Waar erger jij je aan? #2

Zou precies hetzelfde hebben! Je kan best even laten weten hoe of wat. Kleine moeite om even een appje te sturen toch? Zelfs op de avond zelf, is beter dan niets van je laten horen.
Krijg je de vlek uit je jurkje?

Hey, het was bedoelt als grapje. Maar als iemand systematisch met iedereen wil drinken behalve met jou dan is daar misschien wel een reden voor die je zelf nog niet ziet? En dat hoeft niet per se iets negatiefs te zijn maar kan ook betekenen dat ze bij jou niet de peer pressure voelen om te drinken die ze bij anderen wel hebben.

Aan het feit dat ik nu op zaterdag op kantoor ben. De bazen zijn op zakenreis en ik krijg leiding. Alles gaat fout. Donderdag heel de dag geen wifi en gister om half 6 begon een lekkage.

Monteurs konden nu pas komen. Dus nu zit ik in mn eentje op kantoor op zaterdag. Te wachten tot het gemaakt wordt. Wat waarschijnlijk niet kan lukken en pas dinsdag gemaakt kan worden. Ik wilde gewoon uitslapen op mn enige vrije dag godverdomme.

Dat bijna alle plaatjes van winterjassen online alleen met de jas open zijn.
Daar heb je toch niets aan? Ik ga een winterjas dicht dragen hoor en ik wil weten hoe hij dan zit.

Random voorbeeld

29 likes

Ik deel je ergernis maar vooral hardlopers op het fietspad zitten echt zwaar in mijn irritatiezone

1 like

Mensen die aan het appen zijn/op hun telefoon kijken en daardoor niet zien dat ze ontzettend in de weg zitten en een aanrijding nabij is. Ben echt een zure trut, maar hier erger ik me elke keer zo erg aan

4 likes

Precies dit.

Ik had een zwangerschapsjas besteld, en inderdaad, op het plaatje werd hij ook open gedragen.

Toen ik hem aanhad leek ik wel een rolmops.
Zo breed, ook van boven. :face_with_raised_eyebrow:

Wie zit daar nou op te wachten?

1 like

Jeuk ondee mijn voet.

1 like

Een iemand in huis heeft het altijd warm en nu mag de verwarming niet hoger dan 19 graden. Ik zit me serieus op te warmen aan de warme lucht die mijn laptop uitblaast. Wat een ellende. Iedere winter opnieuw

1 like

Dat ik mij verveel.

O ja zulke mensen zijn echt leuk. Heb zelfs een vriendin en een schoonmoeder die dat tegen mij zeiden over de naam van mijn zoon toen hij net geboren was.
Bedankt en dat je de tyfus in je oogbal mag krijgen.

20 likes

Ik zou soms zo graag een man willen zijn. Week rond ongesteldheid = chagrijnig, emotioneel, buikpijn, rugpijn, zware benen, weinig energie. Dagen rondom eisprong = depressief gevoel, weinig energie. En dan heb ik het nog niet over bevallen, vaak minder salaris etc etc

3 likes

Momenteel echt aan alles.

Eerlijk gezegd boeit het me niet heel erg dat ze iets van zijn naam vinden hoor. Ik vind bijna alle babynamen lelijk hahaha en de namen die mijn schoonmoeder haar kinderen heeft gegeven zijn nou ook niet bepaald om over naar Obama te schrijven.
Maar de brutaliteit dat je vindt dat jouw mening zo belangrijk is dat je het moet uitspreken vind ik wel razendmakend.:ghost:

8 likes

Dat ik met de meeste jongens de meest idiote gesprekken kan hebben op Whatsapp/Tinder. Gifjes, memes, internetgekkies noem maar op. Maar zodra ik iemand leukleuk vind ik alleen maar van die domme standaard dingen uit kan kramen als “so what did you have for dinner?” :woman_facepalming:t3:

5 likes

Ben net thuis en m’n huisgenoot heeft blijkbaar zuurkool gegeten. Die doordringende geur hangt door het hele huis

Ohh ik snap dat ook gewoon niet?? Hoe lastig kan het zijn? Het broertje van mijn vriend doet dat bij ons thuis ook niet als hij hier is. Maar ik roep hem echt om het zelf schoon te maken, dat doe ga ik echt niet doen.

Hier schrik ik best wel van. Is een optreden dan veel belangrijker dan je kind? Een carriere hebben is leuk maar er moet toch een bepaalde balans zijn tussen werk en gezin. En dan gaan dit soort dingen toch voor? Ik vind het best wel een stomme opmerking van hem

Daar moest ik ook denken. Ik hoop dat zijn zoon dat nooit zal zien. Het is niet leuk om te horen als kind. Maar als iets op internet staat, staat het voor altijd op.

1 like

Ik heb echt zoooo’n honger/trek/zin in iets lekkers en ik drink liters water en thee en heb genoeg gegeten vandaag
maar dat gevoel gaat maar niet weg :mad::mad:
Zo kom ik nooit uit dat slechte eetpatroon van de laatste tijd