File
Heb ik ook een hekel aan, of je nu de trein instapt, een winkel of bibliotheek overal staat de verwarming op standje tropisch. Heb ik die eindeloze zomer overleefd, ga ik hier weer kapot aan.
Misschien tijd om de boel te saboteren.
Ik stond gisteren op een halloweenfeestje, had me niet echt verkleed maar wel mān make up wat griezelig gedaan. Komt er een mislukte Mia Wallace voor me staan en gaat ze wel niet even met mān date beginnen schuren??! Echt klote als je een onzekere koe als ik ben
Een van mijn collegas met wie ik best goed overeen kom, heeft vaak van die momenten dat hij helemaal hoteldebotel is over andere collegaās of klanten. Aan de ene kant wel amusant, maar aan de andere kant ook wel eens irritant.
@Evi-lena @Tubing waar jullie over posten vind ik ook bloedirritant ja. Paar weken geleden was ik met 2 verschillende groepjes aan t proberen een etentje te plannen, toevallig wilde van beide groepjes het grootste gedeelte op dezelfde dag. Van groep 1 konden er 2 mensen niet die dag, dus ok, proberen we andere dag te kiezen. Reageren degenen die niet kunnen weer niet op de datumprikker (die ik natuurlijk gemaakt had, want zelfde situatie als jullie, ik lijk de regelaar te zijn). Komt vervolgens iemand in die andere groep dat die ook die dag misschien niet kan. Eindstand heeft van groep 1 al wekenlang de helft niet naar de datumprikker gekeken en is t ook al weken stil in de groepsapp. En groep 2 is t ook stil, geen idee of t nou die datum wordt of dat we met hun ook gaan verplaatsen (maar dat komt nog wel goed denk ik). Ik heb wel de neiging om met groep 1 gewoon te zeggen degenen die de datumprikker hebben ingevuld daar spreken we mee af en de rest zoekt het maar uit. Maar dat durf ik niet want dan ben ik weer de onaardigeā¦
Ik erger me aan het feit dat ik een collegebijeenkomst had (docenten van meerdere opleidingen binnen een ROC praten samen over onderwijs) en uit het āpubliekā geplukt werd om ergens mijn mening over te geven en toen onzin uitkraamde omdat ik NIET VOOR HET BLOK GEZET WIL WORDEN.
Mag ik ook even nadenken over wat ik ergens van vind okƩ top bedankt.
Nu voel ik me zo dom tegenover mān collegaās. Blegggghhhh
Echt hĆØ, die miste ik ook! Als je bijvoorbeeld linzen eet heb je al super veel vezels
ik krijg nooit kortingscodes van Zalando, alleen maar betaalherinneringen
Ohh ik ben zo blij met jou als medestander! Als iemand een weeknummer naar me stuurt of zegt dan word ik er gewoon een beetje boos om.
Klinkt echt als zoān āmansplainingā actie richting Olcay⦠bleh
Lekker lullig. Hoe reageerde hij?
Ik ben nu naar de fietsenmaker tegenover mijn werk gelopen en heb daar olie geleend om hem open te krijgen. Dus fiets en ik zijn nu beiden weer thuis. Nu nog hopen dat hij maandag nog steeds open gaat.
Ik kijk Het Perfecte Plaatje terug en OH wat irriteer ik me aan die presentator (Tijl?). Hij praat. Steeds met. Random punten. In zijn zinnen. Echt geen ENKELE. Zin spreekt hij. Normaal uit.
Sorry dat ik dat nu zeg, want als je dat eenmaal hoort kun je het waarschijnlijk ook niet meer negeren, maar ik moet het bij jullie kwijt!!
Nog nooit een rumag persoon in het echt gezien, maar Tijl is het.
Een ruman dus eigenlijk.
Ik zou je afraden om ooit Hannah Witton op YouTube te gaan kijken want. die. praat. dus. ook. zo.
Verschrikkelijk irritant is het.
Oh wat vreselijk. You canāt unhear!! En ik vind t verder een heel leuk programma maar nu ga ik me zo ergeren. Bleghhh.
Ik moet op werk heel veel met weken doen en heb echt standaard www.kalender-365.nl openstaan anders weet ik t allemaal niet hoor
Dat mijn telefoon, samsung, sinds de laatste update ineens een automatisch een filter over mn fotoās heen gooit.
Ik weet ook wel dat mijn hoofd niet perfect is, maar ik wil geen filterrr
Gebruik je geen Outlook? Daar staan de weeknummers er ook gewoon bij
Dat is een instelling, staat er niet automatisch bij