Waar erger jij je aan? #2

Überhaupt aan mensen die hun telefoon interessanter vinden dan het sporten zelf. En dan wel de apparaten bezet houden…

1 like

Ja dat bedoelde ik met de onderzetters! Die heb ik op allerlei manieren geprobeerd maar heeft geen zin :pensive:

Precies toen ik op antwoorden drukte, begint ie weer… Nou ik wou net naar bed gaan dus als ie zo stopt is 't hopelijk weer even stil. Kan ik net in slaap komen

ik vind mezelf soms echt zo’n zeikwijf
kan zo slecht tegen geluid in m’n flat zoals de bas van een muziekinstallatie
of zoals nu zijn ze nog steeds aan het boren/schuren, van de week om half 12 's nachts nog en lig dan helemaal pissig in m’n bed en kan mezelf er gewoon NIET overheen zetten

4 likes

Aan de hoeveelheid spam die ik tegenwoordig krijg.

Ik erger me aan alle posts over dekentjes en thee. Heb niks tegen die twee dingen maar om een of andere reden word ik echt kriegel van berichten erover.

18 likes

Dat wanneer het koud is buiten de verwarming in bussen altijd zo verschrikkelijk hoog staat waardoor je meteen een intense zweetaanval krijgt zodra je instapt.
Ik kan wel m’n jas uittrekken maar dat is zo een gedoe in de bus, zet gewoon die verwaming ff wat lager please.

20 likes

Regen.

Nee een combi inderdaad! Er zit wel wat ijs in ja maar ik bedenk me net dat ik 'm ook nog nooit heb ontdooid en ik woon er nu 2.5 jaar… Ik ga m’n vriezer leeg eten en dat een keer doen, kan nooit kwaad. Thanks!

Mensen die hmmm gebruiken voor dingen die ze lekker vinden. Als ik een foto post van mijn eten en iemand reageert met hmmm dan lees ik dat als :thinking::face_with_raised_eyebrow: in plaats van mmmm, lekker.

Hmmm = :thinking:
Mmmm = :heart_eyes::drooling_face:

39 likes

Aan dat ik dingen te goed opruim waardoor ik ze soms niet meer kan vinden

1 like

Ik ben inderdaad de oplader van mijn kruimeldief kwijt. Echt hoe dan?!
Ik weet nog dat ik dacht: als ik hem daar leg, das echt een goede plek. Maar waar dat was?

3 likes

Haha echt zo vervelend! Ik heb dit echt te vaak. Dikke stress vanmorgen omdat ik m’n externe harde schijf niet kon vinden. :roll_eyes:

1 like

Mijn kledingkast valt echt uit elkaar maar ik wil wachten tot ik uit huis ga voor een nieuwe zodat ik een grotere kan kopen.

Dat er weeeeer een vacature uitgezet is met als eis HBO. Ik als enige MBOer op onze afdeling baal daar van, het is écht totaaaaaaal niet nodig om HBO te vragen voor deze functie.

Boze mail naar m’n baas is verstuurd.

3 likes

Dat ik vanochtend bij mijn auto tot de ontdekking kwam dat vannacht zo’n beetje elke vogel binnen een straal van 10 km erop heeft gescheten :angry:

2 likes

Ik erger mij aan het feit dat ik wou stoppen met de pil om minder hormonen binnen te krijgen, minder last van mijn maag te hebben en me weer wat fitter te voelen en dat ik nu al drie dagen op rij migraine heb en sinds deze ochtend ook een dikke puist.

Wel toepasselijk; ik hoor bij dit nummer ook altijd “tonight’s gonna be a kutnight”

25 likes

En je account verwijderen en weer toevoegen?

1 like

Hahahah je omschrijft echt precies mijn ergernis. Voeg daar nog pumpkin spice latte aan toe en dan heb je me right in the cringe

4 likes

Gister kwam de postbode rond 14 uur. Ik heb nachtdienst gehad maar ben er nu uit, en ik wist dat er een pakketje kwam. Dus ik denk nou half 1 opstaan, mooie optijd voor de postbode. Is ie al geweest :frowning:
En gister werd er ook wat bezorgd maar sliep ik ook ivm nachtdienst. Hij zal wel denken jezus die zijn ook nooit thuis…