nou indd doe gewoon normaal.
Hij is net weggegaan, dus problem solved
Fuck Drake lul !!!
Bij wat voor opleiding was dit?
Haha, of voorin naast de buschauffeur met zoân microfoontje âWe rijden nu op de A12 die Den Haag met de grens van Duitsland verbindt, aan uw linkerhand ziet u Ikea Utrecht en over enige tijd aan de rechterhand Ikea Duiven, wat een uitzicht!â
Ballentent-tours. Langs alle IKEAâs met een grote bus. Wie wil dat nou niet.
Met gratis balletjes in de bus.
Je kunt het ook hier proberen in het verkooptopic! Krijg je zeker geen gare reacties.
En Zalando? Die verkopen ook wat pull&bear
Die verkopen die trui helaas niet.
Maaaar het is gelukt. Als ik voor thuis bezorgen kies kan ik nu wel bestellen. Verzenden naar een postnl punt werkt helaas nog steeds niet. Niemand snapt hoe dat mogelijk is dus het is een beetje een mysterie. Maar als het goed is is mijn bestelling net verzonden dus hopelijk past ie en komt het op tijd
Even weg, krijg ineens benauwd dat diegene het leest (zonder aanwijsbare redenen verder en kans 0.0001)
Het schijnt op dit moment een plaag te zijn op marktplaats!
https://www.ad.nl/binnenland/adverteerders-op-marktplaats-krijgen-seksueel-getinte-berichten~ac5964db/
Dat ik vandaag mijn haar heb gewassen en geföhnd met mijn föhnborstel, en dat er nu een knik in zit omdat ik een gedeelte vast heb gehad.
Dat ik sinds januari al aan het kwakkelen ben met wel/niet ziek/griep.
Dat ik weer zo schijt zenuwachtig ben voor het afdelingsoverleg.
Aan de bruiloft die ik afgelopen weekend had, was echt een bron van ergernissen, zowel over mezelf als over de dag zelf.
Dat ik altijd braaf alle enquetes en NSEâs en weet ik veel wat invul, en toch nog nooit een bol.com-bon of zo iets heb gewonnen
Internet in huis is weer erg langzaam. Niet handig als ik nog veel moet doen en internet nodig heb.
wat was er dan?
Dat ik thuis âmoetâ blijven voor een pakketje (dat niet voor mij is ) en ik eigenlijk de zon in wil
Moet tussen aanhalingstekens want niks moet maar ik wilde wat aardigs doen
Edit: het pakketje werd net IN DE BRIEVENBUS gedaan en het is nu BEWOLKT hier waar heb ik dit aan verdiend