Mensen die ontbijt “brekkie” noemen
de klusjesman komt bij m’n buren en hij is altijd zo luid dus nu ben ik al wakker
En vanavond zou ik met een vriendin ergens eten en nu zegt ze “daar heb ik van de week al gegeten. Zullen we bij restaurant X Gaan eten?” Ik had juist zo zin in dat andere restaurant en we hadden het zondag al afgesproken
Je zin doordrukken… echt! Jullie hebben dit al afgesproken en jij kan er niks aan doen dat zij daar al was geweest.
Waalse klanten. Serieus.
Ik weet niet of het is omdat ze in de meerderheid zijn, of dat ze écht dommer zijn, maar onze Franstalige klanten maken volgens mij meer schrijffouten, domme opmerkingen en zijn daarbovenop ook nog eens veel onbeleefder.
Had zonet iemand die onder een Nederlandstalige gesponsorde facebook post heel boos
was omdat ie het heel onbeleefd
vond dat we Nederlands durfden te plaatsen op zijn Franstalige pagina.
…?
Hij keek naar me en vroeg of ik nog wat wou drinken
Hahaha oké, dat vind ik dan wel weer heel grappig
Droge lippen en van die stomme felletjes naast mn nagels. Ik haaaat winter.
Aan de sexy Halloween (en carnaval) costuums… a la de kardashians als Victoria’s angels of dit:
Echt goed gelukt die zombie bruid
Haha een subtiel wondje op een esthetisch aantrekkelijke plek. En trouwen in je ondergoed leuk man
Ik haal m’n make up er altijd af met kokosolie maar die was op, maar ik heb nieuwe gekocht. MET INTENSE KNOFLOOKGEUR. Jezus man, dit durf ik zeker niet aan. Staat er ook heel klein maar op, zag het pas bij de derde keer lezen. Wat een domper.
Ik voel altijd een soort plaatsvervangende schaamte als ik beelden zie waarbij een vrouw quasi naakt naast een geklede man staat. Suit Supply maakt er zowat zn handelsmerk van maar bah bah bah ik vind het zo vernederend.
En dan vooral met Halloween Daarom vind ik het atijd zo leuk dat Heidi Klum jaarlijks een Halloween feest organiseert en alles uit de kast trekt, in plaatst alle kleding thuis laat. Gewoon als Fiona van Shrek gaan in plaats van sexy vampire babe 040409585.
Ik had dat ook, het lekbakje bleek te dicht tegen iets aan te zitten waardoor dat rammelde. Als ik 't lekbakje verschuif, hoor ik het gezoem/ gebrul niet meer.
ik vind vooral haar figuur eng
of mag ik dat niet zeggen
Ja wel een beetje uit verhouding ofzo, te strakke buik en te grote borsten/brede heupen. Als dit haar natuurlijke figuur is dan heb ik niks gezegd. Je hebt natuurlijk vrouwen in alle soorten en maten. Maar het lijkt photoshop in combi met implantaten.
mijn eigen moeilijke hoofd
That’s the dream!
Ik hou van knoflook!
Gesprekken bij de kapper, oooh men. ‘Lekker vrij vandaag?’ En dan gaat het los
Ben ik de enige die soms liegt? Ga je nog iets doen dit weekend? ‘Nee, geen plannen’ etc.
Ik vind truien kopen ook een drama dit jaar maar dan niet vanwege mijn borstpartij. Nu heb ik maar meerdere dezelfde zwarte koltruien gekocht en ga ik als een Steve Jobs-cloon door het leven. Zag net wel wat leuks maar het was een truitje van mesh-stof niet wintervriendelijk. :’)
Stille stoel vragen! Sinds ik dat bij de afspraak zeg durf ik weer naar de kapper