Waar erger jij je aan? #3

Aiii haha. En wat nasty ook. Soms vraag ik me ook wel af, wie krijgen eind vd maand allemaal een uitdraai van mijn activiteit (websites, actieve uren etc)

Mijn buurman doet altijd zo denigrerend tegen de buurvrouw :frowning_face: ook tegen mij, maar ik spreek hem 3x per jaar dus dat zal wel, maar ik vind het zo naar om te horen. Ze zijn heel oud dus het past vast heel goed bij hoe ze zijn opgegroeid maar ik kan me niet voorstellen dat zij dit fijn vindt.

Ik heb een koffiebeker van chilly’s besteld, wat 50% korting. Inhoud is 340ml en een medium koffie bij starbucks is 355ml :rage:

Mijn familie. Ik ben een week met ze weggeweest en nog zoekt mijn moeder dagelijks voor onzin contact. Laat me!

dat ik ziek ben en mijn collega’s mij steeds bellen. laat.me.met.rust.

Dat het woord maanden niet meer wordt uitgeschreven. Zie het steeds vaker, vooral hier. Waarom zeg je dat x 6 maand is of 3 maand duurt?? Het is toch maanden? :expressionless:

11 likes

Knippennnnn!

Dat is dialect volgens mij.

Ik zie het eigenlijk niet zoveel op het forum?

1 like

Ik hoor dit al zolang ik me kan herinneren, ben me er niet bewust van of ik het zelf zo zeg maar ik zeg wel “dat duurt zestien jaar” ipv jaren

1 like

Ik wacht al 10 minuten in de auto op m’n vriend. Hij zou nog 1 mail sturen :triumph:. Ik kan hier zoooo slecht tegen en we hebben nog haast ook

Ik dacht dat dat Vlaams was. Zie het hier niet zo vaak?

Volgens mij is dat idd Vlaams. Mijn brein krijgt dan ook even een error, haha.

Geen John Mayer kaartjes, maar ze staan wel al op ticketswap voor meer :sob:

1 like

Same, ben zo kwaad he.

Als ik me lichamelijk niet goed voel, dat ik dan vaak een paniekaanval krijg. Nu weer last van mijn buik en ben er op gefocust nu en ga daar zo gek door ademen.

Ja echt belachelijk. Maar ik vind het ook wel dom om daar gelijk tickets te gaan kopen, dat is sowieso scamm.

Heb je met de aankondiging van de 2e show wel kaartjes kunnen krijgen?
Ik heb nu kaartjes voor de dag erna!

Ik heb overigens MISSCHIEN 2 kaartjes teveel (moest 4 zitplaatsen, maar was te enthousiast aan het klikken dus dat werden 4 staanplaatsen én 2 zitplaatsen), die ik zodra ik weet of ze echt over zijn of dat er nog mensen mee willen die ik ken (weet nog niet of ik dan de 2 zit- of 2 van de staanplaatsen weg doe hoor) verkocht worden voor de aankoopprijs.
Stuur even een pb als iemand van hier die dan graag reserve voor zou willen staan. Gun het jullie meer dan die rare doorverkopende aasgieren.

1 like

Telegraaf volk op FB over de aanslag in Nieuw Zeeland :face_vomiting:

Ah lief! Het is me gelukt met de tweede show van de dag erna gelukkig!

Ja, het is gelukt! Ben nog half kwaad en half blij haha.

Heb nu 2 zitplaatsen (2de ring) en 2 staanplaatsen. Ben even aan het bedenken wat ik wil houden en welke ik weg zal doen.
Maar inderdaad ook het aanbod, mocht iemand interesse hebben, let me know. Fijner dan ticketswap :face_vomiting:

1 like