Waar erger jij je aan? #2

Als je die leeftijd hebt, is je tijd trouwens sowieso heel kostbaar, lijkt me.

12 likes

En dan nog? Mag je alleen vroeg in het OV zitten als je een geldige reden hebt?

6 likes

Mag ik een waar erger jij je aan zonder omg topic?

16 likes

Dat er maar 24 uur in een dag zitten. Hallo ik wil meer slapen.

13 likes

Jaaa, ik vroeg het zeker niet omdat ik deze niet leuk vind, hij is heel lief!!! En hij kijkt alsnog vriendelijker dan je vorige plaatje in ieder geval haha :joy:

1 like

Met de NMBS is elke dag pendelen een overlevingstocht. Je weet nooit of je dezelfde dag nog wel thuis komt :grimacing:

6 likes

Ja dat is ook wel zo! Maar dan kan ik het toch wel storend vinden? Plus dat ik gisteravond ook heb mogen genieten van geluidsoverlast van de bovenburen, dus ben gewoon een beetje klaar met het wonen hier. En een uurtje boren vind ik prima, maar dit was 4 uur lang non stop.

Ik ben inderdaad weggegaan.

Zo herkenbaar <3

Ik heb soms met mijn kat in mijn armen gehuild omdat ik zoveel van hem hield. Als ik dan er aan moest denken dat hij ooit zou overlijden (inmiddels gebeurd) deed me dat zoveel pijn. Koester de momenten met je mooie rosse mister Z, hij is prachtig.

1 like

Ollie the polite cat :heart_eyes_cat:

1 like

Zijn we echt minder bewust daarvan? Heb juist het idee dat een boze/ dodelijke blik vaak juist exact bereikt wat er mee wordt bedoeld. Als blikken konden doden…

1 like

Komend weekend is jou op het hart geschreven :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben best een OV-noob (zeker in Brussel) en ik schrok wel even toen iemand me onbeschaamd vroeg of ie met mij door het incheckpoortje mocht? Misschien is dat normaal maar uh… Nee joh betaal gewoon voor je ritje zoals iedereen?

5 likes

Hahaha dit is zo accuraat. Ook echt om meer te slapen. Ik wil best 8u per dag werken jongens maar dan inderdaad wel een dag van 28u want slapen is life.

5 likes

Ja dit is ook mijn ergernis.

Komende zaterdag slaap ik niet thuis, dus dat extra uurtje ga ik wrs niks aan hebben :sob:

Nou niets zo handig als de trein die vlak voor je werk stopplaats heeft

Pendelen IN BELGIË he. Da’s van een heel ander kaliber.

5 likes

Ik erger mij aan H&M. Ik heb al twee keer een betalingsherinnering gekregen terwijl ik de rekening al een paar weken geleden heb betaald. I don’t get it. Ik heb alles gecontroleerd en alles klopt.

Zij zijn gewoon supertraag met retouren verwerken. Althans, daar ligt het bij mij iedere x aan!

Ik moest ook achter betaling aan die volgens hen al lang geleden “echt goed zou komen, heb een fijn dagje”.
En toen had iemand het verkeerd opgelost. Daar kwam ik achter nadat ik de mail met daaronder “lieve groetjes” had verwerkt. Ik durf nog niet te kijken of het daarna, na een normaal ondertekend antwoord op mijn ietwat gefrustreerde reactie, daadwerkelijk goed is gegaan…

@Boommm Ik heb twee bestellingen gedaan. Twee dezelfde blouses maar verschillende maten. Eén heb ik inderdaad retour gestuurd. Daarvan heb ik een ontvangstbevestiging gekregen. Die hebben ze ontvangen. Die heb ik dus ook niet betaald. En de andere rekening heb ik wel betaald.

@Lort Even mailen is een goed idee. Zal het inderdaad vriendelijk houden. Hopelijk werkt dat.