Waar erger jij je aan? #2

Ik heb last van branderige ogen, maar ben mijn bril kwijt dus moet mijn lenzen wel inhouden anders zie ik niks. :face_with_raised_eyebrow:

Van het weekend even kijken naar een nieuwe bril.

Zoveel domheid in een post.:roll_eyes:

8 likes

Maar je weet toch helemaal niet wat die mensen te doen hebben? Misschien zit hij elke dag in die trein en heeft ie belangrijke afspraken, kan toch. Het is niet alsof bejaarde mensen geen recht meer hebben om te zeuren over vertraging.

27 likes

Sowieso mensen die klagen over vertragingen, na twee maanden pendelen is het me ondertussen wel duidelijk dat het spoorbedrijf zelden het probleem is maar dat iemand per se een fiets op het spoor gooit, leidingen steelt of eronder loopt. Echt irritant.

4 likes

Heb je je plaatje veranderd?? :cry:

Haha nee jouw post doet het goed.

@Ainu Ik reis inmiddels 6 jaar bijna dagelijks met het OV en bij mij is het vaker wel de ‘schuld’ van de spoorbedrijven dan niet. Plotselinge goederentreinen, machinist of conducteur zoek, gebrekkig materiaal en falende aansluitingen.

3 likes

Twee maanden pendelen, wat een zwaar leven :yum:

2 likes

Ik kijk Ik weet wie je bent, het is best vermakelijk en spannend, maar waarom gaat die Anna met zowel haar stiefbroer, stiefneef als stiefoom naar bed en wordt daar vrij normaal over gedaan??

5 likes

Tuurlijk mag zij klagen!. Alleen zij kan toch niet voor Harry van 70jr invullen dat hij alle tijd van de wereld heeft? Of dat Bep verder toch niks anders te doen heeft?

3 likes

Nee oké ze zijn niet genetisch aan elkaar verwant, maar maakt dat het minder raar? Het blijft toch je familie?

1 like

Ja, maar ISSIE NIET LIEF??

image

Zo kijk ik als ik probeer aardig te zijn wanneer ik daar echt geen zin in heb.

43 likes

Op de een of andere manier dacht ik even dat je Anna Nooshin bedoelde :sweat_smile:

6 likes

Omg geweldig plaatje.

1 like

Mmm daar ben ik het niet geheel mee eens, maar dat is natuurlijk ook interpretatie.

Ik erger me ook vaak aan mensen in de trein dus ik snap het best als iemand daar eens een keertje over wil klagen maar bejaarden zomaar ‘doods’ aan gaan zitten kijken als ze een grapje maken
 nah. Laat die mensen lekker.

7 likes

Ja ja touché touché. Inderdaad gemeen. Maar vind het dom om te zeggen dat een oudere niet mag zeuren puur omdat hij oud is en vast niets beters te doen heeft.
En dan als hij een grapje maakt en lacht is het ook niet goed.

10 likes

Ik weet nog steeds niet over wie het dan wel gaat :sweat_smile:

1 like

Ze heeft het over een serie en daarin heet iemand Anna.

1 like

Aan dat mijn kamer echt een zooi is en ik geen tijd heb om het op te ruimen

Mijn god, bejaarden hebben het soms mega druk. 10x drukker dan ik :joy:

8 likes