Waar erger jij je aan? #2


Ik kreeg dit net doorgestuurd… gewoon een rij om überhaupt de winkel in te komen om troep voor 1 euro te kopen.

14 likes

Dat ik met een vriendengroep heb afgesproken en er nu alweer 2 zijn die zeggen: oeps heb dingen niet goed in mijn agenda gezet, ik kan niet!

Elke keer hetzelfde gezeik.

1 like

Ik heb weer een pareltje:

bibs ipv bibliotheken :tired_face:

5 likes

Dat roaccutane niet vergoed word door mijn zorgverzekering :exploding_head:

Dat ik een hele week moet omreizen vanwege werkzaamheden en het ook nog eens teringdruk is iedere keer in die treinen :mad: Net kon de trein ook niet vertrekken “omdat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden” omdat er te veel mensen op de balkons stonden

Edit: en bij het volgende station begint de ellende dus weer opnieuw :rage:

Mijn leven deze week.
De hele week.

1 like

Soms denken ze dat we dat niet doorhebben. Iedere aanvraag wordt met de hand goedgekeurd.

image

42 likes

Jaaa, of bib. Als je het dan toch zo nodig af wil korten zeg dan bieb.

2 likes

Ik heb volgens mij al de cheap nep versie maar ik ga wel eens even bellen naar de verzekering, baal er echt van

@Mgg TCA’s hebben echt vet veel bijwerkingen, maar als het goed is bouw je wel tolerantie op tegen als je een tijdje slikt. Als het echt niet te doen is kan je om een ander medicijn vragen?

1 like

Alle vleeseters die nu zo in shock en verdrietig zijn over de stalbrand waar 4000 biggen bij omkwamen.

Die dieren zitten daar mede door jou, en als ze niet verbrand waren hadden ze volgende week in stukken gehakt op je bord gelegen.

44 likes

Zo vreemd hè, dat van dit bericht iedereen heel rouwig word. Maar het speklapje vanavond laten ze echt niet staan!

4 likes

Het speklapje heeft geen schattig varkenskopje en krijst niet.

5 likes

Op het moment dat het op je bord ligt niet nee, maar reken maar dat het krijst en spartelt tijdens het slachten. Bij de brand waren we net zo goed niet aanwezig, daarbij zien we ook alleen een foto van een stal met een flinke rookwolk. Geen schattige varkenskopjes, geen gekrijs.

Ik snap geloof ik niet zo goed wat je probeert te zeggen.

1 like

Dat je bij zowel de reguliere slacht als deze stalbrand geen beeld / foto’s erbij hebt van de lieve koppies en krulstaartjes, maar dat ze dat in beide gevallen wel hebben tijdens hun dood. En in beide gevallen hebben ze gesparteld en gekrijst.

De aard van hun dood is anders, maar het blijft hetzelfde dier.

1 like

Waarom zou op je bord het feit dat het geen schattig kopje heeft en krijst wel uitmaken en bij het lezen van zo’n nieuwsbericht niet?

Waarom maken mensen bij zo’n stalbrand wel de connectie, zonder het te zien, en op hun bord niet?

En wat @MACdonalds zegt

1 like

Ooh nee, zo rot als je helemaal veel moeite hebt gedaan om het goed te doen. Laat hem zelf het plafond opnieuw doen!!

1 like

Ja geen idee, dat is wat iemand eens tegen me zei. Dat hij geen beeld van een dier heeft bij zo’n lap vlees.

Dat is idd iets wat ik ook vaak hoor. Zo jammer dat mensen die connectie niet maken… logisch, maar jammer. En ook wel gek dat we die connectie blijkbaar wel maken bij een nieuwsbericht over 4000 verbrande varkens met alleen een foto van een stal met rookwolken.

1 like