Nou ik werd niet beticht van stelen bij de H&M haha Het alarm ging wel af toen ik binnenkwam, en toen kwam er meteen iemand van het personeel op me af, dus ik legde uit hoe het zat en ze zei dat dat geen probleem was. Ik kreeg zelfs een kortingskaartje van 10 procent op een artikel naar keuze mee voor het ongemak! Geen ergernis dit, maar ik dacht ik vertel het staartje van het verhaal ook nog even.
Ik erger me echt dood aan stof in huis. Waarom hebben we daar nog niks op verzonnen? Sowieso is het huishouden doen niet mijn favoriete bezigheid, maar stoffen / stofzuigen haat ik echt. Als ik zelf bijvoorbeeld de keuken vies heb gemaakt is het logisch dat ik hem dan ook zelf schoon moet maken, maar al dat stof komt gewoon zomaar uit het niets een beetje overal rondhangen in mijn huis.
En ik moet er ook nog eens ontzettend van niezen.
Eigenlijk mag ik niet klagen, ik woon in een kleine studio namelijk, maar als ik later ooit in een grotemensenhuis woon neem ik direct een schoonmaker.
“Maar al dat stof komt gewoon zomaar uit het niets een beetje overal rondhangen in mijn huis”
Ik deel je ergernis.
Vrienden die kinderen krijgen en daardoor veranderen, geen tijd meer hebben, verwachten dat jij je aanpast. Ik snap het natuurlijk ook wel dat je leven drastisch veranderd met kind. Maar dat betekent niet dat ik bijvoorbeeld mijn verjaardag anders moet gaan invullen.
Sommige mensen zeggen dat ze zich niet zo lekker voelen als ze eigenlijk heel ziek zijn. Dan is het gewoon een eufemisme en hoeft het niet letterlijk te betekenen dat het eigenlijk wel meevalt. Dus het kan best dat de genoemde mensen wel degelijk ziek zijn, maar dat ze jou niet lastig willen vallen met de details, of zichzelf dan een zeur vinden tegenover mensen met ernstige ziektes. Zou me dus geen zorgen maken!
Zo herkenbaar! Ik moest maar aan die betreffende vriendin vragen wanneer haar het beste uitkwam om mijn verjaardag te vieren.
We spreken elkaar inmiddels niet meer.
Wauw, jij had echt een kutdag! Vind dat die mensen echt overdreven op je reageerden hoor. Hier ff een hart onder de riem
Ahw, dat klinkt echt als een vreselijke dag! Extra rot omdat mensen het blijkbaar nodig vinden om je op die manier te behandelen. Ik hoop echt dat je deze avond jezelf wat me-time gegeven hebt om bij te komen, anders blijft die negatieve energie zo in je hoofd zitten.
De fucking lange rijen bij de douane in de VS. sta hier verdomme al 50 min in de rij
Mensen die denken dat je op een thuisdagwerkdag uitgebreid de tijd hebt voor andere dingen dan werken. ‘Ja, jij werkt toch thuis op vrijdag, kun jij me dan even naar de winkel rijden, dan hoef ik niet met het OV’ of ‘Kun jij dan even twee uur op mijn baby passen zodat ik naar de kapper kan?’
Echt.
Beste uitgave ooit: https://www.coolblue.nl/product/786572/eufy-robovac-11.html
Edit: ik zie nu pas dat dat eendje ook gewoon vol op de vloer staat te schijten. Top
(ergeren)
O dit ja. Voor sommigen is het echt heel lastig dat je thuis ook gewoon moet werken.
In New York duurde het voor ons bijna 4 uur voor we het vliegveld af waren
Doet wel een beetje af aan je vakantievibe haha.
Ik snap de VS echt niet. Beetje bang zijn dat er gekkies je land in komen. Hallo, je eigen inwoners zijn al knetter genoeg, stop hun dan ook bij het verlaten van het land.
Aan mezelf. Morgen om 5:15 komt de taxi om ons naar Schiphol te brengen. Ik moet alles nog inpakken en m’n huis is ook een bende. En wat ben ik aan het doen? Ik lig op de bank een crunchie te eten. Om 11:30 ga ik echt beginnen
Chop chop in de benen!
Ja dat lijkt me voor de vloer inderdaad heel chill, maar dat stof gaat wel echt overal liggen, op de randjes van mijn bed, op de bladeren van mijn plant, zo hinderlijk!
Haha dat eendje, het lijkt ook alsof hij schrikt van die plotselinge beweging van de staart van die kat en ter plekke alles laat gaan.
Het voelt echt als slechte karma wat nu naar me terug komt omdat ik eerder vrienden heb gehad & verloren doordat ik zelf nooit het initiatief nam, omdat ik dat niet durfde. Het is me vrij waardevol dat ik dat na al die jaren bij deze mensen wel durf dus dit is zo jammer. Maar goed ik laat het los, het kost me te veel energie. Hopelijk brengt het snel meer rust dan ergernis
Dat mensen het super zielig vinden dat Mac Miller dood is gegaan aan een overdosis? Eigen schuld, dikke bult zou ik ook weer niet zeggen maar come on…