Ik had zelf een kledingcrisis en pijn aan mijn buik want net die ochtend ongesteld geworden.
Verder gingen mensen aan me vragen wanneer ik eens ging trouwen en toen ik zei dat ik dat allemaal niet wist werd er gevraagd hoe oud ik eigenlijk was. Gezeur over drankjes terwijl alles echt tot in de puntjes geregeld was, algehele gevoel dat er op me neergekeken werd gewoon. En uiteraard kwam dat allemaal x100 binnen want ongesteld dus ja echt een lekker dagje
Hahahaha
Ik ben toch maar naar buiten gegaan, er heeft gedurende 3 seconden een zonnestraal op mijn gezicht geschenen
Mailtjes van Spotify met âconcerten in de buurt van Nijmegenâ en dan concerten in Amsterdam, Rotterdam en verder weg. DAT IS NIET IN DE BUURT.
aww stom, haat dat denk ik het meeste aan ongesteld zijn
hopelijk waren er ook nog leuke momenten op die dag (de drankjes!! haha)
Pas stond er serieus iemand letterlijk tegen me aan te duwen met zijn karretje. Als in ik voelde het karretje tegen mijn kont. Alsof de rij daar sneller van gaat
Gadver. Iemand op mijn stage doet dat ook altijd en soms laat dan dan een bruine veeg achter vanwege de koffie die ze net heeft gedronken
Aan de twee onderhuidse puisten die op 1cm van elkaar op mn kin zitten en zoveel pijn doen maar niet uit te drukken zijn
Ik moet op mijn werk documenten opmaken voor een andere afdeling en als zij ermee klaar zijn krijg ik het terug en soms zit het ook vol koffievlekken of een voetspoor van een schoen. Doe echt even normaal.
Ik duw dan altijd terug haha
dummyvariablen
Dat ik net sinds 18 februari in dienst ben en nu al 2 weken de griep heb gehad en nu dus buikgriep met uitdroging. gelukkig komt het vaker voor in de kinderopvang, maar vind het mega kut.
Oh ja zeker wel, indd de drankjes en nog wel wat dingen.
Maar ik hoor van mensen of lees bijv op het forum wel eens van die hatelijke uitspraken die mensen doen en dan denk ik altijd âgelukkig heb ik niet van die gekkies in mijn omgevingâ maar die waren daar dus wel. Bizar hoe mensen soms kunnen doen of denken of zo schaamteloos kunnen zijn.
Ik heb vanmiddag een wortelkanaalbehandeling gehad aan een onderste voortand en had ondanks het 6x additioneel verdoven alsnog best veel pijn. En nu voelt mijn hele kin aan alsof ik een vuist opgevangen heb.
Edit: Van mijn verstandskiezen verwijderen had ik niet veel last - dit was de 1e x zoâ n behandeling en ik had mezelf ingesteld dat het vast wel mee zou vallen.
Ik zit op het station op een bankje te wachten (best een poos). Komt er een vrouw direct naast me zitten. Er staan hier zes banken met elk ongeveer tien zitplaatsen en er zit alleen nog één andere jongen, dus dat vond ik al irritant, gaat ze vervolgens in kleermakerszit naar mij toe gedraaid zitten?! En een appel eten. Wat is dit voor gedrag dan? Gelukkig stapt ze nu net een trein in, maar echt, blijf uit mijn bubbel!
Misschien dialect?
Zeg dit zelf ook altijd maar werd er pas bewust van toen ik verhuisde naar een andere stad en mensen mij verbeterden.
Zo herkenbaar! Ik word er gewoon agressief van. Ik trap 'm wel uit bed hoor. Hij herrie maken, dan mag hij ook op de bank
De bovenburen bij mijn vriend die een enorme takkeherrie maken omdat ze een feestje hebben. Heb net serieus 5 minuten moeten aanbellen en op de deur bonsen voordat ze het hoorde en opendeden, en ze vonden hetzelf âwel meevallenâ . En is het nog steeds herrie. En ik moet om 6 uur mijn nest uit
Huh âwel meevallenâ? Het is toch niet voor niets dat jij zo moest bonken en aanbellen? Daarbij, zij kunnen niet inschatten wat jij hoort lijkt me. Wat asociaal zeg. Hopelijk ben je inmiddels toch in slaap gevallen, volgende keer zou ik gewoon flink boos worden hoor, echt niet okĂ© als ik t zo lees.
Waarom ga je zelf niet in het logeerbed liggen?