Gewoon retour afzender, geadresseerde verhuisd op de envelop schrijven en in de brievenbus gooien.
Ja âmancaveâ is echt iets voor mannen met een midlife crisis. Net als die winkel Only for Men, ik liep erlangs hebben ze echt een soort bar waar je bier kan halen enzo. Want ja shoppen is alleen mannelijk als je ondertussen ook bier kunt drinken ofzo, dat hebben die veertigers echt ff nodig
Een mancave is ook echt gewoon een verzinsel uit amerikaanse âcomedyâ films die nooit zullen slagen voor de Bechdeltest en alleen gaan over tieten, waar allerhande âhippeâ merken op in zijn gesprongen zodat mannen nu denken dat een mancave een ding is.
Altijd fijn om te weten dat iemand zân schoenen heeft uitgetrokken in de trein omdat je zweetvoeten ruikt
Youâre welcome
Ik heb twee ergernissen die echt helemaal nergens op slaan maar waar mijn bloed echt van gaat koken. De eerste is onnodige verkleinwoorden. Ik ga vanavond eten bij restaurant Zusje en die kaart staat werkelijk vol met verkleinwoorden. Ik snap het, zusJE en het gaat om tapas dus kleine gerechten, maar kom op. GarnalencocktailTJE, schnitzelTJE, kipsateeTJE, pitabroodJE, hoofdgerechtJES, dat hoeft toch allemaal niet zo?
De tweede is misschien nog onnozeler, maar ik kan er echt op ranten: mensen die op het fietspad of op de weg LOPEN. ROT OP er ligt speciaal voor jou een fucking STOEP waar ik niet mag fietsen of rijden, maar jij wel lopen, dus waarom moet je per se op het fietspad lopen? Ken je plek!
Die tweede vind ik juist heel terecht. Rot op van het fietspad, daar moet ik fietsen en hoef jij niet te lopen denk ik dan haha
Oh ik hou van gedeelde ergernissen, yes! Ik kan er dan echt lang chagrijnig om zijn en wil die mensen het liefst uitschelden, maar ik hou me netjes.
Ik bedenk me nu nog een gerelateerde ergernis. Soms heb je mensen die hun hond uitlaten en dan loopt mens aan de linkerkant van de weg en hond aan de rechterkant, en dan heb je daar tussenin de riem van de hond. En als je dan aan komt lopen, fietsen, whatever, dan houd die hondenriem dus de hele weg bezet. Ik zocht een plaatje ter demonstratie maar ik kan niks vinden, dus ik hoop dat jullie me snappen. Nu hou ik op met ranten.
Mijn complex heeft een ondergrondse parkeergarage waar je elkaar niet kunt zien als je staat te wachten voor in- of uitrijden. Daar hebben ze iets op bedacht, een stoplicht, superhandig, als het groen is mag je rijden, als het rood is moet je wachten, begrijpelijk zou je zeggen. Niet dus! Zoooo vaak dat je ineens halverwege de helling in een patstelling staat met 2 autoâs tegenover elkaar, of als je vanaf de helling de straat op komt nog maar net kunt stoppen voor iemand die aan het inrijden is, vandaag nog weer iemand die onder het stoplicht ging staan en ging proberen handmatig het verkeer te regelen
Ja dat is zoooo irritant! Sowieso mensen die hun hond niet bij zich houden in het verkeer⊠Fiets regelmatig over een fietspad waar mensen ook hun hond uitlaten (er is daar geen voetpad naast) en ik moet echt opletten dat die hond niet onder mijn fiets komt als hij vrolijk over het fietspad heen en weer aan het drentelen isâŠ
Ik erger me dus rot aan een vriendin. Om de een of andere reden is ze altijd aan de zuip maar niet met mij. Als wij een x iets gaan doen, vanavond, is ze âeven zonder alcoholâ. Ja omdat ze morgen aan de zuip gaat met andere chicks. En het gaat elke x zo. We gaan uit en ik wil gewoon een leuke avond ( ja bla kan ook zonder alcohol blegh bla) en nu gaat ze wrs ook vroeg naar huis enzo. Ik vind dat gewoon jammer en ergerlijk.
Misschien ben je vervelend als je dronken bent?
Ik deel deze ergernis. Echt kapot irritant
Dat is dinsdag een broek heb besteld, en dat ik vandaag zie dat een of andere Influencer een kortingscode heeft.
altijd effe bij Insta op # van die shop zoeken voor het bestellen #gierigegerda
ik vond dit in de eerste instantie ook irritant maar volgens mij is het juist MEGA ironisch bedoelt, en is het juist dat hele overdreven man-zijn belachelijk aan het maken
Chill, thanks.
ik gaf gister een feestje en had een fucking mooi jurkje gekocht
gooit iemand binnen 10 minuten glĂŒhwein over me heen en moest ik me omkleden (gelukkig was het dus mân eigen feestje)
maar dan ben ik dus ZO GEĂRRITEERD en dat kan echt mijn avond verpesten want had echt moeite gedaan
daarnaast erger ik me aan een goede vriendin die niks had laten weten
ik vroeg waarom âja was borrelen met vriendinnen was laat geworden en moet vandaag vroeg oppassen en had op âmisschienâ gekliktâ eh ja? je bent ook mijn vriendin en ik verwacht dat je komt, maar kom je niet stuur dan even een appje? of klik op zn minst op kannie kome?
Mensen die tegen het verkeer in fietsen (op een fietspad). Dan rijd ik er nog liever vol op in dan dat ik aan de kant ga. Luie honden, alsof even oversteken zo moeilijk is.