Waar erger jij je aan? #3

Dat mijn vriend me vandaag niet verstaat?? Moet alles tig keer herhalen. Zucht :sweat_smile:

2 likes

Oh ik heb die ergernis andersom, mijn vriend kan zo ontzettend mompelen, en dan raakt hij soms geĂŻrriteerd dat ik hem niet versta. Wat denk je dat ik ervan vind om jou 20 keer te vragen wat je zegt :rage:

13 likes

Mensen die geen normale foto van me kunnen maken, terwijl ik dan van hen mooie foto’s heb gemaakt. Staat m’n lichaam er half op of weet ik het. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

18 likes

Aan de puisten die op mijn kin beginnen te verschijnen. Ga weg.

Een stuk van mn arm is gevoelloos/verdoofd/dof, al een jaar. En nu heb ik daar al een half uur jeuk, maar krabben helpt dus niet en gaat ook niet. Argh :sob:

Vanavond realiseerde ik me ineens waar ik me in de supermarkt aan erger: hoe rustiger het er is, hoe meer mensen pontificaal - middenin het pad gaan staan - om zo vanaf een afstand te gaan staan kijken welk product ze zullen nemen.
En tevens supermarkt: je (ik dus) kijkt gewoon rigide (zoals altijd :nerd_face: ) en recht, strak voor je uit. Met m’n blauwe mandje :laughing: en dan zijn er nog mensen, kerels met name eigenlijk altijd, die bewust recht op je af denken te mogen / moeten lopen. OPBOKKEN :angry: je ziet toch dat ‘je’ dan in 1 rechte lijn loopt denk ik dan?

Ik erger me slechts 3 seconden trouwens, daarna alweer blij dat ik bij de kassa ben aanbeland :partying_face:

8 likes

Morgen een uur minder slapen😩

1 like

Ik heb zoooo’n dorst steeds. Heb vandaag minstens 3 L water op en blijf maar dorst houden. Heb niet buitensporig zout gegeten ofzo.

1 like

En ik erger me dus echt buitenproportioneel aan de zomertijd. Een uur weg. Zomaar.
Ik weet dat het zich rechttrekt met wintertijd, maar daar heb ik nu niks aan, kan dat uur goed gebruiken.

7 likes

Ik had al een maand geen seks gehad. Eergisteren wel en nu heb ik een blaasontsteking. Ik ben echt pissig op mijn vriend nu. Niet dat het echt zijn schuld is maar het voelt wel alsof hij me dit heeft aangedaan.


Iets anders dat me hoog zit. Commentaar op werk over mijn eetgewoonten/lichaam. Dit is van afgelopen week:

  • Collega A: ga je nou alleen een groen sapje drinken als lunch? Ik: Nee, ik heb ook wraps bij me. A: Oh gelukkig maar, want je bent al zo (doet handen bij elkaar).
  • Ik heb drie boterhammen bij me. Collega B: Jij eet echt veel brood hè?
  • Ik drink chocomel op werk. Collega C: wist je dat dat alleen maar vet en suiker is?

En een collega die letterlijk iedere keer loopt te mekkeren als ik een kant-en-klaar maaltijd eet. Leave me alone.

5 likes

Wow die zou ontploffen bij ons op kantoor, iedereen eet daar kant en klaar voor lunch haha!

??

maar dit is inderdaad zo ergerlijk, ik geef voortaan aan dat ik geen opmerkingen meer wil over wat ik eet/drink, weet niet of dat bij jou zou helpen? klinkt misschien een beetje overdreven maar was er zo klaar mee

Dat er al meer dan een week een mug in mijn kamer zit, aangezien ik iedere keer een muggenbult als cadeautje heb voor het wakker worden. Maar ik hoor en zie dat klote beest nooit. :sob::sob::sob:

Dat de klok van het weerdingetje in de keuken niet automatisch verspringt. Ik werd wakker en dacht dus dat het 4 uur was. Not! En om nou de moeite te gaan doen om een uurtje langer te slapen tot het 6 uur is, vind ik ook te veel gedoe

1 like

Mensen die letterlijk en figuurlijk door elkaar halen. ‘Ik ga letterlijk kapot van de hoofdpijn’ Nee, je gaat niet letterlijk kapot??

28 likes

Hahaha dit is zo kut! Vaak helpt het bij mij om erop te tikken.
Als ik bovenop mijn hoofd jeuk heb moet ik duwen bij mijn wenkbrauw. Mijn zenuwen zijn wat verplaatst

1 like

Aan mijzelf. Ik heb morgen een toets en ben nog niet begonnen met leren. Heb twee dagen niks gedaan, leren lukte niet en iets leuks doen voelde ook niet ontspannend. Dus gisteravond kreeg ik al een mental breakdown in bed en dat zal vandaag nog wel 5x gaan gebeuren :thumbsup:

Zomertijd /wintertijd. Laat de tijd gewoon staan.

En slome links rijders. Ga lekker naar de rechterrijbaan.

Dit gedoe met de zomertijd. Wintertijd is en blijft de standaardtijd!!!11

3 likes

Ze kan het dan ook niet laten om te vertellen hoe ze zelf al de hele ochtend bezig was om stoofvlees te maken met groente uit eigen tuin. En vlees van de slager. En volgens authentiek recept. Ik zeg dan gewoon: klinkt lekker! En trek zelf een blik soep open.

Dit zou ik eigenlijk moeten doen. Maar dan ben ik weer “ongezellig” natuurlijk.