Dat ook ja! Ik laat het vaak maar gewoon zitten terwijl ik vet geïrriteerd ben dan haha. Vaak als ik het probeer te verduidelijken wordt het er alleen maar nog onduidelijker van.
Och ik kwam net om m’n ergernis hiervan te uiten.
Ik stel een systeem vraag via de mail aan een backoffice support, met een mogelijke oplossing. En dan krijg ik als antwoord dat het niet mogelijk is. En als ik het wel wil, dat ze voor de aanpassing tijd moeten rekenen. En we er dus voor moet betalen. Het lijkt me dat mijn oplossing wel gewoon wil, maar ik wil het gewoon even bevestigd hebben voordat ik m’n collega’s inlicht.
Beantwoordt gewoon mn vraag, zonder dat je de dollartekens al in je ogen ziet
Dat er sinds gisterochtend ineens een soort fileapocalypse gaande is. Niks zo doelloos als file.
Ja ik heb dit ook heel erg! Wou zeggen momenteel maar helaas al jaren. Vooral bij muziek die ik slecht vind (wat ongeveer alles op de radio is). Ben daar echt intolerant voor en zou het liefst de bron van muziek slopen als ik Ed Sheeran weer hoor bazelen. Krijg er echt agressie van.
Ik sta bij ns te wachten op Mn vriend bij een Kiss n ride. Die auto voor me heeft zn remlichten branden. Lekker irritant die felle lichten zooo. Doe ff de handrem erop ofzo
Snap dat niet !
Op m’n wang gebeten en nu bij elke hap bijt ik er weer op.
Hahah snertkinderen
Aan m’n koelkast. Eens in de zo veel tijd, ik gok 1.5 uur, begint ie 5 minuten lang te loeien, trillen, echt zo’n typisch koelkastgeluid. Maar het is sinds 2 dagen veel harder dan voorheen, ik ben er dus al meerdere malen wakker van geworden 's nachts. Ik heb een studio dus dat ding staat nogal dichtbij.
Ik ben al in de weer geweest met onderzetters, maar dat lijkt niet te helpen. Misschien ga ik met oordopjes slapen, maar ben dan weer bang m’n wekker niet te horen
Edit: OK rondje Google stelt me ook niet gerust natuurlijk… Als ie me maar niet in de steek laat!! Ik ga maar even iemand bellen
Ja, is halloween. Hoeft volgend jaar niet meer van mij
Drie dingen waar ik me net echt kapot aan ergerde in het OV:
- meisje in de trein naast me was eerst worteltjes aan het eten, toen dacht ik dat ze ze op had, begon ze aan borrelnootjes (omg dat gekraak)
- wanneer mensen niet uit zichzelf hun tas van de stoel halen als het druk is (zo aso)
- de man voor mij die kei hard zat te bellen (gewoon heel erg irritant)
grrrrrr
Aan mensen die de hele tijd aan het bellen zijn in de sportschool (volgens mij mag dat niet eens?)
Überhaupt aan mensen die hun telefoon interessanter vinden dan het sporten zelf. En dan wel de apparaten bezet houden…
Ja dat bedoelde ik met de onderzetters! Die heb ik op allerlei manieren geprobeerd maar heeft geen zin
Precies toen ik op antwoorden drukte, begint ie weer… Nou ik wou net naar bed gaan dus als ie zo stopt is 't hopelijk weer even stil. Kan ik net in slaap komen
ik vind mezelf soms echt zo’n zeikwijf
kan zo slecht tegen geluid in m’n flat zoals de bas van een muziekinstallatie
of zoals nu zijn ze nog steeds aan het boren/schuren, van de week om half 12 's nachts nog en lig dan helemaal pissig in m’n bed en kan mezelf er gewoon NIET overheen zetten
Aan de hoeveelheid spam die ik tegenwoordig krijg.
Ik erger me aan alle posts over dekentjes en thee. Heb niks tegen die twee dingen maar om een of andere reden word ik echt kriegel van berichten erover.
Dat wanneer het koud is buiten de verwarming in bussen altijd zo verschrikkelijk hoog staat waardoor je meteen een intense zweetaanval krijgt zodra je instapt.
Ik kan wel m’n jas uittrekken maar dat is zo een gedoe in de bus, zet gewoon die verwaming ff wat lager please.
Regen.
Nee een combi inderdaad! Er zit wel wat ijs in ja maar ik bedenk me net dat ik 'm ook nog nooit heb ontdooid en ik woon er nu 2.5 jaar… Ik ga m’n vriezer leeg eten en dat een keer doen, kan nooit kwaad. Thanks!
Mensen die hmmm gebruiken voor dingen die ze lekker vinden. Als ik een foto post van mijn eten en iemand reageert met hmmm dan lees ik dat als in plaats van mmmm, lekker.
Hmmm =
Mmmm =