Ja herkenbaar! Ik liet vanochtend omdat ik mij opgejaagd voelde boodschappen uit mijn handen vallen ugh.
Wat denk je van weg gooien?
Oké ik ben duizend posts gescrolld om te reageren want moet eerst bijlezen. Dat was echt een lange zit maar het is gelukt.
Ergernis is de formulering âwant GLITTERâ of bijvoorbeeld âik heb eigenlijk al genoeg servies maar, stipjesâ
Waarom niet gewoon uittypen zoals âik heb eigenlijk al genoeg servies maar dingen met stipjes kan ik echt niet laten liggenâ.
Het komt zo stom en zo nep jolig over. Hoor het in mân hoofd ook in Goofys stem.
haha ik zou willen dat die van mij niet automatisch naar de volgende aflevering zou gaan. Scheelt me veel verloren dagen
Oh ik erger me daar juist aan! Altijd als ik een goede vriendin bel. Ze ziet mân naam staan en dan neemt ze op met âHallo met Jannekeâ. Hallo je ziet toch dat ik het ben!
Aaarrggghhh ik wilde net mn usb kabel in een lader doen, maar ik wind me er al weken over op dat je het altijd eerst verkeerd om doet en vraag me dan steeds af hoe dat kan. Nu deed ik het net twéé keer fout en denk ik nu âkut, als ik het de eerste keer proberen wat langer had geprobeerd (en niet gelijk gedacht had: o eerste keer zal wel fout zijn
) dan was het EINDELIJK een keer in 1 keer gelukt!â
Ik word zo moe van mezelf⊠en usb-kabelsâŠ
Hahahaha love it. Ik ben het totaal met je ergernis eens, maar ik hoor dit juist met een heel ander soort stem in mân hoofd. Met Goofyâs stem is het misschien wel leuker
Verre studiegenoot/kennis vroeg of ik haar studiestuk wilde beoordelen.
Prima.
Stuurt ze de 1e mail: geen bijlage erbij
Ik geef aan dat ik de bijlage mis en vraag of ze die alsnog kan sturen.
Haar 2e mail bevat 1 vraag: zit er geen bijlage bij?
NeeâŠik weiger te antwoorden nu.
Ik doe dit in mijn vakantie voor je en het stuk opsturen is te lastig ofzo.
Ik herken dit, mijn vriendin is absoluut geen snurker maar ik erger me gewoon heeeel erg aan luid ademen als ik wil slapen Draag ook oordoppen dan zodat ik niks hoor, ik hoor veel geluiden door oordoppen heen maar dat dan weer niet.
Een ergenis van mij (ook slaap/geluid gerelateerd), mijn onderbuurman had zaterdag een heel luidruchtig feestje waardoor mijn vriendin en ik niet konden slapen, dus we hadden hem geappt met de vraag of het wat zachter kon (wat we overigens echt altijd doen dus hij zou ook gewoon⊠het geluid op voorhand al zachter kunnen doen) en toen kregen we terug ââik werk 40 uur per week en dit is mijn enige vrije dag dus: neeââ en wij zaten echt met verbazing te kijken naar dat antwoord⊠we vroegen niet of hij het feestje wilde laten stoppen enkel om het geluid zachter te doen want het klonk bij ons in bed alsof de muziek bij ons vandaag kwam We hebben beide tot 4 uur wakker gelegen en werden om 6 uur weer wakker, toen stond de muziek nog steeds aan (toen wel zachter hoor gelukkig)
Is hij aangekomen? Mijn vriend snurkt altijd als hij wat zwaarder is (zit in zoân hele bulking/cutting cirkel, dus zijn gewicht verschilt elke paar maanden)
Vind het ook stom dat mensen denken dat gespierd en vrouwelijk niet samengaan
Ja ik heb dat ook aan staan maar hij deed het dus ineens even niet
Pff laatst zei een vriend van me over zoân meisje âbah dat is zoân vieze gymratâ. Echt wtf gymrat? Ja en het was dan zo oncharmant en mannelijk blabla. Toen heb ik gezegd dat hij gewoon jaloers was dat zij meer spieren had dan hij.
Ze was zeker mannelijker dan hij. Dat doet pijn ja. #fragile
Ik vind dat zoân kul argument: âik werk 40 uurâ En jullie dan en de rest van de buren? Die werken ook en willen uitrusten in het weekend. Dus niet in andermans harde muziek zitten tot in de ochtend. Snap zulke mensen niet hoor.
Lol, ik had met zoân antwoord allang de politie gebeld. Tot 4 uur is dan echt niet normaal als je buren hebt. Dan moet je maar lekker in een hutje op de hei gaan wonen.
Edit: al moet ik er wel bij zeggen. Als het verder sporadisch is zal ik uiteindelijk niet echt snel bellen. Meer dat ik dat antwoord gewoon kut vind.
Mensen die elke 2 sec hun neus ophalen. HAAL EEN ZAKDOEK.
Ik heb een pukkel die precies half op mijn lip zit zodat het een koortslip lijkt
Ook alsof het zo bijzonder is om 40 uur in de week te werken en hij daarin de enige is en daardoor ârechtâ heeft op Aso gedrag.