Waar erger jij je aan? #3

Dat ik al sinds zaterdag de hele dag door aan het niezen ben :rage:

Ik zou heel graag zoā€™n ambassadeur zijn, de hele dag KSSSSSSSTTTTT roepen tegen al dat domme volk (biecht?)

27 likes

Helaas kost het boeren te veel geld. Anders een dik hek omheen bouwen. Is ook meteen het uitzicht verpest.

1 like

Het loopt uit bij de tandarts en nu had ik ook makkelijk een trein van een half uur later kunnen nemen :unamused:

1 like

Oh wat erg. :frowning:

Zouden er mensen hebben geroepen dat dat beest terug naar zee moest?
En zouden er mensen berispt zijn? Wtf die verdienen echt pijn allemaal.

1 like

Ik kijk The Fall, maar ik erger me continu aan de hoofdpersoon door hoe ze praat. Het zit heel irritant tussen praten en fluisteren in en elke zin eindigt in een soort krakend gefluister. Ik weet niet of het echt zo is of dat het alleen maar zo lijkt omdat ik nergens anders meer op kan letten, maar ik heb het idee dat het gekraak (vocal fry) ook erger is geworden in seizoen 3.

Ik heb telkens de neiging om te gaan kuchen, maarja, dat helpt natuurlijk niet echt.

Volgens mij doet ze het expres, want ze speelt hier een heel bedachtzame vrouw die haar woorden zorgvuldig kiest en ze spreekt ook behoorlijk laag en langzaam. En ik weet dat die actrice (Gillian Anderson) ook normaal kan praten.

Echt irritant dat ik zoā€™n kleine ergernis heel groot maak in mijn hoofd en dat ik daarmee eigenlijk die serie voor mezelf aan het verpesten ben.

PRAAT GEWOON NORMAAL

tenor

3 likes

Waar ik mij aan erger? Instanties (bijv. een Verloskundig Centrum die echoā€™s afneemt) die gewoon alleen van maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 11.30 uur telefonisch beschikbaar zijn en geen spoedlijn hebben. Dat is toch ZO niet van deze tijd meer???

2 likes

Verloskundige praktijken wel, maar dit is ene los centrum die alleen (medische) echoā€™s afneemt. Ze hebben onderling een intern nummer van elkaar die ze kunnen bellen maar daar kregen ze dat centrum ook niet op te pakkenā€¦ En in mijn geval is het spoed: combinatietest afgenomen, moet bloed af laten nemen en in een speciale envelop naar het lab in Rotterdam sturen. Maar die speciale envelop is niet volledig gevuld (mist een extra buisje, sticker met mijn gegevens en een begeleidend schrijven). Zoā€™n bloedafname kan gedaan worden tot en met een termijn van 13 + 4 dagenā€¦ drie keer raden wie er 13 + 3 dagen isā€¦ En dan te bedenken dat zoā€™n kl*te test ā‚¬ 175,-- kost en je een half pakketje mee krijgt grrrrrr

Haha ik had gisterenavond precies hetzelfde, ben ook bezig met seizoen drie en ineens valt het een stuk meer op.

1 like

Ik vind het zo irritant dat ik soms zo geĆ«rgerd ben als mensen in mijn directe omgeving een onverantwoorde keuze maken in hun leven, dat verder niks met mij te maken heeft. Ik probeer mezelf echt te zeggen ā€œniet mijn leven, niet mijn probleemā€, maar toch zit ik er dan mee.

5 likes

Seats & Sofas, Seats & Sofas, Seats & Sofas :mad::mad:

22 likes

Aan de klusjes mannen vanochtend op werk. Mn collega zei iets van ā€œDie moet daar heen Suusā€
Dus die klusjes man wees heel blij en lomp (kwam ook vollop tegen mn boob aan) " DaArzO SuUsKE"

Suuskeā€¦ really?? Ik ken jou niet eens . Doe normaal a niffow

4 likes

Dat nu ik ga verhuizen en er dingen gedaan moeten worden mijn vriend opeens ā€˜niet handigā€™ is :thinking:

5 likes

Mensen die hun trilfunctie aan hebben staan terwijl hun mobiel op de tafel ligt en elke paar seconden een appje krijgen. Moordneigingen.

26 likes

Daarop inhakend: mijn ducking telefoon die af en toe uit het niets trilt met een notificatie van Samsung Accounts (waarvoor ik een account weiger aan te maken) en Upday, de nieuwsapp die ik niet kan verwijderen, ook wanneer hij op stil staat.
Herinnert me wel dat ik dit even moet uitzoeken, ik schrik er elke keer weer van.

1 like

Collega die aangeeft dat hij een foutje in mijn werk heeft gevonden. En dat op het moment dat ik naar huis ging.

Maandag ben je de eerste. Aju

7 likes

Ik erger me zo godskolere aan al die mensen die die en dat verkeerd gebruiken!

3 likes

Hoezo is dat niet goed voor de jas? Denk niet dat mijn jas daar schade van oploopt.

1 like

Haha wel een beetje creepy dat we op dezelfde avond precies hetzelfde zitten te denken over een serie die toch al wel een aantal jaar oud is!

Wat vind jij van Stella zelf trouwens? Haar stem vind ik heel irritant, maar ik vind haar hele personage ook niet zo leuk eigenlijk. Ik heb het idee dat de makers nu (in seizoen 3) haar karakter gevoeliger / sympathieker willen neerzetten omdat ze voorheen behoorlijk kil overkwam. Nu zijn er ineens meerdere scenes waarin ze moet huilen of tranen in haar ogen heeft staan. Maar ik vind het niet heel overtuigend, ik vind haar nog steeds niet zo sympathiek.