Waar erger jij je aan? #2

En @Portugal

Ja dit inderdaad of gewoon zeggen dat je niet zo’n zin hebt om te kletsen of gewoon even lekker rustig wil relaxen. Is helemaal niet raar of zo. Doen heel veel mensen! Ik heb liever dat mensen dat vooraf of tijdens de behandeling zeggen, dan dat ze zich ongemakkelijk voelen of aan me irriteren.

1 like

Aan mn onderbuurvrouw die de thermostaat altijd omlaag draait als ze de deur uit gaat. Prima als je alleen woont, maar niet als die actie ook betekent dat je bovenbuurvrouw in de kou zit op zaterdagavond (eensgezinswoning die 10 jaar geleden is opgesplitst).

1 like

Heb jij geen eigen verwarming dan? :scream:

Ik heb zoo’n kriebelhoest. Wil gewoon mijn borstkas openvouwen en even flink krabben.

3 likes

haha nou het is dus echt een eensgezinswoning die nu in 2 lagen is opgesplitst met de thermostaat beneden. Dus als zij niet thuis is en dus de thermostaat bijv op 17 gr heeft staan, wordt de verwarming boven ook niet warm. Eigenlijk net als wanneer mijn ouders vroeger de houtkachel beneden aandeden in de winter het boven op zolder ook ijskoud was om dezelfde reden.
Eigenlijk zouden we het dus moeten splitsen in 2 aparte systemen, maar dat is heel duur. De andere oplossing is dat zij gewoon niet zomaar de thermostaat omlaag zet overdag maar dat wil er nog niet helemaal in :angry:

wooow zo kut!!! Misschien kun je voor de zekerheid een elektrisch kacheltje in je kamer houden? En hoe zit het dan met de rekening bijvoorbeeld?

1 like

Ja haha!

1 like

Mag ik een teiltje?

3 likes

Ik kwam hier om te posten dat mijn bovenbuurman weer z’n muziek keihard aan heeft staan. Maar inmiddels heeft hij muziek opgezet uit de provincie waar ik ben geboren (woon nu helemaal aan de andere kant van het land) dus nu ben ik aan het meegenieten

4 likes

Ik zit in precies deze situatie wat reizen betreft en heb een standaard paklijstje gemaakt in mijn telefoon, die neem ik snel door voordat ik vertrek zodat ik hopelijk niks vergeet.

1 like

Dat de levertijd van meubels zo dramatisch lang kan zijn. Dan wordt er in de winkel gezegd: ‘De tafel is op voorraad! De levertijd is 10-14 weken.’
Wajooo, wat houdt de term ‘op voorraad’ dan in? Belachelijk.

12 likes

Ik erger me aan mensen die altijd maar hun mening moeten verkondigen. Ik heb een relatie van nu anderhalf jaar. We woonden binnen een week samen. En daar was al veel gezeur over. Ik ben sinds kort zwanger en krijg constant de vraag of het gepland is (waarom zou je dat vragen)… en als ik zeg dat dit zo is dan vinden mensen het nodig om te zeggen dat het best snel is. Ok thanks. Fijn dat jij dat vindt.

4 likes

Oh wee als je niet binnen ‘de norm’ valt! :scream:

Veel geluk in ieder geval!

1 like

59

Dit soort idioterie zoals op de website van de C&A. Dat je op basis van bepaalde ‘tips’ of het taalgebruik het idee krijgt dat bedrijven denken dat websitebezoekers, naarmate het internet langer bestaat, alleen maar dommer zijn geworden.

11 likes

Ik vind zulke relaties juist super passievol, gewoon vol voor elkaar gaan in plaats van het veilige berekenende. Dus misschien zijn de mensen met dit commentaar stiekem wel jaloers haha

5 likes

ik wil het niet “goedpraten” maar als ik in de C&A loop zie ik meestal een wat oudere doelgroep. Misschien richt hun site zich daar ook wat meer op?

2 likes

Dat zou best kunnen haha. Ben best nieuwsgierig naar hun doelgroepsegmentatie. Of bijvoorbeeld de helft van de bezoekers 50+ is en ze zich daar vooral op richten. :stuck_out_tongue: Of dat die mensen toch liever om de hoek hun aankopen doen.

Niet helemaal hetzelfde, maar wel een irritatie die hier mee samenhangt.

Er worden soms vragen gesteld waarvan ik denk, dat kun je heel makkelijk op Google vinden.

3 likes

waar blijf me sticker???

Weg