Waar erger jij je aan? #3

Ik wil heel graag, heb nog geen ticket. Vind de Nederlandse hiphopscene heel leuk (Snelle, Joost, Josylvio) maar ik vind Sheck Wes en Trippie Red ook wel heel vet. Ik ga t even aankijken, misschien ga ik er achter de bar…

In heb op drie weken tijd griep en 2x heftige migraine gehad, en nu lig ik wakker met keelpijn en opkomende verkoudheid. Ik denk dat stress nu toch ook wel mijn weerstand aan het beïnvloeden is. Gelukkig ben ik nog student, een werkgever had me echt gehaat momenteel :sweat_smile:

als je dingen wil zien zou ik niet achter de bar staan. ik stond een keer op lowlands terwijl the roots in de tent naast me stond te spelen en ik kon het net niet horen, was echt kutste ooit.

Hele lage bezetting inderdaad. En de mensen die er dan zitten hebben meerdere functies in een keer. Je kan ook altijd Facebook of twitter proberen. En best relatief veel mensen bellen nog savonds laat. Rond kwart voor 11 bellen ook soms ineens 20 mensen tegelijkertijd :woman_facepalming:t2:
Mbt eticket nog gelukt?

Nee ik vond de wachttijd echt te lang en wou slapen. Dus ik ga zo weer bellen en hoop dat ze het dan kunnen fixen :).
Maar bizar joh dat er nog zoveel bellers zijn snachts.

Etickets hebben we heel streng restitutie beleid op. Ik heb om 8 uur social geloof ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Shit ja dacht ik al daarom belde ik meteen dacht dan kunnen ze zien dat ik gewoon echt zo dom was dat ik het niet doorhad

Stuur mij ff privé bericht

Aan een troela die ik vrijdag heb geappt. Ze had het gelezen en ze reageert niet. Zaterdag nog een appje gestuurd van joh, ik moet wel even van je weten wat je wil want dan kunnen we dat communiceren. Weer leest ze het en reageert ze niet. Kan daar zo boos om worden.

Aan iemand die ik van de week sprak. Hij had het erover dat hij een weekendje naar Londen was geweest en veel dingen veeegan waren (hij sprak het op zn Nederlands uit, had ik ook nog nooit iemand horen doen haha). En dat hij dat toch echt ver vond gaan. Toen dacht ik echt gast je hebt er geen last van? Maar ja wat verwachtte ik van iemand die altijd de grap maakt: “ik vind vegetarisch eten het lekkerste met een stukje vlees” Hahahahahahhihihihohohoho

Iemand die in z’n instastory de mol bekend maakt. :rage:
Niet iedereen kijkt het live!

Keelontsteking. Uitgeput. Moe. Letterlijk naar de badkamer lopen voelt als een marathon.

Aan iedereen die loopt te piepen dat ze ergens hebben gelezen wie de winnaar van De Mol is. Zorg dan dat je het live kijkt of sluit je op in je bunker zonder contact met de buitenwereld :stuck_out_tongue:

Ik heb ook weer keelontsteking. Ik erger me er verschrikkelijk aan :mad:
Hopelijk voel jij je snel weer wat beter

Nou nee ik heb gewoon een leven. En ik kwam er achter via de insta van m’n hond. Welke hond heeft het nou over de finale van de mol?

Hahaha ik ga stuk

:weary:

Als mensen iets zeggen van “be great today!” dat schiet bij mij altijd in het verkeerde keelgat en dan denk ik. Nee houd toch je bek heb ik helemaal geen zin in. :expressionless:

Ik ben echt dood op en twijfel tussen iets bestellen of toch maar koken. Al een uur lang. Waarom ben ik zo :woman_facepalming:t2:

Bestellen en lekker gaan chillen op de bank! Als je dood op bent is koken niet fijn en zal het resultaat ook niet super boeiend worden.