Waar erger jij je aan? #2

Als men als antwoord zegt, ja! Ja! Ja

Waarom? Het klinkt zo belerend, geïrriteerd, gehaast, aanvallend, heel typisch.

@Printemps Ja dat bedoel ik dus. Maakt geen klap uit. Die van de HEMA was ook al 15 euro geloof ik, dus ook geen slotje van een paar centen ofzo. Zo irritant die krengen.

1 like

Ja dit! Ik gooi er altijd olijf/zonnebloemolie in en dan kan je na een half uurtje weer wegfietsen

Haha sorry ik moet hier echt om lachen maar wat een kutactie met die tang?!

2 likes

Je kunt WD40 in je slot doen! Dan loopt hij weer lekker. Werkt goed voor alles wat stroef draait/piept/schuurt. Echt handig spul!

1 like

Wd40 is beter! Is ook tegen corrosie e.d.

1 like

Ik ben twee weken terug vet hard op m’n plaat gegaan omdat een domme jogger opeens het fietspad overstak zonder te kijken en met koptelefoon op. Ga lekker oversteken bij het stoplicht of de zebra ofzo?? Maar nee dan gaat zeker je Strava gemiddelde tijd omlaag ofzo.
Ik vloog echt over m’n fiets heen heb nog steeds blauwe plekken op mijn been en buik en schaafwond op m’n elleboog :rage:

Ik heb een keer over een bevroren slot geplast na het uitgaan

Werkte goed. Ben er nog steeds trots op

62 likes

Hahhaha omg ziek

Een man van de wereld die Karl, een echte multitasker. Mode ontwerpen maar ook gewoon fietsslot onder zeiken.

9 likes

Ik erger me aan mensen die altijd vragen “hoe oud denk je dat ik ben?” wanneer het over leeftijd gaat. En dan zo super hoopvol/triomfantelijk kijken omdat ze altijd te horen krijgen dat ze er ouder uitzien dan dat ze daadwerkelijk zijn. Grrr zo irritant

Biecht: dit deed ik ook toen ik 14/15 was, omdat ik er toen ook ouder uitzag. Maar het is niet geoorloofd om dit nog te doen na je 18e

6 likes

Ja omg zo irritant
Of wanneer je je leeftijd zegt ‘oh je ziet er jonger uit’ JAAAAHAAAA IK WEET HET. Waarom kunnen mensen dit nooit voor zich houden???

Hopelijk is het over 10 jaar nog zo.

2 likes

Haha ja ik kwam er ook achter dat het van zo een roostertje aan de zijkant kwam dus heb me toen in een ongemakkelijke houding gewrongen zodat dat ding niet op me terecht kwam :sweat_smile:
Ik denk dat dat ding vaak ook zo hoog staat omdat de buschauffeur meestal niet zo warm gekleed is als de rest dus gooit hij dat ding maar ‘lekker’ hoog :disappointed:

1 like

Ja maar dat vind ik dan ook nog een ergernis. Nadat mensen zeggen ’ Ohh je ziet er jonger uit’ en ik zeg ’ Ja, dat hoor ik vaker’, zij dan weer zeggen ‘Maar over 5/10 jaar ben je daar blij mee hoor’. Dat zeggen mensen nu al 5/10 jaar tegen me en ik wacht nog steeds op het moment dat ik er daadwerkelijk blij mee ben

6 likes

Als mensen in weeknummers gaan praten in plaats van dagen. “Kun jij dit in week 46 voor me opleveren?”
Week 46???
giphy

87 likes

WD-40 spray kopen bij de action. Dat is een soort olie en gaat ie hopelijk weer snel open!

edit: ik zie net dat dit al 3 keer gezegd is. Blijft een goede tip :sweat_smile:

2 likes

Komt echt wel hoor.
Ik ben reuze blij dat ik 23 word geschat nu ik 30 ben.
het leuke is dat je er ook een beetje levenswijs/superieur bij kan kijken en random een opmerking kan maken over je grote mensen salaris, want dat kan nu eenmaal als je tyfusoud bent. Alleen je ziet er niet zo uit, win-win.

10 likes

Haha wellicht heb ik dat over 3 jaar dan ook (inclusief grote mensen salaris, want met de weinig beschikbare uren in mijn sector vlot dat nog niet zo)

1 like

Weet je waar ik een pishekel aan heb. Als je in een kroeg door de menigte moet wurmen en mannen (altijd mannen) hun hand op je rug of schouder leggen als je langs ze probeert te komen. Serieus, houd je gore poten thuis.

33 likes

Bah ja! Of zo op je onderrug… echt rot op laat me gewoon langslopen :triumph:

6 likes