Waar erger jij je aan? #3

Done. Best erg dat ik mij erger aan mijzelf xD

Mijn vader die na een onschuldige foto van mij op de klimaatmars tegen me begint te appen om er tegenin te gaan :roll_eyes:

Mijn moeder die denkt dat mijn huis een hotel is en commentaar op elke vierkante centimeter van mijn huis én leven heeft

Dat ik nu overal op FB dit soort dingen voorbij zie komen

Nou uh, was dit met Andre en Rachel Hazes ook niet zo?

Hè? Je kunt toch niet iedere relatie met een groot leeftijdsverschil gaan vergelijken met pedofiliezaken? Bovendien was Rachel Hazes 21, ook nogal een verschil.

Oh ik dacht dat hij toen ook al een beetje creepay met haar deed, want ze ontmoette elkaar toen zij echt nog heel jong was. Excuus!

Volgens mij was dat ook zo, dat hij er al achter haar aanzat toen ze 15 was en bij hem thuis ging oppassen.

Oh ik weet het fijne verder niet van alles wat eraan vooraf is gegaan, misschien heb ik zelf wel te snel gereageerd. (Ik weet niet of wat @syntagma bijvoorbeeld zegt waar is of niet.)

Maar dan nog in het algemeen vind ik het een beetje ver voeren om nu een soort van allerlei ‘voorbeelden’ te zoeken om die te gaan vergelijken met ernstige aantijgingen van kindermisbruik rond MJ, (zoals ook uit die post van @Quinn). Ik snap de meerwaarde niet zo goed van ‘maar dit is ook erg hoor hier moet je je ook over opwinden!!’. Niet specifiek naar jou hoor maar ook als reactie op die andere voorbeelden.

Volgens mij is er de afgelopen jaren meer te doen geweest rondom Woody Allen dan MJ. Wat betreft berichtgeving. Maar kan me voorstellen dat veel mensen dat niet eens meegekregen hebben.

Maar MJ is ook laaaang in het nieuws geweest destijds met die rechtzaak? Krijg echt het idee dat mensen dat zijn vergeten of de ‘hij werd vrijgesproken dus hij heeft het niet gedaan’ argumenten :confounded:

Ja, weet ik. Maar wat hebben we eraan om dan nu ook memes over Woody Allen te gaan maken omdat ze er ook over MJ zijn? Dat vind ik gewoon niet echt ergens op slaan.

En verder vind ik het wel tricky om er ‘minder heftige’ voorbeelden zoals Elvis en Rachel en André (minder heftig gebaseerd op de informatie die erover bekend is) met dit soort ernstige zaken te gaan vergelijken.

Oh ik snap wat je bedoelt! Dat was ook een beetje wat ik wilde duidelijk maken, maar ik had wel wat meer context mogen bieden, inderdaad.

@Mila @MevrouwMand ik dacht ga na jaren afwezigheid ook weer keertje proberen zaterdagticket voor defqon te kopen. Wat een ellende. En wat zijn die kaarten vreselijk duur. Ik ga dus ook niet

Zo gek ook om een geval van 60 jaar geleden erbij te betrekken. Toen was 25 en 14 volgens mij nog niet zo’n gek leeftijdsverschil.

In ter zake ging het over die mj docu en daarin werd gezegd dat Mick Jagger nog een relatie gehad heeft met een 14-jarige. Ik heb het maar vluchtig gehoord en geen idee hoe oud hij toen zelf was. En via google vind ik het ook niet. Maar wat me wel zo gek lijkt, zijn oudste kind is 48 jaar. En zijn huidige vriendin is 32 jaar. Hoe gek moet het niet zijn als je eigenlijk de (tiener)moeder van je vaders vriendin had kunnen zijn.

Ik keek net hotter Than my daughter en daar was een meisje van 27, die een relatie had met een man 50.

Die man (50) had ervoor een relatie met de MOEDER van dat meisje (27) en daar een kind mee gekregen (13). Vervolgens was het uitgegaan en was de moeder vertrokken en zorgde zij (toen dus 14) voor haar broertje en woonde ook bij die man. Inmiddels heeft ze 5 kinderen van hem waarbij de oudste eruit zag als minstens 8.

Hij zei dat het “geen liefde op eerste gezicht was” dat mag ik Gvd hopen. Maar hij zei ook hele nare dingen, die echt smerig waren over hoe ze “ooit een mooie vrouw was” en “het jonge chickie van verderop”

Zo Fucking nasty, hij heeft haar keihard zitten groomen en dat eerste kind is niet ver na haar 18e verwekt.

Fucking hostel mensen
Één man snurkte dus keihard, nu is er een man die krabt zich de hele tijd in zijn slaap wat ook een irritant geluid geeft.
En de man onder mij is er altijd, slaapt overdag en ‘s nachts niet, is best groot en beweegt veel dus bij elke beweging die hij maakt gaat heel het bed heen en weer. Als hij een boek leest praat hij hardop mee, hij kucht veel en smakt en laat vreselijk harde vieze boeren.
Ik heb het ook nog nooit zo erg mee gemaakt en op de een of andere manier zijn hier ook alleen maar mannen van middelbare leeftijd? Ik had vannacht slaapverlammingen die bij elkaar een uur duurde, dat die mannen mij wilde aanranden en in bed aan mijn benen trokken en ik soms uit bed werd getrokken. Elke keer als ik de kracht had om mijn ogen open te krijgen snapte ik eruit, maar door de moeheid/verlamming zat ik er zo weer terug in. Een uur gevochten met mijn droomwereld/eigen lichaam.
Toen een uur kunnen slapen voordat het snurkfestijn begon en ik daar ook om het uur wakker van werd.

Ik heb dit echt vijftig keer gelezen.

Dus die man was 23 toen hij een relatie kreeg met een vrouw die een dochter van 1 had? En nu heeft hij kinderen met de dochter van 1, die inmiddels 27 is?
Echt gadverdamme. Dus haar halfbroer is ook haar stiefzoon, wtf.

Ik heb dit ook echt met afschuw zitten kijken, vond het zo zielig voor haar.