Nu je het zegt… Het viel me nooit zo op, tot jouw bericht haha
Ja en wil je nog een boterham met hagelslag als je thuis komt
Ik doe messen wel met de scherpe kant naar beneden, maar ik dacht van vorken en lepels dat het dan minder goed schoon kon worden? En ook omdat ze dan in elkaar grijpen als het veel meer vaat is
De oplossing is gewoon een besteklade. Nadeel is wel dat je ze allemaal per stuk er in moet leggen.
Ik ben er dan ook nog niet helemaal uit wat ik praktischer vind. Je hebt wel meer ruimte onder in.
Dat is juist minder hygiënisch omdat het vuile afwaswater naar beneden loopt langs het mondstuk. Althans zo heb ik dat geleerd bij haccp
Mn koffer is kwijt
Gelukkig had ik mn huissleutels etc in mn jaszak bij me in het vliegtuig
Ik erger me er echt aan dat veel winkels ‘croptop sweaters’ hebben. Hallo als het koud is wil ik toch gewoon de volledige bedekking zodat ik het overal warm heb
Haha als mijn kat geen zin heeft om opgetild te worden laat ze gewoon een scheet wanneer je dr pakt. Ze zijn nauwelijks hoorbaar (een zachte pfffft) maar jezus, die geur!!!
Mijn broertje komt even snel eten vandaag en ik stelde voor om 19.00 uur te eten. Hij heeft straks nog een afspraak dus hij vroeg of het om 18.15 uur kon. Eén keer raden wie er nu nog niet is (terwijl ik aan het haasten was om op tijd klaar te zijn met koken)
O ik vind dat juist veel fijner, als je iets met een hoge taille hebt dan hoef je niet zo heel lelijk dat erin te proppen waardoor je ineens een dikkere buik/overal krijgt. Ik knip meestal een stuk van al mijn topjes/shirts af omdat ik het veel liever korter heb,
Ik erger me dood aan mijn man als hij kookt. Hij heeft serieus voor het koken van aardappelen en het bakken van vlees 5(!!!) pannen gebruikt.
Ik kook zelf wel weer de volgende keer…
omg als ik geen zin heb in sociale interactie of handjes geven of 3 of 2 ?? kussen dilemma’s ga ik haar tactiek ook uitproberen
Nee joh. Die man kan niet eens het recept van knorr wereldgerechten volgen. Laat staan dat hij én het recept moet volgen én maar één pan mag gebruiken haha.
Ik kwam dus net om te posten dat ik een zak skittles heb met bijna alleen maar paarse. Ik vind de paarse het viest!!!
Ik gooi die paarse en gele altijd weg
Ik vind de paarse juist de lekkerste
Mijn vriend die 2 weken de tijd had om shit af te maken voor zijn opleiding en dat nú zuchtend en steunend zit te doen.
Lang leve een bestek la! Wil nooit meer anders!
Jaaa, ik was na de jaarwisseling 3 dagen ziek en ging vanochtend sporten. Nou, was echt niets waard…
Aan twitter dat je kennelijk wel mensen(als je celebrity bent) vals mag beschuldigen, bedreigen, uit schelden en nog meer shit. Maar zodra je zegt dat die persoon zijn bek moet houden en hoopt dat de andere sterft (Kanye en trump) dan word je account geblokkeerd en overtreed je de regels.