Waar erger jij je aan? #2

Aan de pijn in mijn kuit die ik al 2 dagen heb. Krijg het er niet uit gemasseerd, dus straks maar in bad.

Geen idee, ik ken mijn volwassen leven niet anders :woman_shrugging: Ik heb wel eens een bloedonderzoek gevraagd maar toen daar niks abnormaals uitkwam vond mijn huisarts het ook niet nodig om verder te zoeken.

Misschien moet ik maar eens een andere ha zoeken :thinking:

dat ik weer ontzettend veel bij te lezen heb omdat winter is coming en het dan altijd drukker is op het forum. valt me elk jaar weer op, vooral rond deze dagen (tijd verzet)
rustaaaag aan :tired_face:

6 likes

Bedoel je van die gemene, zogenaamd grappige ‘pesterige’ opmerkingen? Dat doet een vriendin van me ook heel vaak en dan gaat ze er heel lang over door, vind ik ook echt irritant.

2 likes

Ja herkenbaar! Ik vraag me dan ook af hoe het kan dat mensen het niet doorhebben dat iemand het niet grappig vindt. Naja je hebt er in ieder geval wat van gezegd, mag hopen dat het snel tot haar doordringt dat het niet leuk is.

1 like

Ik erger me zo aan de snapchat kattenfilter die het bij mij niet doet :triumph:

Speciaal die stomme app gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar :sob:

Ik heb bij deze gevoelstemperatuur van -1 m’n dr Martens maar weer uit de kast gehaald, stond ik net bij de bus met zo’n fashionmeid met glitter docs :frowning:
Ergernis aan mezelf want wat maakt het uit dat iedereen ze nu ineens draagt. Het is niet hun schuld dat ik ze na jaren sporadisch dragen nu pas heb uitgelopen en ze dus eindelijk aan kan.

2 likes

Mensen die het zich een beetje te gezellig maken op de trein. Jasje uit, sjaal uit, trui uit, boekje erbij, krant erbij, hoofdtelefoon op, thermosje thee klaar… Zelfs als je tot de eindhalte moet zit je maximum een uurtje op deze trein.

Ik ga me bijna verbazen dat ze niet even haar chillbroek en pantoffels aantrekt.

24 likes

Collega die iets te joviaal is. Namen van iedereen vrijwel direct afkorten, koffie halen voor de afdeling en dan ook langs het kantoor van de grote baas lopen om te vragen wat hij wilt etc. Hij krijgt ook dingen voor elkaar door dit gedrag, maar ik erger me er echt kapot aan.

2 likes

Afzien zal je!

10 likes

“Denken jullie al aan kinderen?”
"Nee voorlopig zijn we wel hard aan het oefenen :wink::wink::wink::wink: "
Omg deze grap kan ik echt niet meer aan

27 likes

Toen ik tegen mijn oma vertelde dat ik in verwachting ben reageerde ze ook met "Nou oefening baart kunst hè :slight_smile: :slight_smile: "… OK oma

21 likes

Die vraag ook :face_vomiting:

5 likes

Ik erger me dood aan m’n haar. Het was al best vet maar nog net te doen, vanmiddag toch sporten dus kon ik het dan mooi wassen. Is het in de loop van de ochtend toch echt te vet geworden en moet nu nog ergens heen dus heb ik het alsnog maar gewassen :’)

1 like

Mensen die nog steeds praten in MSN-taal. Ik krijg echt de neiging mensen te negeren die d8 etc typen :see_no_evil::see_no_evil:

4 likes

Als je nog even de douchecel uitgaat om iets te pakken, en iemand anders glipt de douchecel in :angry:

1 like

Dat synoniemen.net eruit ligt terwijl ik een paper schrijf.

8 likes

Let us be your synoniemen.net! Welk woord zoek je?

6 likes

Haha ik deel je struggle, heb een hoop mannenparfums te omschrijven en er zijn maar zoveel synoniemen van mannelijke woorden als “robuust” die ik kan bedenken.

3 likes

Ik heb heel lang iedere dag op een traject gereisd waarbij er op het laatste station voor de eindstop veel nieuwe mensen in de trein kwamen. Dan was het nog minder dan een kwartier rijden voor we bij de eindbestemming waren, maar waren er alsnog mensen die dit deden.

Ik heb echt iedere keer weer vol verbazing hiernaar gekeken. Dan kwamen mensen de trein in, gingen ze vijf minuten lang zichzelf helemaal installeren. Vervolgens konden ze vijf minuten comfortabel genieten van hun boek om daarna de hele boel weer in te pakken want we waren er alweer bijna.

5 likes