Waar erger jij je aan? #2

Dat sinds de klok is verzet, ik iedere keer al zo vroeg honger heb.

1 like

Nagelbijters! Het heeft een nagels-op-schoolbord effect op me en ik kan het niet aanzien of -horen, brrr.

3 likes

Dat de rij bij de zelfscankassa’s tegenwoordig langer is dan bij de reguliere kassa’s

6 likes

En dat jij schijnbaar 2 varianten van zelfscankassa’s hebt. Kassa’s waarbij je binnen een seconde iets heb gescand en exemplaren met een klein vierkant waar je de barcode voor moet houden, waardoor het soms langer duurt om bepaalde producten te scannen. Dan is soms bijna in de normale rij staan nog korter. :cry: Weg is je tijdswinst.

1 like

Dat mijn vriendinnen nooit keuzes kunnen maken of een knoop kunnen doorhakken. Eerst wordt er een datumplanner aangemaakt, dan kan over een aantal maanden misschien 2 datums. En vervolgens geven 2 mensen nog een voorkeur door voor 1 van die datum waardoor eigenlijk geen een datum geschikt is.

Eindelijk zijn we eruit. Dan wordt daarna nog altijd heel moeilijk gedaan over een activiteit/restaurant/tijdstip wat dan ook. Zo van: Wat zullen we doen? Ja maakt mij niet uit. Mij ook niet. Kies jij maar. Zullen we dit doen? Ja vink prima. Ok. Of dit kan ook nog. Ohja das ook leuk. Wat vinden jullie? Wie reserveert er? Of zullen we toch dat andere doen, dat is toch leuker. :sweat:
Zogenaamd heel makkelijk als niemand het wat uit maakt maar eigenlijk kun je daar gewoon helemaal niks mee. Ik heb daar echt geen geduld en tijd voor. Zeg gewoon wat je wilt, wanneer en hoe laat en regel het.

7 likes

Dit is nu bij mij ook ja. Iemand wil zaterdag naar zo’n trampolinehal. Duurde 100 jaar voor we op as zaterdag uitkwamen, nu kunnen er 4 van de 6 en das best veel voor onze groep. En nu gaat er volgens mij niemand reserveren? Ik heb ook echt geen zin om het voor te stellen want het was niet mijn idee en ik regel het altijd. Ik vind het wel echt moeilijk om niet alsnog in de regel-modus te schieten

2 likes

Nou precies dit heb ik ook! Als ik iets wil is het binnen een minuut geregeld. Ik denk dat altijd; Ik doe het wel weer ff dat kost nog minder energie dan er eindeloos over praten.
Maar ik ben altijd bang dat ze dan denken dat ik moeilijk ben of bazig. Omdat ik dan wel weet wat ik wil, in plaats van dat het mij ook zogenaamd ā€˜lekker makkelijk’ niets uitmaakt allemaal. Maar ja iemand moet de knopen doorhakken.

1 like

Ik ben wel blij dat ik al lang niet meer gelezen heb dat iemand een item naar huis geklikt heeft :sob:

7 likes

Mijn HEMA fietsslot. Het is een dag koud en regenachtig en hij wil met geen mogelijkheid meer open. Ik heb net tien minuten zitten kloten en ben toen maar met de tram naar huis gegaan. En ik heb er een sportles door gemist. Hopelijk gaat hij morgen weer open, anders heb ik een probleem en moet mijn fiets het hele weekend bij mijn werk blijven staan.

Bleh. Zo naar dat die dingen gewoon meteen niet meer functioneren. Die van mij was nog niet eens super goedkoop ook.

1 like

Dat ik met dit weer gelijk van die droge schrale kapotte lippen heb.

2 likes

Als men als antwoord zegt, ja! Ja! Ja

Waarom? Het klinkt zo belerend, geĆÆrriteerd, gehaast, aanvallend, heel typisch.

Mijn dure 3sterren brommerslot heeft dit ook :(:unamused:

2 likes

@Printemps Ja dat bedoel ik dus. Maakt geen klap uit. Die van de HEMA was ook al 15 euro geloof ik, dus ook geen slotje van een paar centen ofzo. Zo irritant die krengen.

1 like

Ja dit! Ik gooi er altijd olijf/zonnebloemolie in en dan kan je na een half uurtje weer wegfietsen

Haha sorry ik moet hier echt om lachen maar wat een kutactie met die tang?!

2 likes

Je kunt WD40 in je slot doen! Dan loopt hij weer lekker. Werkt goed voor alles wat stroef draait/piept/schuurt. Echt handig spul!

1 like

Wd40 is beter! Is ook tegen corrosie e.d.

1 like

Ik ben twee weken terug vet hard op m’n plaat gegaan omdat een domme jogger opeens het fietspad overstak zonder te kijken en met koptelefoon op. Ga lekker oversteken bij het stoplicht of de zebra ofzo?? Maar nee dan gaat zeker je Strava gemiddelde tijd omlaag ofzo.
Ik vloog echt over m’n fiets heen heb nog steeds blauwe plekken op mijn been en buik en schaafwond op m’n elleboog :rage:

Ik heb een keer over een bevroren slot geplast na het uitgaan

Werkte goed. Ben er nog steeds trots op

62 likes