Waar erger jij je aan? #2

Hahhaha omg ziek

Een man van de wereld die Karl, een echte multitasker. Mode ontwerpen maar ook gewoon fietsslot onder zeiken.

9 likes

Ik erger me aan mensen die altijd vragen “hoe oud denk je dat ik ben?” wanneer het over leeftijd gaat. En dan zo super hoopvol/triomfantelijk kijken omdat ze altijd te horen krijgen dat ze er ouder uitzien dan dat ze daadwerkelijk zijn. Grrr zo irritant

Biecht: dit deed ik ook toen ik 14/15 was, omdat ik er toen ook ouder uitzag. Maar het is niet geoorloofd om dit nog te doen na je 18e

6 likes

Ja omg zo irritant
Of wanneer je je leeftijd zegt ‘oh je ziet er jonger uit’ JAAAAHAAAA IK WEET HET. Waarom kunnen mensen dit nooit voor zich houden???

Hopelijk is het over 10 jaar nog zo.

2 likes

Haha ja ik kwam er ook achter dat het van zo een roostertje aan de zijkant kwam dus heb me toen in een ongemakkelijke houding gewrongen zodat dat ding niet op me terecht kwam :sweat_smile:
Ik denk dat dat ding vaak ook zo hoog staat omdat de buschauffeur meestal niet zo warm gekleed is als de rest dus gooit hij dat ding maar ‘lekker’ hoog :disappointed:

1 like

Ja maar dat vind ik dan ook nog een ergernis. Nadat mensen zeggen ’ Ohh je ziet er jonger uit’ en ik zeg ’ Ja, dat hoor ik vaker’, zij dan weer zeggen ‘Maar over 5/10 jaar ben je daar blij mee hoor’. Dat zeggen mensen nu al 5/10 jaar tegen me en ik wacht nog steeds op het moment dat ik er daadwerkelijk blij mee ben

6 likes

Als mensen in weeknummers gaan praten in plaats van dagen. “Kun jij dit in week 46 voor me opleveren?”
Week 46???
giphy

87 likes

WD-40 spray kopen bij de action. Dat is een soort olie en gaat ie hopelijk weer snel open!

edit: ik zie net dat dit al 3 keer gezegd is. Blijft een goede tip :sweat_smile:

2 likes

Komt echt wel hoor.
Ik ben reuze blij dat ik 23 word geschat nu ik 30 ben.
het leuke is dat je er ook een beetje levenswijs/superieur bij kan kijken en random een opmerking kan maken over je grote mensen salaris, want dat kan nu eenmaal als je tyfusoud bent. Alleen je ziet er niet zo uit, win-win.

10 likes

Haha wellicht heb ik dat over 3 jaar dan ook (inclusief grote mensen salaris, want met de weinig beschikbare uren in mijn sector vlot dat nog niet zo)

1 like

Weet je waar ik een pishekel aan heb. Als je in een kroeg door de menigte moet wurmen en mannen (altijd mannen) hun hand op je rug of schouder leggen als je langs ze probeert te komen. Serieus, houd je gore poten thuis.

33 likes

Bah ja! Of zo op je onderrug… echt rot op laat me gewoon langslopen :triumph:

6 likes

Ja, die vooral, ze zitten echt extreem vaak aan mn onderrug en mn middel. Doe ik ook niet bij jou man.

1 like

Ja precies, je onderrug! Echt, wat geeft je het recht :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik was uit eten met een vriendin en ik had het betaald, maar wel ook een tikkie gestuurd en ze zei dat ze het diezelfde avond over ging maken.

Maar dat was dinsdag en ik heb het natuurlijk nog steeds niet. Ugh. Wanneer mag ik hierover gaan zeuren? Ik ken haar ook weer niet super goed, we zijn nog niet lang vrienden en het was de eerste keer samen ergens eten.

Ja, is ook zo. Ik vind het altijd zo ongemakkelijk om om mijn geld te moeten vragen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Maar ik ben zelf ook heel stipt met geld terug betalen en snap niet dat mensen dat niet zijn.

Een niet nader te noemen website had gisteren een sale met 40% korting. Mega lang lopen refreshen en doen om uiteindelijk het item in mn mandje te hebben, wil ik afrekenen was het ineens uitverkocht.

Kijk ik nu op de website, is het artikel natuurlijk weer leverbaar. Zonder korting wel te verstaan. :pensive:

Zei toch dat het een kutbedrijf is.:ghost: (Al heb ik zelf wel wat besteld​:zipper_mouth_face:.)

3 likes

Ik heb al een aantal dagen bijna non stop dit lied in Mn hoofd, er lijkt gewoon geen einde aan te komen. Vooral “ze gaat rond met snoep en koek”. Ik hou niet eens van snoep en koek en leave me alone Nijntje. PLEASE.

4 likes

Bij mij hangen de vellen er ook weer aan :persevere: