Oh oh oh, een kwestie van prioriteiten!
Ik weet niet waar ze woont, misschien zijn er ook wel plaatsen waar dit niet het geval is, maar er zit hier ook zo’n beetje om de drie meter een stembureau, makkelijker kan het niet.
Oh oh oh, een kwestie van prioriteiten!
Ik weet niet waar ze woont, misschien zijn er ook wel plaatsen waar dit niet het geval is, maar er zit hier ook zo’n beetje om de drie meter een stembureau, makkelijker kan het niet.
Ja precies, echt super irritant. Stembureau zit ook echt om de 100 meter
Maar burgerplicht is ook niet echt een plicht toch?
Oh had ik gisteren ook! Maar misschien erger ik me ook wel gewoon aan mijn lichaam. Dacht dat ik was afgevallen, maar blijkbaar betekent dat niet strakker geworden en m’n buik zat er ook nog lekker, damn mijn spiegelbeeld deed gewoon pijn aan mijn ogen En dan dat licht erbij.
Mensen die me anoniem bellen als ik niet kan opnemen en vervolgens geen voicemail achterlaten😑 ben te nieuwsgierig naar wie het was en waarvoor diegene belde.
Oh shit dat heb ik ook gezegd
haha ja snap de irritatie wel hoor!
vriendin is toch gegaan
“Eigen volk eerst”
De mensen die dat zeggen reken ik niet als mijn volk.
Mensen die onnodig links rijden op de snelweg.
Grapje hoor!
Als ik zeg dat 32u werken en 8u intensieve post-masteropleiding best wel zwaar is en dat ik daardoor naar 28u ga, en dan de reactie krijg: nou je bent nog hartstikke jong kan me niet voorstellen dat je dat niet kan hoor!!!
Oké bedankt voor je ongevraagde en totaal belachelijke mening.
Ja precies dit heb ik ook gehad, echt zo irritant. Maak ik zelf wel uit
Ik vind Toms echt de bom. Een vriendin van me heeft ook steunzolen en is ook gek op Toms omdat je de zool die erin zit eruit kan halen zodat de steunzool erin past.
Dat was in België lang de slogan van een vrij rechtse partij
Maar er is nog nooit iemand doodgegaan van werken!!! In een wereld van ‘een leven lang leren’ hoeven we nog niet vroeg naar de kolere. Doeg.
Idd!
Met oudergesprekken had ik ook 2 ouders die niet op zijn komen dagen.
En niet dat ik dan mag zeggen: jammer joh. Nope die mogen gewoon een nieuwe afspraak maken.
Logisch, maar kost je dubbel tijd he
Zo herkenbaar Het lijkt me zo leuk om kleine sandaaltjes te dragen onder zomerjurken. De enige oplossing in de zomer voor mij zijn Birkenstocks.
@Matilda dat zou ik niet weten, maar zij vindt ze fijn en heeft ook stevige schoenen nodig voor steunzolen dus misschien dat het voor jou ook werkt. Ik vind ze in ieder geval leuk staan onder blote benen
@Lentex ik vind dat zo schofterig en respectloos met jouw tijd omgaan. En dan verwachten dat je de volgende keer gewoon gezellig op komt draven. Jammer dat je school zo indirect dit gedrag stimuleert.
Ja en weet je het ergste is dat het bij een ouder al voor de 2e keer dit jaar gebeurd is.
Gelukkig hebben zij een kind wat overal goed in is en nergens problemen mee heeft.
(niet dus. Ik doe zulke gesprekken dan puur met idee dat het kind daar niks aan kan doen, maar vanbinnen…