

ik vond dit in de eerste instantie ook irritant maar volgens mij is het juist MEGA ironisch bedoelt, en is het juist dat hele overdreven man-zijn belachelijk aan het maken

2 likes

Chill, thanks.

ik gaf gister een feestje en had een fucking mooi jurkje gekocht
gooit iemand binnen 10 minuten glĂŒhwein over me heen en moest ik me omkleden (gelukkig was het dus m’n eigen feestje)
maar dan ben ik dus ZO GEÏRRITEERD en dat kan echt mijn avond verpesten want had echt moeite gedaan

daarnaast erger ik me aan een goede vriendin die niks had laten weten
ik vroeg waarom “ja was borrelen met vriendinnen was laat geworden en moet vandaag vroeg oppassen en had op ‘misschien’ geklikt” eh ja? je bent ook mijn vriendin en ik verwacht dat je komt, maar kom je niet stuur dan even een appje? of klik op zn minst op kannie kome?

4 likes

Zou precies hetzelfde hebben! Je kan best even laten weten hoe of wat. Kleine moeite om even een appje te sturen toch? Zelfs op de avond zelf, is beter dan niets van je laten horen.
Krijg je de vlek uit je jurkje?

Hey, het was bedoelt als grapje. Maar als iemand systematisch met iedereen wil drinken behalve met jou dan is daar misschien wel een reden voor die je zelf nog niet ziet? En dat hoeft niet per se iets negatiefs te zijn maar kan ook betekenen dat ze bij jou niet de peer pressure voelen om te drinken die ze bij anderen wel hebben.

Aan het feit dat ik nu op zaterdag op kantoor ben. De bazen zijn op zakenreis en ik krijg leiding. Alles gaat fout. Donderdag heel de dag geen wifi en gister om half 6 begon een lekkage.

Monteurs konden nu pas komen. Dus nu zit ik in mn eentje op kantoor op zaterdag. Te wachten tot het gemaakt wordt. Wat waarschijnlijk niet kan lukken en pas dinsdag gemaakt kan worden. Ik wilde gewoon uitslapen op mn enige vrije dag godverdomme.

Dat bijna alle plaatjes van winterjassen online alleen met de jas open zijn.
Daar heb je toch niets aan? Ik ga een winterjas dicht dragen hoor en ik wil weten hoe hij dan zit.

Random voorbeeld

29 likes

Ik deel je ergernis maar vooral hardlopers op het fietspad zitten echt zwaar in mijn irritatiezone

1 like

Mensen die aan het appen zijn/op hun telefoon kijken en daardoor niet zien dat ze ontzettend in de weg zitten en een aanrijding nabij is. Ben echt een zure trut, maar hier erger ik me elke keer zo erg aan

4 likes

Precies dit.

Ik had een zwangerschapsjas besteld, en inderdaad, op het plaatje werd hij ook open gedragen.

Toen ik hem aanhad leek ik wel een rolmops.
Zo breed, ook van boven. :face_with_raised_eyebrow:

Wie zit daar nou op te wachten?

1 like

Jeuk ondee mijn voet.

1 like