Waar erger jij je aan? #2

De gigantische onderhuidse puist op mn kin :weary:

Ik denk persoonlijk dat de personen die dit doen helemaal niet ‘achterover leunen’ en buiten zo’n bericht op LinkedIn echt wel actief op zoek zijn. Zelf heb ik dit voor mijn afstuderen namelijk ook gedaan omdat er via LinkedIn best vaak interessante connecties voorbij komen en je nooit weet waar het toe kan leiden, de kans bestaat dat er zomaar iets moois uit voortkomt. Ik denk juist dat het alleen maar goed is om zoiets zoveel mogelijk kenbaar te maken/te verspreiden.

15 likes

Nou mogen zij ook een keer. Doorgaans zijn het bedrijven die lekker achterover leunen en stagiaires gratis laten werken of onderzoek doen waar ze van profiteren.

12 likes

Dat de 22 jarige zoon van Bart Chabot nu standaard bij dwdd zit alsof hij ook maar iets te melden heeft en daar niet is omdat ie het zoontje van is en dat matthijs altijd alleen maar zn eigen cirkeltje aan tafel heeft zitten.

De jongen heet trouwens Splinter. Verschrikkelijk.

24 likes

Ff zeiken hier, misschien heeft iemand tips?

Ik vind die wikkeljurkjes die nu hip zijn heel leuk, passen ook goed bij mijn figuur etc. Dus ik heb ze bij meerdere webshops besteld, maar elke keer gaan ze terug want ze zijn te kort. Ja, ook als ik een grotere maat bestel kijk je zo bij dat wikkelgedeelte half tegen mijn kruis aan. Terwijl de bovenkant dan weer los zit.

Ik ben 1.70m dus geen reus ofzo. Stomme winkels met te korte jurkjes!

Oh god ja die kerel is zo irritant.
Ik kan dwdd sowieso niet meer kijken want ik vind 99% van de gasten stom

4 likes

Didi, Vero Moda en Vila zijn bij mij op goede lengte (had afgelopen zomer wikkeljurken besteld)

1 like

Ja de dwdd bubbel is echt een ding. Erger me er echt aan.

4 likes

Alleen het idee dat een volwassen man Splinter heet (en met hem een hele groep met dat soort namen) vind ik al verschrikkelijk.

14 likes

Op dit moment aan mijn eigen ikje

Waaaaarom zou je je kind zo noemen? Het refereert ook nog eens naar iets vervelends waar je graag vanaf wil?? Zelfde als natte scheet ofzo

35 likes

Erger me aan mijn huid. Heb een schraal plekje met allemaal velletjes op m’n neus, meh. Heb nu maar creme van Eucerin besteld, hopelijk helpt dat.

Ik erger mij aan die klodder kwark op mijn nieuwe jurkje! Heb het weggehaald maar je blijft het zien, die kan meteen in de was :disappointed_relieved:

Aan de kou.

1 like

Een splintergroepering?

15 likes

Een kat ligt op het dekbed en de ander eronder. Heel irritant

4 likes

Ik ken Bart Chabot niet en zijn zoon ook niet en ik kijk eigenlijk ook nooit DWDD. Maar ik heb niks te doen in mijn leven dus ik ging die Bart en zijn zoon Splinter maar eens even googlen en wat blijkt: die man heeft vier zoons: Maurits, Sebastiaan, Splinter en Storm. Alsof hij en zijn vrouw na de eerste twee kinderen ineens een identiteitscrisis kregen en geen rijke bekakte mensen wilden zijn maar hippe ouders en rigoureus de boel omgooiden, ook wat betreft babynamen. Dat klopt toch niet bij elkaar?

37 likes

Zijn vrouw heeft de eerste 2 namen gekozen en hij de laatste 2 namen. Heb ik eens gehoord tijdens een interview met hem

5 likes

Ik las echt de pijn in mijn kut :joy:

2 likes

Revalideer je in een centrum/met een interdisciplinair team? Of ben je niet meer in behandeling?