Aan iemand die in de fitness een broodje aan het eten is
Daar was toch zo’n fotografie/fotobewerk project over gedaan om een tegengeluid hieraan te geven? Misschien moet je dat naar haar linken
ja!! en sjaals die altijd half afwaaien zodat er toch wind doorheen blaast en het alsnog mega koud is
Dat mijn teennagels blijkbaar veel te scherp zijn. Er zitten altijd gaten in mijn sokken bij mijn tenen
Je teennagels kun je tenminste nog knippen/bijvijlen. Ik heb dat met mijn hiel
Haha ja wie heeft sowieso bedacht dat capuchons op winterjassen zonder touwtje om ze aan te trekken een goed idee zijn Er vallen serieus zoveel jassen af als je gewoon een jas wilt waarbij je de capuchon strakker kan zetten zodat hij niet afwaait. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die een jas niet kopen vanwege zo’n touwtje, doe gewoon op alle jassen met capuchon zo’n touwtje.
Nog een ergernis: de verkoopster bij de h&m die gisteren gewoon dat plastic beveiligings dingetje aan mijn aankoop heeft laten zitten. Kwam er pas thuis achter, heb geen alarm gehoord toen ik de winkel verliet, en nu moet ik vanmiddag terug maar hoe ga ik bewijzen dat ik niet aan het stelen ben
Met je bon?
Ja, maar ik zou natuurlijk ook mijn aankoop thuis hebben kunnen laten liggen, een nieuw artikel uit de winkel pakken en dan doen alsof ze de beveiliging vergeten zijn.
Hoewel mijn standpunt natuurlijk moet zijn: bovenstaande is niet mijn probleem, zij maken de fout door dat ding er niet af te halen. Maargoed, we zullen wel zien, het zal vast wel heel makkelijk gaan en gewoon goed komen.
heb ik ook een keer gehad en was toen ook bang dat ze dat dachten, maar ze deden helemaal niet moeilijk en haalden het er gewoon af. ze mogen je sowieso niet zomaar beschuldigen van stelen
Ergernis vraagje.
Een collega zit ELKE dag de HELE dag zonder overdrijven minstens om de 5 sec haar neus op de halen. Het is echt zo irritant en storend. Heb al een paar keer gezegd: goh jij bent verkouden. En dan zegt ze: ja hè. Maar dan snuit ze vervolgens niet haar neus oid, dat doet ze überhaupt niet.
Ik erger me er dood aan inmiddels want het is nu al weken zo en ik zit er de hele dag naast.
Zeg ik er iets van of niet?
Ik lees en hoor de laatste tijd zo vaak dat mensen een soort neerkijken op mensen die niet zweten tijdens het sporten. Ze doen vaak alsof die mensen er alleen zijn om mooi te doen of omdat ze bang zijn dat hun make up uitloopt. Van binnen zit ik me dan echt rot te ergeren want er zijn gewoon mensen die 3 uur lang keihard kunnen sporten of een wedstrijd kunnen spelen zonder te zweten of een hoofd als een tomaat te krijgen. Hoe lastig is t om te begrijpen dat iedereen anders is. Waarom zou je gelijk op die mensen neerkijken alsof je perse moet druppelen van het zweet om ‘echt’ gesport te hebben.
Ja. Moker irritant de hele tijd ophalen. Dan nog liever 2974682x je neus snuiten.
Ja man ik zou hierdoor niet eens meer normaal kunnen nadenken over mijn werk
Ik weet niet hoe direct je tegen je collega kunt zijn maar je kunt iig een zakdoekje aanbieden?
Nee want waarschijnlijk vindt ze het zelf ook irritant. Ophalen schijnt ook beter te zijn dan snuiten
Aan mensen die flauwe grapjes maken over #metoo terwijl er helemaal geen sprake is van een metoosituatie en daardoor het begrip uitdunnen en het probleem bagatelliseren. Gisteren vertelde een docent tijdens een hoorcollege dat hij een foto van iemand wilde maken omdat zij het perfecte voorbeeld is voor een casus die hij wilde behandelen maar hij heeft het toch niet gevraagd. Want in tijden van metoo mogen we ook niets meer doen he hihaho’. Als dit een reactie was onder een facebookpost -soit, maar van een hoogleraar arbeidsrecht verwacht ik toch meer
Ik haat fluisterende mensen, al helemaal als het niet nodig is. Bijvoorbeeld in de lift ofzo.
Of eigenlijk vind ik het ook super irritant als iemand hard gaat fluisteren omdat dat zogenaamd minder geluid maakt. Praat gewoon normaal.
Mijn eigen onzekerheid, het wordt echt tijd dat het weer een beetje bij gaat trekken.
Aan die typische kantoormannen met van die geruite, veel te grote overhemden, kloddertje goedkope gel en een brilmontuur uit 1996. Die dan ´lekker aan de wandel gaan´en ik tegenkom wanneer ik naar de bushalte loop. Als je een bingokaart maakt had je al kunnen doorstrepen #meetoograpje #zwartepietopmerking etc. Dat wordt wat als ik aankomend jaar weer deel uit ga maken van de groep werkende mensen.
Koukleumen die zich aanstellen. Ik stapte aan de beginhalte op een lege tram en de wagon was leeg en STONK ALS DE PEST OMG dus ik opende een paar raampjes, komt er natuurlijk een chick binnen die ze weer gaat dichtklappen. Het is niet koud joh het is 15 graden. De stank is veel erger.
Oooh dit is zo vervelend. Of als je een bedrukte benauwde klaslokaal of kantoorruimte binnenstapt en even een raam open zet voor uberhaupt wat zuurstof en dan meteen weer mensen beginnen met zeuren dat het koud is. Hallo hoe kun jij leven zonder zuurstof?