Ja kan ook echtniet. Ik vind een kus geven in die situatie waarin hij de buschauffeur is al te ver gaan. Rot op.
Telefoon als hotspot inderdaad, doe ik ook wel eens bij een klant waar de wifi dikke ruk is. Als je geen telefoon van werk hebt, dan kun je dat vast declareren. En anders thuiswerken? Als je toch alleen bent.
Bedenk me nu dat mn vriend vaak een kus op mn haar geeft, dus gewoon op mn schedel. In dat soort OV situaties. En ook vaak ren ik gewoon al weg ofzo. Ga toch niet lopen tongen.
Haha, toevallig had ik het hier laatst met een vriendin over. En toen kwamen we tot de conclusie dat we dat geld vroeger ook in een kinderwagen potje hadden moeten stoppen, want die kregen zijn duur
Rozijnen!
Lekkere rauwkost gekocht, iets met mais en paprika enzo. Doe ik het door de sla, schep mijn bord vol… ineens 3000 rozijnen (of krenten, net zo kut) ertussen. WAAR komen die vandaan en waarom staat dat niet op het bakje grrrr
Oh ik deel dit echt ZO erg!! Echt hatelijk dat winkels denken dat je geen couscoussalade kan maken zonder rozijnen
Ohhh ja bah!
Rode ui snippers heb ik maar door de vingers gezien. Dat moet blijkbaar ook overal in maar voelt in elk geval niet zo vies tussen je tanden zoals rozijnen
Ja alleen het probleem was dat er een heel groot bouwproject loopt in het gebouw. En ik ben het aanspreekpunt van het gebouw. Ik kon niet zomaar weggaan. Maar wifi is gefixt. I am happy.
Deze reclame

Was getekend een kordate bierliefhebSTER.
Iedereen weet toch dat je bier met je geslachtsdelen drinkt, lijkt me wel een vitaal onderdeel
Ja en je kinderen het levenslicht laten zien doe je enkel en alleen door de navelstreng door te knippen
Wat kut dit zeg. Weet ik iig welk bier ik niet ga kopen
Omg ja deze struggle is gewoon elke avond weer real.
Ik kan niet slapen zonder slaappil en toch lig ik elke avond weer eerst minstens een uur maar wat te liggen voordat ik ik slaap val
Aan mezelf -,-
Hele kamer doorgezocht omdat ik m’n ov kwijt was, zit hij gewoon in m’n jaszak
Ik vrees ook echt met grote vrezen. 80 uur gameplay fuck my life.
Ohh ik verhuis nog eens naar Sverige. Ik hoop dat die trend hier ook komt. Het is van de Lidl trouwens. Ik ging opzoeken wie hun reclamebureau is. Er werken vrijwel alleen mannen. Een van de twee vrouwen (op linkedin dan) is facility manager.
Hier wordt in een race tegen de klok Spiderman uitgespeeld zodat hij straks als de postbode is geweest gelijk kan beginnen met red dead redemption

Dat als ik bijna ongesteld word ik altijd om allemaal random dingen moet janken. Zit ik gewoon rustig een youtube filmpje te kijken, gebeurd er iets liefs/schattigs wat helemaal niet speciaal is en moet ik dus bijna huilen
Haha ik heb de omgekeerde ergernis. Er komt nog heel veel post bij ons binnen van de vorige bewoners en als we een afspraak maken waarbij ze het komen ophalen vergeten ze het meestal. Ik heb het al 2x bij ze langs gebracht en daar heb ik eigenlijk ook geen zin meer in. Maar ik durf ook niet zomaar hun post weg te gooien.