Waar erger jij je aan? #3

Ik vond de manier waarop haar vrouwelijkheid geportretteerd werd net heel interessant en verfrissend! Het is al effe geleden dat ik de serie heb afgekeken dus ik kan er niet precies mijn vinger opleggen, maar ik vond haar altijd heel verfijnd en elegant en dan sociaal gezien best een botte hork haha.

Ja dit vond ik ook. Aan de ene kant echt heel sexy qua kleding, dat stemgebruik dus en oogopslag etc. Maar aan de andere kant kon ze keihard zijn. Ik vind haar in die serie echt heel sexy, ik irriteerde me er alleen aan dat zo haar lippen soms zo lijkt te pruilen

1 like

Oeh you must hate me. Als ik mn kleding uit trek jassen , broeken , tops , jurkjes maakt niet uit altijd zit het binnenste buiten. En ik heb heel erg chronisch last van geen zin om het goed te doen.

6 likes

Ja ik weet niet, ik denk dat ik niet echt meer objectief naar haar kan kijken omdat ik me aan een paar dingen zo erger.

Ook dat ze zo vaak niet praat. Dan zegt iemand iets tegen haar en gaat ze alleen maar met zo’n veelbetekenende bedachtzame blik zitten kijken zonder iets te zeggen. Ik vind haar daardoor een beetje hooghartig overkomen ofzo.
En als ze wel praat, dan is met zo’n rare fluisterstem.

Ohja en ze houdt regelmatig heel lange monologen. Zit dat hele politieteam naar haar te luisteren en dan gaat ze met een lage stem, half fluisterend en heel traag één of ander eindeloos verhaal ophangen zonder echt concreet te worden.

1 like

Mn moeder die met heel dr lijf eet. Echt hoeveel geluid kun je maken als je iets eet joh.

7 likes

Haha was je toevallig ook bij aflevering vier?
Ik weet niet zo goed wat ik van haar vind. Ben het wel eens met wat jullie hier zeggen (alleen @Krabsalade is me net voor haha).

Haha, het zit me hoog!

(Ik erger me vooral aan mezelf hoor, namelijk om het feit dát ik me er zo aan erger en niks anders meer kan zien.)

@Frankie
Haha ja dat klopt nog ook, ik heb gisteravond aflevering vier van het derde seizoen gekeken! (En ben nu met vijf bezig.)

1 like

Haha grappig, dan waren we ook echt dezelfde aflevering aan het kijken gisteren!

1 like

Mijn kind gedraagt zich al een week onuitstaanbaar. Nogal onredelijk van me want hij is ziek, krijgt vier kiezen door en voelt zich dus duidelijk niet heel lekker. Maar man man man dat gepiep en gezeur en niet willen slapen… make it stop :weary:

1 like

Volgens mij kun je zo’n ingebouwde app niet verwijderen maar wel uitschakelen zodat hij je geen notificaties meer geeft. Sowieso kun je per app notificaties uitzetten, misschien helpt dat?

Dat mn vaatwasser overvol is en echt moet draaien maar dat ik geen VAATWASTABLETTEN heb. Ik weet nog dat ik de laatste pakte en dacht kut kut dat ga ik vergeten. NOU DAT VERGETEN IS GELUKT

Ok light ff rustig

5 likes

Aan de buurvrouw die muziek draait. Niet keihard, maar duidelijk hoorbaar. Ze zingt wel keihard mee. :tired_face: Lig al in bed en vriend houdt mij vast. Kan en wil dus niet eruit om te klagen. :hear_no_evil:

Ja, ik was net in Singapore waar er ook nog bij all restaurants 17% bovenop komt. Prima. MAAR VERWERK HET DAN GEWOON IN DE PRIJS?!!? Ik kom voor de ontspanning, niet om min hoofdrekenen op te frissen.

15 likes

De wasmachine van de buren staat te centrifugeren

1 like

Ik heb al drie dagen een boze onderhuidse puist precies tussen mijn wenkbrauwen in.

Mijn foundation is op en ik probeer een nieuwe te bestellen, is die gewoon ineens nergens meer te krijgen? Niet bij ici, niet bij douglas, niet sephora of bijenkorf, zelfs niet bij schunnige webshopjes. Gvd. En ik heb helemaal geen zin om een nieuwe te zoeken :cry:
En wat kleiner leed, maar ook mijn smoothie is vies. Ik dacht gisteren bij de ap mezelf te trakteren, maar er zit matcha poeder in en ik vind dat zo ranzig.

2 likes

Dat mn huisgenootje niet eens de decency heeft om de deur goed dicht te doen als ze seks heeft. Oke je hoort het alsnog wel door de muren heen, maar het gaat om het principe :mad:

1 like

Welke foundation is dit? Balen zeg.

Givenchy Eclat Matissime. Rip hij was zo fijn.

Net 186 euro betaald voor 2 nieuwe bh’s. Waarom heb ik geen kleine, stevige borsten?!