Waar erger jij je aan? #2

Was het niet de eerste verjaardag van dat kind? Dan snap ik best dat je niet op zo’n feestje zit te wachten, dat feestje is niet voor het kind, maar voor andere mensen, dat kind weet er later toch niks meer van. Ik zou er echt niet mee zitten als ik zou horen/zien dat mijn ouders geen zin hadden gehad in mijn eerste verjaardagsfeestje.

Ik erger me aan dat er zoooooveel mensen zijn op tinder en happn enzo die beginnen met een stomme woordgrap over m’n naam. Het is niet grappig, het is NOOIT origineel en er valt echt geen reactie op te geven.
In 't echt doen mensen het soms ook wel, maar godzijdank een stuk minder.

Ik bid voor de dag dat niemand ooit nog een opmerking over m’n naam maakt (gaat sowieso nooit gebeuren maargoed).

2 likes

Dat gaat ook snel. Ik kan er überhaupt nog niet aan wennen dat met André Hazes tegenwoordig Dré Jr wordt bedoeld, en niet de echte André Hazes.
Maar ook voor een tweede verjaardag geldt hetzelfde imho.

1 like

Aan alle horrorfilms op tv deze weken. En dan vooral aan alle reclame voor die films. En dan al helemaal als die reclames vroeg in de avond komen, op momenten dat je het totaal niet verwacht. :angry:

5 likes

Aan de stopcontacten in mijn huis. Ik weet niet wie deze indeling bedacht heeft maar ze zitten aan de ene kant op plekken waar ik ze niet wil/waar al meubels staan (en zelfs 1 bijna tegen het plafond?? wat heb je daar nu aan?) en tegelijkertijd missen ze op logische plekken zoals de badkamer. Heb de situatie beter geprobeerd te maken met stekkerdozen, maar dat vind ik ook echt niet chill, ben best panisch als het om brandveiligheid gaat.

Ja ik heb er ook helemaal niks mee, maar je kunt er gewoon niet omheen lijkt het…

Ik vind die reclame van Uber op youtube zo irritant! Van die moeder die zegt dat haar kinderen het autootje kunnen volgen als ze naar huis gaat. Begrijp niet eens waarom, maar stoor me er elke keer enorm aan

3 likes

Zo ik ook. Het is ook gewoon zo’n onrealistische reclame. En ik denk ook altijd “leuk voor je”

2 likes

Je kunt je oranje bank appen! Op zondag tot 17.00.

hahaha nou fijn dat ze voor je klaar staan 7 dagen per week !!! :joy:

2 likes

image

Dat deze quote niet van ‘Every Breathe You Take’ is :mad: Mijn hoofd kan niet tegen verrassingen. Wat een anticlimax

13 likes

Quotes. Sowieso een ergernis.

16 likes

het waren 3 super grote vlekken maar ze zijn er uit gelukkig! had er meteen zout en biotex overheen gegooid, toen een nacht laten weken in heet water en toen op 40 graden in de wasmachine gegooid. het jurkje is een soort donker-poederroze (weet echt geen betere omschrijving) dus denk dat dat een geluk is

2 likes

Heb je toevallig een android telefoon met NFC-chip? In dat geval kun je misschien proberen om met je telefoon te betalen .

Urgh de kabel van de steampod heeft dit ook, vreselijk.

Ik wou een heel betoog schrijven over mn huid hoe die steeds mooier word. Maar dan een paar x in het jaar als in ongesteld ben ineens als die puisten die verdwenen zijn terug komen x10.

Maar toen ging mn spotify uit het niks uit en na 5 min toch maar weer aan. Dus nu erger ik mij toch meer aan spotify dan aan mn puistenkop.

2 likes

Dat ik mijn weekends slapend doorbreng en nauwelijks wat in het huishouden gedaan krijg omdat ik zo godverdomd moe ben altijd. Ga zo de badkamer schoonmaken en dan waarschijnlijk nog een dutje doen haha.

En zo blijven andere taakjes, zoals het uitzoeken van oude kleding of het opruimen van ons berghok natuurlijk eeuwenlang liggen.

3 likes

Moet je dat niet eens laten checken? Misschien is er wel iets aan te doen.

1 like

Sorry, late to the party maar dit ja! En ik vind het zo moeilijk om daar goed op te reageren. Soms wil ik iets gewoon niet helemaal precies vertellen, niet omdat het geheim is, maar gewoon omdat ik dat niet wil. Maar als een ander doorvraagt, geef ik toch vaak braaf antwoord. Het voelt dan alsof ik me dan moet verantwoorden tegenover de ander.

Terwijl, ik hoef je niet te vertellen:

• wat een ex-date PRECIES zei toen ik aangaf dat het 'm niet ging worden (Eh, dat is iets tussen ons en hoeft niet voor iedereen op straat.)
  • wat ik nu aan het doen ben als je me spontaan belt (gaat je geen zak aan, misschien lig ik wel ongedoucht te masturberen.)
  • Wat we dan PRECIES gedaan hebben bij de haptonoom (Ja, ik moest vreselijk huilen, ben fucking kwetsbaar op thema’s die voor jou geen thema zijn en dan moet ik dat helemaal uitleggen en verantwoorden? Ga weg.)
1 like

De verwarming op standje 30 op mn werk waardoor alles in me uitdroogt. Kan dr niet tegenop smeren en drinken.