Mijn hoofd is zo droog
Dat ik heb begin van het WC papier niet kon vinden. Rol gewoon 2 keer rond gedraaid.
Dat soort mensen wil je toch bijna een reisverbod opleggen.
omg dit is zooo vervelend! en ook gewoon onbeschoft. Je geeft je kind toch geen naam om hem continu verkeerd uitgesproken te hebben?
maar dit heb ik ook met mailtjes, ik heb opzich geen moeilijke naam maar schrijf het net iets anders dan âgewoonâ hoe vaak mijn naam dan in de aanhef verkeerd geschreven wordt. Is het zo moeilijk om te kijken van wie je mail is en deze GOED over te nemen, is echt geen rocket science hoor haha.
Had laatst ook op mijn nieuwe werk dat er een email adres werd aangemaakt waar wederom mijn voornaam verkeerd was gespeld. of ik dat dan niet erg vond, tuurlijk vind ik dat erg het is verdomme mijn NAAM. om vervolgens dan ook tegen ouders te zeggen âoh ja mail me maar hier, maar let wel op dat mijn naam verkeerd gespeld isâ sodezout een end op.
Ooh mijn vader is precies zo inderdaad. Echt heel irritant!
Wat erg dat van je werk, ik moet er gewoon om lachen maar is toch achterlijk dat ze dan vragen of dat ook oke is.
Bij mijn naam veranderen mensen nog wel eens 1 letter, waardoor het ineens een jongensnaam is. Sommige collegaâs doen dit ook, hallo je kent me toch? Een jongen ben ik sowieso niet?
dat had ik dus ook, wist niet of ik moest lachen of huilen haha gelukkig hebben ze het wel aangepast
sjee idd is het zo moeilijk? het is dan ook net of het ze geen reet interesseert lijkt mij⊠zo onbeschoft eigenlijk!!
neeee dit meen je niet, ik ga voortaan aangeven voor een vriendin van mij dat ze liever niet met heterokoppels reist want dan wordt ze zo jaloers. flikker toch op, dat kun je niet maken en slaat zo nergens op!
Een collega die haar verantwoordelijkheden op mij afschuift. Ga dâr nu een boze mail sturen bye
Huh had jij getwitterd dat je hoopt dat Kanye en Trump doodgaan?
Nee dat Kanye zijn mond moet houden omdat hij weer is bezig was met een nieuwe twitter rant. En dat ik hoopte dat trump dood zou gaan. Maar dat mag je dus niet zeggen. Maar Kanye mag bijv wel Drake beschuldigen dat hij een rapper heeft laten vermoorden vorig jaar, en een andere door hem vast zit en dat als hem en zijn gezin iets overkomt Drake er achter zit. En verder maar te zwijgen over de onzin die trump uitkraamt.
Ik moest dit natuurlijk even googelen.
De hele vacature is kut.
What
The
Actual
Fack
Ik snap er niks van eerlijk gezegd, als ik jou goed begrijp was jouw tweet ook nogal raar? (Hopen dat iemand doodgaat)
Dat het vaderschapsverlof nu naar 5 dagen is gegaan en mensen nog klagen dat het te weinig is. Iemand opperde zelfs acht weken. Heel leuk, maar wie gaat dat betalen? Je kunt gewoon vakantiedagen opnemen en evt. nog onbetaald verlof. Ik wil denk ik geen kinderen en dan vind ik het best oneerlijk dat die mensen dan voor een eigen keus zoveel vrije dagen krijgen uit de âgezamenlijke potâ. Mensen met kinderen krijgen al toeslag voor van alles, dus ik vind het zo wel mooi⊠of moet dit in het impopulaire meningen-topic?
Haha ik denk dat je hem idd beter kan verplaatsen. Vind het wel interessant hoe je erover denkt!
Mijn snor is te lang maar mijn ontharingscrĂšme is kwijt ofzo.
Oh en ik heb iets betaald wat ik na mijn volgende salaris kon betalen. Nu moet ik geld halen van mijn spaarrekening. Loser.
Ook lekker getypt die vacature:
âKampioen scherpe vagen stellen;â
Heel interessant artikel dat hierover gaat. Kort gezegd wordt er gesuggereerd dat (betaald) vaderschapsverlof het âlevel playing fieldâ tussen man en vrouw gelijk maakt. Bijvoorbeeld: werkgevers zijn nu eerder geneigd om een man een baan te geven omdat een vrouw een grote kans heeft van tijdelijke afwezigheid door zwangerschap. Daarnaast verandert het ook het beeld van âde vrouw is de verantwoordelijke voor het kindâ.
tl;dr: betaald vaderschapsverlof resulteert in meer gelijkheid.
Ik erger me aan de kleding die nu in de winkels ligt, het is bijna allemaal de zelfde goedkope troep van polyester