Mijn collega’s die te dom zijn om te poepen. Zelfs op m’n vrije dagen me nog lastig vallen met vragen over dingen waarvan duidelijk gecommuniceerd is wat er moet gebeuren.
Wanneer je ergens een afspraak wilt maken en duidelijk aangeeft dat je een afspraak wilt inplannen voor over een week en dat ze dan toch eerst komen met alternatieve data ‘morgen 9 uur’, ‘donderdag half 12’, ‘vrijdag tien voor 4’. Jammer voor jullie dat er nog open plekken, maar als ik aangeeft volgende week, houdt het dan bij volgende week!
Wanneer je in een wachtkamer zit tijdens het einde van het inloopspreekuur en mensen je raar aankijken of een gefrustreerde opmerking maken omdat je geen nummertje hebt getrokken en binnen 5 minuten al wordt geholpen. Nee ik dring niet voor, ik heb een gewone afspraak. Sorry Thea dat het inloopspreekuur uitloopt en je misschien niet meer aan de buurt komt, maar had dan gewoon direct 5 voor 8 op de stoep gestaan.
Aan mezelf. Ik ben nogal overprikkeld geloof ik. Ik trek veel soorten muziek niet, heb echt zin om naar collega’s te roepen dat ze hun mond moeten houden, heb sowieso gewoon echt geen zin om naar ze te luisteren. Ik lees heel graag boeken, maar daar heb ik (de afgelopen dagen) zelfs geen zin in/rust voor in m’n lichaam. Televisie kijken lukt niet zonder tegelijkertijd mijn telefoon tien keer erbij te pakken enz. Ik zit te werken achter m’n laptop en ga ook continu in het browser naar dezelfde sites en dan denk ik, oh ja hier was ik net al. Zoooo irritant. Morgen vrij, nog even volhouden. Herkent iemand dit?
Dat pijnboompitten zo teringduur zijn.
Een studiegenoot die naast me zit, zit zo hard te slurpen aan zijn koffie tijdens mijn college nu. DOE NORMAAL 
Stomme kut kut kutherfst met je kutbladeren op de stoep waardoor ik de hondenpoep niet zie. Stap net vol met m’n timberlands (dus ook nog eens diep profiel in de zolen) in de stront 
Oh ook haat aan de mensen die geen hondendrollen opruimen!
Hier laatst midden voor de voordeur (geen voortuin dus je staat meteen op de stoep). Sinds we hier een dierenartsenpraktijk in de straat hebben laat iedereen zijn of haar hond nog even uit op het grasveld en de stoep hier voor. Dierenarts heeft netjes briefjes opgehangen in de praktijk dat het niet de bedoeling is en het sowieso opgeruimd moet worden maar mensen hebben daar echt schijt aan blijkbaar. Letterlijk.
Ik ruim het altijd netjes op. Zelfs toen mijn hond ooit een poepexplosie had meer scheet dan dat ik zakjes mee had dan probeerde ik het in ieder geval nog de goot in te mikken met een stok haha
Dat vaak als ik iemand een vraag stel, ik dan nooit een antwoord krijg op de vraag die ik daadwerkelijk stel, maar echt zo’n net-ernaast antwoord, terwijl ik altijd extreem mijn best doe het duidelijk te formuleren (omdat dit dus zo vaak gebeurt).
Simpel voorbeeld:
Vraag: Zullen we vanavond pizza of pannekoeken eten?
Antwoord: Ik houd niet zo van patat.
(Druk op like als je dit herkent
)
Ja ik en ik vind het soms heel ongemakkelijk mensen erop te duiden dat ik iets anders bedoel
Dat ook ja! Ik laat het vaak maar gewoon zitten terwijl ik vet geïrriteerd ben dan haha. Vaak als ik het probeer te verduidelijken wordt het er alleen maar nog onduidelijker van.
Och ik kwam net om m’n ergernis hiervan te uiten.
Ik stel een systeem vraag via de mail aan een backoffice support, met een mogelijke oplossing. En dan krijg ik als antwoord dat het niet mogelijk is. En als ik het wel wil, dat ze voor de aanpassing tijd moeten rekenen. En we er dus voor moet betalen. Het lijkt me dat mijn oplossing wel gewoon wil, maar ik wil het gewoon even bevestigd hebben voordat ik m’n collega’s inlicht.
Beantwoordt gewoon mn vraag, zonder dat je de dollartekens al in je ogen ziet 
Dat er sinds gisterochtend ineens een soort fileapocalypse gaande is. Niks zo doelloos als file.
Ja ik heb dit ook heel erg! Wou zeggen momenteel maar helaas al jaren.
Vooral bij muziek die ik slecht vind (wat ongeveer alles op de radio is). Ben daar echt intolerant voor en zou het liefst de bron van muziek slopen als ik Ed Sheeran weer hoor bazelen. Krijg er echt agressie van.
Ik sta bij ns te wachten op Mn vriend bij een Kiss n ride. Die auto voor me heeft zn remlichten branden. Lekker irritant die felle lichten zooo. Doe ff de handrem erop ofzo
Snap dat niet !
Op m’n wang gebeten en nu bij elke hap bijt ik er weer op.

Hahah snertkinderen
Aan m’n koelkast. Eens in de zo veel tijd, ik gok 1.5 uur, begint ie 5 minuten lang te loeien, trillen, echt zo’n typisch koelkastgeluid. Maar het is sinds 2 dagen veel harder dan voorheen, ik ben er dus al meerdere malen wakker van geworden 's nachts. Ik heb een studio dus dat ding staat nogal dichtbij.
Ik ben al in de weer geweest met onderzetters, maar dat lijkt niet te helpen. Misschien ga ik met oordopjes slapen, maar ben dan weer bang m’n wekker niet te horen
Edit: OK rondje Google stelt me ook niet gerust natuurlijk… Als ie me maar niet in de steek laat!! Ik ga maar even iemand bellen
Ja, is halloween. Hoeft volgend jaar niet meer van mij 
Drie dingen waar ik me net echt kapot aan ergerde in het OV:
- meisje in de trein naast me was eerst worteltjes aan het eten, toen dacht ik dat ze ze op had, begon ze aan borrelnootjes (omg dat gekraak)
- wanneer mensen niet uit zichzelf hun tas van de stoel halen als het druk is (zo aso)
- de man voor mij die kei hard zat te bellen (gewoon heel erg irritant)
grrrrrr
Aan mensen die de hele tijd aan het bellen zijn in de sportschool (volgens mij mag dat niet eens?)