Waar erger jij je aan? #2

Een iemand in huis heeft het altijd warm en nu mag de verwarming niet hoger dan 19 graden. Ik zit me serieus op te warmen aan de warme lucht die mijn laptop uitblaast. Wat een ellende. Iedere winter opnieuw

1 like

Dat ik mij verveel.

O ja zulke mensen zijn echt leuk. Heb zelfs een vriendin en een schoonmoeder die dat tegen mij zeiden over de naam van mijn zoon toen hij net geboren was.
Bedankt en dat je de tyfus in je oogbal mag krijgen.

20 likes

Ik zou soms zo graag een man willen zijn. Week rond ongesteldheid = chagrijnig, emotioneel, buikpijn, rugpijn, zware benen, weinig energie. Dagen rondom eisprong = depressief gevoel, weinig energie. En dan heb ik het nog niet over bevallen, vaak minder salaris etc etc

3 likes

Momenteel echt aan alles.

Eerlijk gezegd boeit het me niet heel erg dat ze iets van zijn naam vinden hoor. Ik vind bijna alle babynamen lelijk hahaha en de namen die mijn schoonmoeder haar kinderen heeft gegeven zijn nou ook niet bepaald om over naar Obama te schrijven.
Maar de brutaliteit dat je vindt dat jouw mening zo belangrijk is dat je het moet uitspreken vind ik wel razendmakend.:ghost:

8 likes

Dat ik met de meeste jongens de meest idiote gesprekken kan hebben op Whatsapp/Tinder. Gifjes, memes, internetgekkies noem maar op. Maar zodra ik iemand leukleuk vind ik alleen maar van die domme standaard dingen uit kan kramen als “so what did you have for dinner?” :woman_facepalming:t3:

5 likes

Ben net thuis en m’n huisgenoot heeft blijkbaar zuurkool gegeten. Die doordringende geur hangt door het hele huis

Ohh ik snap dat ook gewoon niet?? Hoe lastig kan het zijn? Het broertje van mijn vriend doet dat bij ons thuis ook niet als hij hier is. Maar ik roep hem echt om het zelf schoon te maken, dat doe ga ik echt niet doen.

Hier schrik ik best wel van. Is een optreden dan veel belangrijker dan je kind? Een carriere hebben is leuk maar er moet toch een bepaalde balans zijn tussen werk en gezin. En dan gaan dit soort dingen toch voor? Ik vind het best wel een stomme opmerking van hem

Daar moest ik ook denken. Ik hoop dat zijn zoon dat nooit zal zien. Het is niet leuk om te horen als kind. Maar als iets op internet staat, staat het voor altijd op.

1 like

Ik heb echt zoooo’n honger/trek/zin in iets lekkers en ik drink liters water en thee en heb genoeg gegeten vandaag
maar dat gevoel gaat maar niet weg :mad::mad:
Zo kom ik nooit uit dat slechte eetpatroon van de laatste tijd

Was het niet de eerste verjaardag van dat kind? Dan snap ik best dat je niet op zo’n feestje zit te wachten, dat feestje is niet voor het kind, maar voor andere mensen, dat kind weet er later toch niks meer van. Ik zou er echt niet mee zitten als ik zou horen/zien dat mijn ouders geen zin hadden gehad in mijn eerste verjaardagsfeestje.

Ik erger me aan dat er zoooooveel mensen zijn op tinder en happn enzo die beginnen met een stomme woordgrap over m’n naam. Het is niet grappig, het is NOOIT origineel en er valt echt geen reactie op te geven.
In 't echt doen mensen het soms ook wel, maar godzijdank een stuk minder.

Ik bid voor de dag dat niemand ooit nog een opmerking over m’n naam maakt (gaat sowieso nooit gebeuren maargoed).

2 likes

Dat gaat ook snel. Ik kan er ĂŒberhaupt nog niet aan wennen dat met AndrĂ© Hazes tegenwoordig DrĂ© Jr wordt bedoeld, en niet de echte AndrĂ© Hazes.
Maar ook voor een tweede verjaardag geldt hetzelfde imho.

1 like

Aan alle horrorfilms op tv deze weken. En dan vooral aan alle reclame voor die films. En dan al helemaal als die reclames vroeg in de avond komen, op momenten dat je het totaal niet verwacht. :angry:

5 likes

Aan de stopcontacten in mijn huis. Ik weet niet wie deze indeling bedacht heeft maar ze zitten aan de ene kant op plekken waar ik ze niet wil/waar al meubels staan (en zelfs 1 bijna tegen het plafond?? wat heb je daar nu aan?) en tegelijkertijd missen ze op logische plekken zoals de badkamer. Heb de situatie beter geprobeerd te maken met stekkerdozen, maar dat vind ik ook echt niet chill, ben best panisch als het om brandveiligheid gaat.

Ja ik heb er ook helemaal niks mee, maar je kunt er gewoon niet omheen lijkt het

Ik vind die reclame van Uber op youtube zo irritant! Van die moeder die zegt dat haar kinderen het autootje kunnen volgen als ze naar huis gaat. Begrijp niet eens waarom, maar stoor me er elke keer enorm aan

3 likes

Zo ik ook. Het is ook gewoon zo’n onrealistische reclame. En ik denk ook altijd “leuk voor je”

2 likes