Ja, die vooral, ze zitten echt extreem vaak aan mn onderrug en mn middel. Doe ik ook niet bij jou man.
Ja precies, je onderrug! Echt, wat geeft je het recht 
Ik was uit eten met een vriendin en ik had het betaald, maar wel ook een tikkie gestuurd en ze zei dat ze het diezelfde avond over ging maken.
Maar dat was dinsdag en ik heb het natuurlijk nog steeds niet. Ugh. Wanneer mag ik hierover gaan zeuren? Ik ken haar ook weer niet super goed, we zijn nog niet lang vrienden en het was de eerste keer samen ergens eten.
Ja, is ook zo. Ik vind het altijd zo ongemakkelijk om om mijn geld te moeten vragen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Maar ik ben zelf ook heel stipt met geld terug betalen en snap niet dat mensen dat niet zijn.
Een niet nader te noemen website had gisteren een sale met 40% korting. Mega lang lopen refreshen en doen om uiteindelijk het item in mn mandje te hebben, wil ik afrekenen was het ineens uitverkocht.
Kijk ik nu op de website, is het artikel natuurlijk weer leverbaar. Zonder korting wel te verstaan. 
Zei toch dat het een kutbedrijf is.
(Al heb ik zelf wel wat besteld:zipper_mouth_face:.)
Ik heb al een aantal dagen bijna non stop dit lied in Mn hoofd, er lijkt gewoon geen einde aan te komen. Vooral “ze gaat rond met snoep en koek”. Ik hou niet eens van snoep en koek en leave me alone Nijntje. PLEASE.
Bij mij hangen de vellen er ook weer aan 
File 
Heb ik ook een hekel aan, of je nu de trein instapt, een winkel of bibliotheek overal staat de verwarming op standje tropisch. Heb ik die eindeloze zomer overleefd, ga ik hier weer kapot aan.
Misschien tijd om de boel te saboteren.
Ik stond gisteren op een halloweenfeestje, had me niet echt verkleed maar wel m’n make up wat griezelig gedaan. Komt er een mislukte Mia Wallace voor me staan en gaat ze wel niet even met m’n date beginnen schuren??! Echt klote als je een onzekere koe als ik ben
Een van mijn collegas met wie ik best goed overeen kom, heeft vaak van die momenten dat hij helemaal hoteldebotel is over andere collega’s of klanten. Aan de ene kant wel amusant, maar aan de andere kant ook wel eens irritant.
@Evi-lena @Tubing waar jullie over posten vind ik ook bloedirritant ja. Paar weken geleden was ik met 2 verschillende groepjes aan t proberen een etentje te plannen, toevallig wilde van beide groepjes het grootste gedeelte op dezelfde dag. Van groep 1 konden er 2 mensen niet die dag, dus ok, proberen we andere dag te kiezen. Reageren degenen die niet kunnen weer niet op de datumprikker (die ik natuurlijk gemaakt had, want zelfde situatie als jullie, ik lijk de regelaar te zijn). Komt vervolgens iemand in die andere groep dat die ook die dag misschien niet kan. Eindstand heeft van groep 1 al wekenlang de helft niet naar de datumprikker gekeken en is t ook al weken stil in de groepsapp. En groep 2 is t ook stil, geen idee of t nou die datum wordt of dat we met hun ook gaan verplaatsen (maar dat komt nog wel goed denk ik). Ik heb wel de neiging om met groep 1 gewoon te zeggen degenen die de datumprikker hebben ingevuld daar spreken we mee af en de rest zoekt het maar uit. Maar dat durf ik niet want dan ben ik weer de onaardige…
Ik erger me aan het feit dat ik een collegebijeenkomst had (docenten van meerdere opleidingen binnen een ROC praten samen over onderwijs) en uit het ‘publiek’ geplukt werd om ergens mijn mening over te geven en toen onzin uitkraamde omdat ik NIET VOOR HET BLOK GEZET WIL WORDEN.
Mag ik ook even nadenken over wat ik ergens van vind oké top bedankt.
Nu voel ik me zo dom tegenover m’n collega’s. Blegggghhhh
Echt hè, die miste ik ook! Als je bijvoorbeeld linzen eet heb je al super veel vezels
ik krijg nooit kortingscodes van Zalando, alleen maar betaalherinneringen 
Ohh ik ben zo blij met jou als medestander! Als iemand een weeknummer naar me stuurt of zegt dan word ik er gewoon een beetje boos om.
Klinkt echt als zo’n ‘mansplaining’ actie richting Olcay… bleh 
Ik ben nu naar de fietsenmaker tegenover mijn werk gelopen en heb daar olie geleend om hem open te krijgen. Dus fiets en ik zijn nu beiden weer thuis. Nu nog hopen dat hij maandag nog steeds open gaat.