Waar erger jij je aan? #2

Wanneer beschuit uit elkaar valt terwijl je er iets op aan het smeren bent. Of uberhaupt spontaan uit elkaar valt. Heb dan altijd de neiging om het weg te gooien. Doe het niet hoor, want eetbaar.

12 likes

Alle Het leed dat… topics. Sorry, vind die titels echt zo schraal.

27 likes

Ik doe dit dus wel. Ik houd niet van die kleine stukjes.

1 like

Ook nog een Storm :weary:… Die combinatie van namen klinkt inderdaad als een tweede leg, maar dan bij dezelfde vrouw.
Splinter is blijkbaar voorzitter van de JOVD dus hij heeft politieke ambities, ben ik bang.

3 likes

Mijn vriend die niet kan opstaan, en dat ik daardoor al 2 uur wakker ben.

Heel herkenbaar, ik heb afgelopen winter toch even geschaatst omdat er ijs lag voor de deur.
Maar ik vond het daarom niet eens leuk meer! Haha probleem opgelost. Mis het dus niet meer.

1 like

Kan je het misschien niet anders benaderen? Dat juist nu je het nog kan je er van moeten genieten? Je kan wat extra voorzorgsmaatregelen nemen qua bescherming, maar mocht er onverhoopt wat misgaan ben je niet gelijk aan je bed gekluisterd. Dan moet je misschien even op een andere manier aan beweging komen. Ergens lijkt het me ook dat die therapie mss ook wilde zeggen dat je vooral niet moet opgeven en maar thuis moet blijven, maar juist in beweging moet blijven en je leven moet leven.

Uiteindelijk kan je ook gewoon je been breken door over een stuk komkommer uit te glijden in de supermarkt.

1 like

Dat mensen op de pont allemaal heel pontificaal met hun fiets binnen gaan staan terwijl het keihard regent en er daardoor dus mensen een kwartier in de stromende regen buiten moeten gaan staan. :cry:

1 like

Dat ik in mijn hotelkamer wakker wordt met de geur van worst en bacon. UGH.

Mijn dikke stink lichaam.

Fietsers die geen richting aangeven. Maar opeens zo BAM afslaan zodat jij vol op de rem moet.

Of fietsers die wel richting aangeven maar ondertussen niet even achter zich kijken of ze wel af kunnen slaan. Ben ik iemand aan het inhalen, hup gaat die arm naar links zonder te kijken en moet ik alsnog vol op de rem of opeens hard gaan bellen. :mad: :facepalm:

6 likes

Mijn collega’s die te dom zijn om te poepen. Zelfs op m’n vrije dagen me nog lastig vallen met vragen over dingen waarvan duidelijk gecommuniceerd is wat er moet gebeuren.

2 likes

Wanneer je ergens een afspraak wilt maken en duidelijk aangeeft dat je een afspraak wilt inplannen voor over een week en dat ze dan toch eerst komen met alternatieve data ā€˜morgen 9 uur’, ā€˜donderdag half 12’, ā€˜vrijdag tien voor 4’. Jammer voor jullie dat er nog open plekken, maar als ik aangeeft volgende week, houdt het dan bij volgende week!

Wanneer je in een wachtkamer zit tijdens het einde van het inloopspreekuur en mensen je raar aankijken of een gefrustreerde opmerking maken omdat je geen nummertje hebt getrokken en binnen 5 minuten al wordt geholpen. Nee ik dring niet voor, ik heb een gewone afspraak. Sorry Thea dat het inloopspreekuur uitloopt en je misschien niet meer aan de buurt komt, maar had dan gewoon direct 5 voor 8 op de stoep gestaan.

3 likes

Aan mezelf. Ik ben nogal overprikkeld geloof ik. Ik trek veel soorten muziek niet, heb echt zin om naar collega’s te roepen dat ze hun mond moeten houden, heb sowieso gewoon echt geen zin om naar ze te luisteren. Ik lees heel graag boeken, maar daar heb ik (de afgelopen dagen) zelfs geen zin in/rust voor in m’n lichaam. Televisie kijken lukt niet zonder tegelijkertijd mijn telefoon tien keer erbij te pakken enz. Ik zit te werken achter m’n laptop en ga ook continu in het browser naar dezelfde sites en dan denk ik, oh ja hier was ik net al. Zoooo irritant. Morgen vrij, nog even volhouden. Herkent iemand dit?

4 likes

Dat pijnboompitten zo teringduur zijn.

8 likes

Een studiegenoot die naast me zit, zit zo hard te slurpen aan zijn koffie tijdens mijn college nu. DOE NORMAAL :mad:

Stomme kut kut kutherfst met je kutbladeren op de stoep waardoor ik de hondenpoep niet zie. Stap net vol met m’n timberlands (dus ook nog eens diep profiel in de zolen) in de stront :sob:

Oh ook haat aan de mensen die geen hondendrollen opruimen!

9 likes

Hier laatst midden voor de voordeur (geen voortuin dus je staat meteen op de stoep). Sinds we hier een dierenartsenpraktijk in de straat hebben laat iedereen zijn of haar hond nog even uit op het grasveld en de stoep hier voor. Dierenarts heeft netjes briefjes opgehangen in de praktijk dat het niet de bedoeling is en het sowieso opgeruimd moet worden maar mensen hebben daar echt schijt aan blijkbaar. Letterlijk.

Ik ruim het altijd netjes op. Zelfs toen mijn hond ooit een poepexplosie had meer scheet dan dat ik zakjes mee had dan probeerde ik het in ieder geval nog de goot in te mikken met een stok haha

4 likes

Dat vaak als ik iemand een vraag stel, ik dan nooit een antwoord krijg op de vraag die ik daadwerkelijk stel, maar echt zo’n net-ernaast antwoord, terwijl ik altijd extreem mijn best doe het duidelijk te formuleren (omdat dit dus zo vaak gebeurt).

Simpel voorbeeld:
Vraag: Zullen we vanavond pizza of pannekoeken eten?
Antwoord: Ik houd niet zo van patat.

(Druk op like als je dit herkent :frowning: )

25 likes

Ja ik en ik vind het soms heel ongemakkelijk mensen erop te duiden dat ik iets anders bedoel

2 likes