Waar erger jij je aan? #2

Aan dat ik dingen te goed opruim waardoor ik ze soms niet meer kan vinden

1 like

Ik ben inderdaad de oplader van mijn kruimeldief kwijt. Echt hoe dan?!
Ik weet nog dat ik dacht: als ik hem daar leg, das echt een goede plek. Maar waar dat was?

3 likes

Haha echt zo vervelend! Ik heb dit echt te vaak. Dikke stress vanmorgen omdat ik m’n externe harde schijf niet kon vinden. :roll_eyes:

1 like

Mijn kledingkast valt echt uit elkaar maar ik wil wachten tot ik uit huis ga voor een nieuwe zodat ik een grotere kan kopen.

Dat er weeeeer een vacature uitgezet is met als eis HBO. Ik als enige MBOer op onze afdeling baal daar van, het is écht totaaaaaaal niet nodig om HBO te vragen voor deze functie.

Boze mail naar m’n baas is verstuurd.

3 likes

Dat ik vanochtend bij mijn auto tot de ontdekking kwam dat vannacht zo’n beetje elke vogel binnen een straal van 10 km erop heeft gescheten :angry:

2 likes

Ik erger mij aan het feit dat ik wou stoppen met de pil om minder hormonen binnen te krijgen, minder last van mijn maag te hebben en me weer wat fitter te voelen en dat ik nu al drie dagen op rij migraine heb en sinds deze ochtend ook een dikke puist.

Wel toepasselijk; ik hoor bij dit nummer ook altijd “tonight’s gonna be a kutnight”

25 likes

En je account verwijderen en weer toevoegen?

1 like

Hahahah je omschrijft echt precies mijn ergernis. Voeg daar nog pumpkin spice latte aan toe en dan heb je me right in the cringe

4 likes

Gister kwam de postbode rond 14 uur. Ik heb nachtdienst gehad maar ben er nu uit, en ik wist dat er een pakketje kwam. Dus ik denk nou half 1 opstaan, mooie optijd voor de postbode. Is ie al geweest :frowning:
En gister werd er ook wat bezorgd maar sliep ik ook ivm nachtdienst. Hij zal wel denken jezus die zijn ook nooit thuis

Echt ja! Soms vraag ik me af waarom ik eigenlijk dat emailadres nog heb. Alleen maar spam tegenwoordig

Zo’n man in de sportschool is echt naar aan het doen. De hele tijd zit hij ineens naast me want hij moet dan ineens ook het apparaat hebben waar ik op zit (zijn er altijd 2 dezelfde naast elkaar)
En nu ben ik naar de oefenmat gegaan en nu is hij ook ineens hier :roll_eyes:
En hij loopt ook de hele tijd zo te kijken, ik voel me echt awkward nu

1 like

Melding van maken!

2 likes

Iemand van mijn school heeft heel handig een mail gestuurd met een onderzoek naar alle leerlingen van de school. Nu vinden blijkbaar een heleboel leerlingen het grappig om reply all te doen, waardoor ik nu al meer dan 500 emails in mijn postvak heb. Ja érg grappig jongens!

3 likes

Ja ga ik zo ook echt doen, vind dit heel naar en ongepast. Ben ook bijna de enige nu hier dus dan is het extra vervelend

Echt ja! Soms vraag ik me af waarom ik eigenlijk dat emailadres nog heb. Alleen maar spam tegenwoordig

En extra duidelijk dat hij het erom doet!

1 like

Dan zitten we op dezelfde school😅 Zo irritant!

2 likes

Dat mijn nieuwe bovenburen kinderen hebben
 Voor mijn gevoel zijn die mormels altijd thuis -_-

1 like