Waar erger jij je aan? #2

Ja wij vonden het ook heel gek, alleen omdat je 40 uur werkt heb je toch geen vrijpas om mensen wakker te houden? Mijn vriendin en ik zijn studenten maar vind het alsnog geen reden om ons wakker te mogen houden.

@Bunnyslippers Ja ik zou ook heel graag de politie willen bellen maar ik ben bang dat het dan zachter word als ze er zijn of dat het heel averechts gaat werken, dat hij bijv vaker harde muziek opzet expes. Ik vind deze gozer ook nogal intimiderend daarom ben ik een beetje terughoudend in de politie bellen.

Ja, snap ik goed dat je een beetje huiverig bent om de politie te bellen. Heb je andere buren nog gesproken hierover?

Ik heb ook een afspraak met mijn manager om 11.00 uur maar hij is aan de telefoon :unamused:

Ik heb net 5 minuten zitten staren met huhh die bovenste en onderste zijn toch hetzelfde :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
Haha voel me echt dom maar ik snap 'm helemaal nu!! Zo frustrerend altijd

1 like

Zelfs als je hem met de goede kant naar boven houdt past ie de eerste keer nog niet ZO IRRITANT. Er is dus ook geen verschil in de plaatjes

Ik haat USB’s haha

1 like

Dat mijn ouders 300000 x willen uiteten per maand en niet begrijpen dat dat niet werkt als je op een bepaalde manier wilt eten.

Ik erger mij aan mijn collega die wil afvallen, ookal is ze echt mager.

Aan mijzelf en aan de universiteit waar ik aan studeerde. Dat ik officieel nog steeds niet ben afgestudeerd. Jongens het is nu een dikke maand later, zo moeilijk moet het toch niet zijn om te controleren of ik aan alle eisen heb voldaan? Ik kan het in mijn hoofd pas volledig afsluiten als het gewoon echt zwart of wit staat.

Aan mijn familie. Ik houd me normaal altijd compleet in wanneer ze dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben maar dit keer moest ik iets zeggen toen mijn zus zei: Ja flikker op hoor met die zwarten, iedereen weet toch dat zwarte piet zwart is door de roet?!?!? Toen begon ik: Maar wat vind je er precies zo erg aan als we een kleine verandering in het feest aanbrengen? Enfin, dit mondde uit in een heftige discussie waarbij het 10 tegen 1 was, op mijn verjaardag nota bene. Uiteindelijk kwam mijn tante met de uitstmijter: Ja maar jij ziet die dingen anders, jij hebt een donkere vriend! (Ik ben een tijd terug een maand in Iran geweest waar ik een fling had met iemand, we hebben geen relatie verder.)
WHAT THE HELL!

7 likes

Ik hoop dat je ze allemaal je huis uit hebt geflikkerd? Wel enorm naar dat ze nog zo krom denken.

Nee we waren uiteten voor mijn verjaardag. Mijn humeur hierna was echt -10.

Dat kan ik me heel goed voorstellen, wat een nare mensen :frowning: en dat ze dat dan op jouw verjaardag zeggen.

Ik erger me aan de rommel in huis. Mijn kinderen en man kunnen in no time enorme chaos creeren. Aantal waardeloze nachten gehad en dan kan ik dat allemaal wat minder hebben

Omg wat erg, en zo awkward ook.
Ik doe bij familiebezoek wat bergafwaarts (vluchtelingen stelen onze huizen!!! Metoo bestaat niet!!!) gaat, een :slight_smile: gezicht en dan zeg ik “laten we het gezellig houden, we weten allemaal hoe we er over denken :):):):)”
Dat werkt best goed tot nu toe

3 likes

Bij ‘mijn’ AH is echt heel veel leeg/op. Geen bananen, geen brood en bepaalde kaas niet.

2 likes

@Branko zo doe ik tegenwoordig ook als het over gevoelige onderwerpen dreigt te gaan. Heel soms wil ik nog wel eens de discussie aangaan, maar ik ben me er eigenlijk nog nooit beter door gaan voelen. Ik kan sommige familieleden ook beter hebben dan andere familieleden dus ik pak het strategisch aan wanneer ik wel of juist niet mijn mond open doe :’)

Nope, we wonen boven een tekenwinkel en er zijn 4 studio’s, maar 2 andere buren dus. De ene vinden we een beetje een enge man (die trouwens ook wel eens harde muziek heeft maar niet in de nacht) en die andere heb ik nog nooout gezien :sweat_smile: we gaan waarschijnlijk de huurbaas even inlichten

1 like

Mensen die zeggen dat ze je ‘zometeen terugbellen’ en dat dan niet doen. Ik moet ook nog andere mensen bellen maar dat gaat nu dus niet want wat als die eerste persoon dan net belt :roll_eyes: Aaarghh.

1 like

De botanische tuin van Maria Trolle misschien? Is veel met dieren!

1 like

Tot nu toe deed ik dit ook altijd en ik ben er dus weer achter gekomen dat dit de enige manier is om een acceptabele sfeer te behouden. Ik ga deze emoticon oefenen en perfectioneren de komende tijd. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like