Ik vind het heel leuk om klein te zijn. Mensen helpen je toch sneller en zien je echt als een klein zusje. MAAR ik wil eens andere broeken dan skinny jeans of enkelbroeken kopen en er niet echt uitzien als een jong kind dat de kledingkast van dr moeder heeft geplunderdš©
Ja nou ik ben ook ontploft. Maar hielp niet. Volgens mij waren ze ook hardstikke stoned.
Het ergste is nog dat mijn vriend snotverkouden is, en dus flink lag te snurken óf te snotteren . Heb het serieus 4. 00 zien worden. Ben nu een wandelend lijk.
Hij gaat vanmiddag wel bij de verhuurder melding maken over de bovenburen, want geluidsoverlast wordt hier absoluut niet getolereerd
Update: heb om 7.00 toen ik wegging in de centrale hal even bij hun aangebeld en ben door naar buiten gelopen. /kinderachtigemodus uit
Dit snap ik nooit zo goed. Jouw vriend kan er toch niets aan doen dat hij zo verkouden is en daardoor snurkt, hij voelt zich waarschijnlijk al niet zo best en dan moet hij ook nog eens van jou op de bank slapen. Niet specifiek naar jou, maar ik hoor dit wel vaker in mijn omgeving. Het lijkt me nooit zoān eerlijke oplossing. Ik zou juist denken dat mijn vriend dan een goede nachrust moet hebben om bij te dragen aan zijn herstel en dan zou ik liever zelf op de bank gaan liggen.
Sinds ik en mijn broer allebei kinderen hebben bemoeit mijn moeder zich óveral mee. Nu doet ze ook heel veel voor ons, dus wil ook niet de hele tijd in discussie gaan, maar het is heel irritant. Mijn broer kan helemaal niets goed doen, en bij mij komt ze dan over hem klagen. Als mijn zoon een heel leuk broekje aan heeft, zegt ze: oh wat leuk!! Waarom draagt Pietje (mijn neefje dus) nooit zoān leuke kleding? Die heeft altijd zoān gekke dingen aan! Ze verzorgen hem echt heel slecht hoor!
Vind ik irritant want het is mijn broer en het gaat haar helemaal niets aan,en het is ook nog eens niet waar. Denk ook dat ze het andersom ook zo doet en bij mijn broer over mij gaat zeuren.
Wat ook een terugkerende irritatie is: mijn zoon heeft een prachtige bos blonde krullen, ben ik zelf ook trots op. Vorig jaar in de zomer heb ik ze helemaal kort laten knippen omdat het arme kind altijd kletsnatte haren had, het was gewoon veel te warm. En nu zegt ze élke keer: ooh wat heeft hij toch mooie haren! Die mag je echt nooit afknippen hoor! Waarop ik geïrriteerd zeg: uh jawel in de zomer gaan ze er weer af, beetje egoïstisch om zijn haren lang te laten omdat dat mooi is terwijl hij zich te pletter zweet dan roept zij: oooh wat zonde!! En de volgende keer zegt ze het gewoon weer. Ik kan vrij bot zijn tegen mijn ouders en ben echt niet bang om haar tegen te spreken, maar ik heb ook echt geen zin in elke keer een discussie. Ik negeer het nu maar gewoon allemaal, maar het is wel super irritant.
Vooral omdat mijn ouders mij en mijn broer echt niet goed hebben behandeld vroeger. Ze hebben dingen gezegd en gedaan die ons echt beschadigd hebben en nu zijn ze opeens opvoedingsexperts.
Voor mān werk moet ik een kwartier wachten voordat ik iemand als te laat mag aanmerken. En ik vind dat zoān bullshit. Een paar minuten te laat, dat kan gebeuren. Maar dat ik een kwartier moet wachten en het dan pas mag aanmerken, vind ik zo stom. Als iemand dus met 13 minuten er ineens zit, heb ik nog maar 17 minuten en moet ik iemand alsnog binnen halen.
Ja, precies. Het is echt niet zo moeilijk om op tijd te komen. Zeker voor jouw beroep, dan willen mensen toch vaak graag zelf de afspraak. Zorg dat je dan ook op tijd bent?! Het is in de media ook vaak genoeg naar voren gekomen dat artsen weinig tijd hebben voor hun spreekuur, dus āmaar vijf minutenā is inderdaad gewoon veel tijd van het spreekuur.
De afspraak met mij maken ze niet zelf, maar als ze niet willen komen, kom dan gewoon helemaal niet in plaats van veel te laat. Dan kan ik ook gewoon rustig een kopje koffie gaan pakken.
Ik kan er gewoon heel slecht tegen.
Ik ben op vakantie en 3 verschillende mensen hebben een beurtrol om mijn kat eten te geven. Volgens mij is ƩƩn ervan vergeten te gaan en ze antwoordt gewoon niet op mijn berichten. Niet netjesā¦
Dat ik niet begrijp dat mensen andere mensen kwalijk nemen over hun politieke voorkeur. Je kunt je politieke voorkeur niet opdringen aan mensen. Mensen hebben gelukkig een eigen stem/mening en daar mogen ze gebruik van maken.
Het betekend niet standaard dat mensen die FvD stemmen dom zijn.
Ja dat is een grote ergenis.
Niet dom, wel stom
Nee, maar het zegt wel iets over waar die mensen voor staan en als zij ideeen er op na houden die negatief of zelfs denigrerend naar mij toe zijn mag ik die mensen dat echt wel kwalijk nemen.
Het was een voorbeeld.
Ik vergeet altijd dat het op de uni stervenskoud is, dus nu zit ik weer met kippenvel te bibberen
Nu ja, een voorbeeld waar je het mee oneens kan zijn toch?
Ik vind mensen die FvD stemmen wel een bepaalde mate van domheid hebben eerlijk gezegd. Een vrij grote mate zelfs. Edit: allemaal dus.
Nepsproeten. Het ziet er 9 van de 10 keer gewoon uit alsof je modder in je gezicht hebt.
FvD en PVV kwamen bij mij uit de Stemwijzer en ik ben het ook met ze eens bij de meeste stellingen. Waarom vinden jullie deze mensen (mij dus) dom of stom? Een oprechte vraag.
Eens. Al vind ik het andersom ook ergerlijk. Om 10u een afspraak hebben en om 12u geholpen worden is heel gebruikelijk bij mijn huisarts
Ik vind die mensen vooral onterend denk ik. Klimaatverandering is gewoon dubbel en dwars real. Net dat we nou eenmaal in een samenleving wonen met allochtonen en we die beter normaal kunnen behandelen dan dat we ze haten en ze āweg willen sturenā. Ik zou het zelf ook geen pretje vinden om elke keer op mān naam en uiterlijk anders behandeld te worden. Ik vind denk ik ergens dat mensen die met deze twee mannen meegaan achterlopen op de huidige samenleving
Ik vind van niet, omdat je dus een stemwijzer ingevuld hebt en op basis van jouw standpunten deze partijen het meest bij jou passen. Je hebt er dus onderzoek naar gedaan en weet waar ze voor staan. Dat vind ik iets heel anders dan van die tokkies die roepen dat ze op de PVV gaan stemmen omdat āalles de schuld van de buitenlanders isā. Als je dan een serieuze discussie wil aangaan weten ze vaak helemaal niet waarom ze dat eigenlijk zo voelen en hebben ze er 0 argumenten voor.
Denk dat assistentes dan heel makkelijk zeggen āoh kan er nog wel bijā, terwijl er eigenlijk geen plek meer is ofzo. Gelukkig woon ik dichtbij dus in de tussentijd mag ik naar huis, maar owee als ik vervolgens te laat kom