Waar erger jij je aan? #2

wooow zo kut!!! Misschien kun je voor de zekerheid een elektrisch kacheltje in je kamer houden? En hoe zit het dan met de rekening bijvoorbeeld?

1 like

Ja haha!

1 like

Mag ik een teiltje?

3 likes

Ik kwam hier om te posten dat mijn bovenbuurman weer z’n muziek keihard aan heeft staan. Maar inmiddels heeft hij muziek opgezet uit de provincie waar ik ben geboren (woon nu helemaal aan de andere kant van het land) dus nu ben ik aan het meegenieten

4 likes

Ik zit in precies deze situatie wat reizen betreft en heb een standaard paklijstje gemaakt in mijn telefoon, die neem ik snel door voordat ik vertrek zodat ik hopelijk niks vergeet.

1 like

Dat de levertijd van meubels zo dramatisch lang kan zijn. Dan wordt er in de winkel gezegd: ‘De tafel is op voorraad! De levertijd is 10-14 weken.’
Wajooo, wat houdt de term ‘op voorraad’ dan in? Belachelijk.

12 likes

Ik erger me aan mensen die altijd maar hun mening moeten verkondigen. Ik heb een relatie van nu anderhalf jaar. We woonden binnen een week samen. En daar was al veel gezeur over. Ik ben sinds kort zwanger en krijg constant de vraag of het gepland is (waarom zou je dat vragen)
 en als ik zeg dat dit zo is dan vinden mensen het nodig om te zeggen dat het best snel is. Ok thanks. Fijn dat jij dat vindt.

4 likes

Oh wee als je niet binnen ‘de norm’ valt! :scream:

Veel geluk in ieder geval!

1 like

59

Dit soort idioterie zoals op de website van de C&A. Dat je op basis van bepaalde ‘tips’ of het taalgebruik het idee krijgt dat bedrijven denken dat websitebezoekers, naarmate het internet langer bestaat, alleen maar dommer zijn geworden.

11 likes

Ik vind zulke relaties juist super passievol, gewoon vol voor elkaar gaan in plaats van het veilige berekenende. Dus misschien zijn de mensen met dit commentaar stiekem wel jaloers haha

5 likes

ik wil het niet “goedpraten” maar als ik in de C&A loop zie ik meestal een wat oudere doelgroep. Misschien richt hun site zich daar ook wat meer op?

2 likes

Dat zou best kunnen haha. Ben best nieuwsgierig naar hun doelgroepsegmentatie. Of bijvoorbeeld de helft van de bezoekers 50+ is en ze zich daar vooral op richten. :stuck_out_tongue: Of dat die mensen toch liever om de hoek hun aankopen doen.

Niet helemaal hetzelfde, maar wel een irritatie die hier mee samenhangt.

Er worden soms vragen gesteld waarvan ik denk, dat kun je heel makkelijk op Google vinden.

3 likes

waar blijf me sticker???

Weg

1 like

Uhm omg nieuwe avatar coming up

11 likes

Dat ik Whatsapp niet tijdelijk kan uitzetten (dus dat de verstuurder ziet dat de appjes niet bij mij aankomen) als ik op WiFi zit.

Nu dus maar noodgewongen op mijn data en Whatsapp de toegang tot mijn data ontzegt

1 like

Dat ik als google gebruikt word

Ik drink heel graag thee van starbucks, maar ze hebben die doosjes van die smaak bijna nooit. Bij starbucks in Eindhoven mocht ik dan een zak theezakjes kopen (die ze zelf binnen krijgen eigenlijk niet voor de verkoop) dus ik vroeg dat net bij starbucks in Nijmegen en dat meisje zei meteen zo ‘nee doen wij niet’ en ging door met waar ze mee bezig was. Heel irritant want heb nog maar twee zakjes