Waar erger jij je aan? #3

Volgens mij kan je birckenstocks ook op maat laten maken met een ingebouwde zool speciaal voor je behoeftes

Edit: https://www.podo.nl/nieuws-podoslippers/

Zoals dit

1 like

Ah jammer! Soms lijkt het me wel gaaf om schoenen te produceren waar iedereen zijn eigen zooltjes echt in kan leggen. Maarja hoe begin je zoiets en zal het ooit mogelijk zijn om sandaaltjes te maken :sweat_smile:

1 like

Dat een makelaar me vanmiddag nog mailde dat ik deze week nog kon bezichtigen en me dan om 23:10 (???) mailt dat er toch een andere kandidaat is.

Dat mega veel mensen die ik ken niet gestemd hebben.

Aan dat ik nog wakker ben. Moet fucking vroeg op morgen en de hele dag werken, maar zal verdomme niet rusten tot mn telefoon het weer doet.

Aan een vriend, nou ja vriend, een bekende die ik wel eens spreek. Als hij het over z’n exen heeft zegt hij altijd ‘ex babes’ . Gatver zeg gewoon ex? In een ver verleden heeft ie mij ook wel eens babe genoemd, doe gewoon niet. Met je ex babes.

4 likes

Dat ik een leuk idee voor een outfit had met een rokje, maar dat het helemaal niet zulk lekker weer is. Dus nu moet ik een broek aan. Voordeel is wel dat ik mijn benen niet hoef te scheren.

1 like

@Daytona klinkt niet als een fijne huisgenoot, maar je kan haar er toch niet zomaar uitzetten?

Ah oke, dat maakt het wel anders.

Collega’s en en de lunch met ze.
Eerst al commentaar dat ik een broodje met filet american, kleine salade en reepje kinder haal bij de supermarkt ‘neem je niks mee van huis. Is toch duur’. Dan commentaar op wat ik haal ‘ga je een salade eten maar ook zo’n kinder, is toch raar’.
Wat ben ik blij dat ik vaak middag-avond werk jezus.

9 likes

Ik zeg doen :joy:

5 likes

Of als je iets hebt wat niet iedereen kent. Het is prima als je me gewoon vraagt wat ik heb, maar ik had pas een keer brood met hummus en alfalfa erop, vroeg iemand me alsof ze nog nooit zo iets raars in haar leven had gezien ‘WAT EET JIIIJJJ NOUUU??!!’.

6 likes

Dit is echt m’n favo ergernis (of niet, het is maar hoe je het ziet), want ZO herkenbaar. Ik heb vaak zin om gewoon even in een hoekje te eten en dan daarna lekker te socializen met collega’s.

2 likes

Ik krijg dan altijd zin om superkinderachtig te gaan doen en ‘broodje poep’ ofzo te zeggen.

7 likes

Hahahaha

27 Wie lust er hier een broodje poeeeeep?

3 likes

Ja sowieso commentaar van collega’s op je lunch. Ik eet dus altijd crackers met gekookt ei en soms tomaat. Ik snij dat ei en die tomaat in kleine stukjes om het goed te kunnen verdelen en omdat het wat makkelijker eet. Krijg echt bijna elke dag te horen ‘jouw eten maken duurt nog langer dan het opeten ervan he!’

6 likes

Ugghhh. Zo irritant is dat. Wij delen onze kantine met andere mensen, en hoĂ© vaak ik al van een kalende, dikke 55-plusser de opmerking heb gehad over mijn eten (of dat nou een bak yoghurt was of gewoon een cracker met wat dan ook erop wat) “NOu JeEtJe wAT gEzOnD ALlemAaL zEGG hEHeHeHe” Is gewoon normaal voedsel Henk, ga jij nou maar je tweede broodje Unox eten met een handvol cholesterolverlagers toe joeeeee

28 likes

Oja ik heb ook nog wel een eet-ergernis: mensen die aan mij vragen: “als je notenallergie hebt en vegetarisch bent, wat eet je dan nog wel?”. Dan antwoord ik gelijk: “eet jij alleen dieren en noten?”. Nee, natuurlijk eten ze niet alleen vlees en noten. En dan zeg ik “Ik eet waarschijnlijk wat jij ook eet maar dan minus de dieren en de noten”. En dan hebben ze een soort eurekamoment. Hoe achterlijk zijn deze mensen wel niet? Doe gewoon even normaal en accepteer gewoon dat niet iedereen hetzelfde eet?

37 likes

Dat een teamgenootje heel erg profiteert van mij. We rijden vaak samen, maar nu rijdt zij veel vaker met mij mee dan andersom. Ook vandaag vroeg ze weer om mee te rijden. Op zich mag dat. Maar ik weet vandaag nog niet zeker of ik vanuit mijn woonplaats rij of niet.

Nu weet ze ineens niet meer of ze het gaat halen. Nu wordt haar probleem mijn probleem. Ja euh, dacht het even niet he.
Bevestigd wel mijn gevoel over het profiteren.

Als ze het nu anders had gevraagd op een andere toon of een voorstel dat ik de volgende keer sowieso met haar mee kan rijden dan vond ik het alweer iets anders.

2 likes

Man tegen een vrouw die een jurkje draagt: “Ik draag waarschijnlijk hetzelfde als jij minus de jurk en de beha”.

Ik erger me aan het feit dat ik mij kan blijven verbazen over de domheid van de mens. Ik trap er nog steeds in.