Waar erger jij je aan? #3

Dat ik bijna loop te janken, omdat ik mezelf haat en ik vanalles nu voor me haal.

Mijn huis is echt een bende geworden na een week ziek zijn. Vreselijk… Ik moet straks dweilen, vlekken van de vloer halen, stofzuigen, afwassen, mijn bureau grondig boenen, heel veel was doen, mijn bed verschonen. :tired_face: En mijn woonkamer staat vol met banken omdat ik ook nog 2 andere banken heb gekocht van de week en nog niet ermee bezig kon.

1 like

Ik erger me eraan dat veel mensen ‘goede bedoelingen’ als een soort vrijbrief zien om onder je verantwoordelijkheid uit te komen van bepaalde handelingen of uitspraken. Als iets maar goed bedoeld was, dan kun je per definitie er niet iets fout van vinden?

Dan denk ik, ja, the road to hell is paved with good intentions.

13 likes

Dat ik net een uur (!!) bij de Chinees op mijn eten heb moeten wachten. En wanneer heet klaar is er nog geen eens een verontschuldiging is van ‘sorry dat het zo lang duurde’.

Dat mensen - vooral huisvrouwen met een simpele webshop - het begrip copyright niet kennen. ZO KWAAD ELKE KEER!

2 likes

Dit vind ik dus over ongevraagd (en enorm voor de hand liggend) advies, ik ben daar zó allergisch voor geworden. Maarja ‘het is goed bedoeld!!’ Alsof je alles maar kunt doen en zeggen zolang de bedoeling goed is. Soms heeft het in mijn ogen niets met goede bedoelingen te maken maar met pure arrogantie. Voorbeeld: mijn zoontje krijgt sondevoeding. Is een lang verhaal, het komt er op neer dat hij prima kan eten maar het niet wil. Toen hij nog een neussonde had was het natuurlijk zichtbaar. Ik kwam eens een kennis van mijn moeder tegen die meteen riep ‘ooooh wat heeft hij???’ Waarop ik uitleg gaf over zijn eetproblemen. Haar reactie was: ‘en als je hem eens een flesje melk geeft?’ Sorry, maar wat denk je dan niet? Alsof ik niet álles al geprobeerd had.

Sorry jouw post haalde allerlei irritaties in me naar boven :yum:

4 likes

Ik erger mij zo aan mijn tieten.

Ze worden steeds groter en zwaarder en zo vlak voordat ik ongesteld moet worden is het echt zo gevoelig dat ik wanhopig tot de menstruatiegoden bid dat er maar gauw down under een rode storm mag uitbreken.

2 likes

Ik erger me aan die ontzettende draak van een reclame van S.eats & S.ofa’s. Kutreclame van het jaar.

12 likes

Dat mijn moeders vriend dronken best een eikel kan zijn terwijl hij nuchter wel een prima vent is. Snap steeds beter waarom mijn moeder af en toe zo verdrietig was.

1 like

Wil hierdoor echt mijn tv uit het raam gooien als ik die zie :confounded:

2 likes

Zoveel haat aan deze. Dat ‘liedje’ ook :tired_face:

2 likes

Aan deze dag

Moest mijn trein halen en dat zou prima lukken totdat ik bij de kassa in de supermarkt stond en die vrouw zooooo langzaam deed. Toen ging ze haar collega bellen om iets te vragen blablablabla dus ben toen naar een andere kassa gegaan, toen was het net mijn beurt, hangt die kutkassa vast dus konden ze niks doen :mad:

Toen deden ze een andere kassa open, stormen er 6 mensen op af waardoor ik dus laat aan de beurt was en dus heb ik mijn trein net gemist godver

Nu zit ik een broodje te eten en valt er een stuk tomaat op mijn pas gewassen witte broek :thumbsup: hele rooie vlek en ik ga twee dagen weg en heb geen andere broek bij SUPER

1 like

ik houd echt van zonnig weer maar voel me dan zo schuldig als ik geen zin heb om naar buiten te gaan. ik kan écht niet wachten ooit een tuin/balkon in de zon te hebben, nu moet ik echt een blok gaan wandelen om in de zon te komen maar 1) geen zin om fatsoenlijke kleren aan te doen en 2) niet zoveel zin om te bewegen vandaag haha. wil gewoon in mn chillpakje in mn eigen plek in de zon hangen met een boek ofzo

4 likes

Dit soort berichten op Facebook

Ken je iemand die iets op Facebook verkoopt?

Wees niet geïrriteerd :roll_eyes: door hun berichten.
Ontvolg ze niet, maar steun ze!.
Het vereist lef om een bedrijf te starten en ze zijn uit hun comfortzone gestapt om het te doen. En we moeten meer tijd besteden aan het toejuichen van elkaar.
In plaats daarvan:

• Raak :+1: of :heart: op hun berichten aan
• Een vraag stellen
• DEEL hun post📲
• Of misschien zelfs naar een vriend doorverwijzen

Zelfs als je niet geïnteresseerd bent, stuur het door misschien dat een vriend van jou wel interesse heeft.
Je hoeft geen geld uit te geven om een vriend te ondersteunen!
We werken allemaal om een aantal redenen:

:white_check_mark: Voor onze familie :family_man_woman_boy:
:white_check_mark: Sparen voor een grote uitgave :beach_umbrella::wedding::statue_of_liberty::red_car:
:white_check_mark: Mensen helpen aan een beter leven
:white_check_mark: Vrijheid

We stellen de interactie op prijs en het helpt ons te bouwen en groeien van onze zaak om voor onze gezinnen te zorgen en die mensen te helpen die in ons geloven.
Dank je!!! :heart_eyes:

:point_right: Je mag dit GRATIS DELEN !! Dit is ook van een vriend geleend!

8 likes

It’s a pyramid scheme :joy:

4 likes

Het al gewoon weer avond :frowning:

6 likes

Een . na een ! of ?
Dus !. en ?.

Oja en meerdere ?? en !!

5 likes

Ja wtf

2 likes

Mijn vriend heeft afgelopen nachten flink liggen zweten in bed en ik ben vandaag vergeten een beddengoed was te doen. Morgen gaat 06.00 de wekker weer, dus kan nu ook niet meer. Nu moet ik dus in een vies bed gaan slapen :unamused:

1 like

Ah lekker even een kleine ergernis uiten. Als bewoner van 1 van de Zuid-Hollandse eilanden vind ik t echt fucking irritant als mensen die ergens aan de andere kant van Nederland wonen me gaan vertellen dat het hier (waar ik woon) toch echt wel Zeeland is. GA TERUG NAAR SCHOOL en probeer mij er niet van te overtuigen dat ik al mn hele leven niet weet waar ik woon (en dat er op alle stembiljetten vorige week een verkeerde provincie gedrukt stond)

8 likes