Waar erger jij je aan? #2

Dit had ik een aantal jaar geleden toen ik bedacht had Kerst bij mij te organiseren in een poging onze uit elkaar gevallen familie te lijmen. Never again :roll_eyes:

1 like

De grap is dat niemand in zo’n gesprek te overtuigen is dus waarom moeite er in steken inderdaad

3 likes

Mijn oma heeft ooit, toen ik nog klein was, van karton een puzzelstukje gemaakt en de afbeelding erop getekend. Hoefde ik niet meer te janken want hij was weer compleet.

50 likes

Dit is zo lief!

Vooral toen ze er letterlijk bij zei: “En nou nie meer janke, want hij is compleet.”

:joy:

76 likes

Eerst schijt er een vogel op mijn net gewassen auto en daarna pleurt het scherm van mijn telefoon (mét hoesje + screenprotector) kapot op de badkamervloer. Kutleven.

Die bovenste twee wisselen bij mij nog vaker hoor, kan zo 6 x proberen

1 like

Omdat Matthijs een seksistische lul is

23 likes

Had nog nooit van haar gehoord en superkut dat Matthijs dat weer doet, doet ie supervaak en zou natuurlijk over de sport moeten gaan. Maar holy moly wat een knap meisje zeg! Hele mooie ogen

Mijn vriend en ik doen dat altijd bewust als grapje. Wij nemen altijd bij elkaar op met ‘Goedemorgen/middag, naam bedrijf waar ik werk/hij werkt met naam, waar kan ik u mee helpen?’. En dan ook echt super serieus alsof we een belangrijke klant aan de telefoon hebben.
De ander zegt dan precies hetzelfde en daarna beginnen we pas ons gesprek.

18 likes

Half 3 en ik slaap nog steeds niet :unamused:

De jeuk/kriebel op mijn ooglid.
Kan. Er. Niet. Aankomen. Straks gaat mijn oogmakeup eraf.

Volgens mij ben ik nog niet wakker want ik las idea als “ikea” dus ik dacht al ik heb nog nooit iemand zo Ikea horen uitspreken. En van @Pantalones dacht ik dat mensen Aldi dan als ai-die uitspraken. Begreep er al niks van.

10 likes

Als het propjes zijn, druppelen met olie en na 3 dagen bij de assistent van de huisarts laten uitspuiten. Heb het eens in het halfjaar zo’n beetje :sob:

1 like

Een vriendin van me doet dit, aaah. Vind het zo lelijk.

Ik heb dat met een foto van eens meisje op instagram. Staat bij het Holocaust museum in Berlijn, tussen alle blokken en lacht naar de grond. Zegmaar je standaard instagram pose foto. En een of andere caption over lachen en de wereld die terug lacht???

Vindt dat echt respectloos.

8 likes

Ik heb eeuwen gewacht tot ik mijn salaris eindelijk kreeg, is hetgene wat ik wilde bestellen NET out of stock :sob:

Dat mijn ‘date’ van morgen nu alweer afgezegd word.

Ik heb een onrealistische ergernis dat ik het super irritant vind als mensen op de dag zelf afzeggen, omdat ze ‘zich niet zo lekker voelen’. Dat komt 100% omdat ik zelf afspraken niet af zou zeggen omdat ik me niet zo lekker voel (en te streng voor mezelf daar in ben), maar nu voelt het dus vaak alsof de persoon in kwestie minder waarde hecht aan onze afspraak dan ik en dat vind ik gewoon irritant. Terwijl ik natuurlijk niet precies weet hoe ziek die persoon is. En ik erger me aan mijn eigen onzekerheid en dat ik het in mijn hoofd veel groter maak dan het is.

8 likes

Mijn moeder! Heel vaak als ik een idee opper dan oppert zij datzelfde idee even later (varierend van enkele minuten tot enkele dagen) alsof ze het zelf bedacht heeft. Zo irritant.

6 likes