Mensen die bij een overlijdensbericht: “wat een leuke vent
” commenten 

Het is nu ‘paasvakantie’ en dan ga ik 2 weken aan een stuk naar de bib hier in de buurt met vrienden en werk ik af en toe. In vakanties enzo leef ik dus weer full time in m’n ouderlijk huis (anders enkel de weekends).
Maar hoe ouder ik word, hoe irritanter ik het vind worden (ben nu bijna 23). Een van de enige redenen dat ik nog thuis kom is eigenlijk mijn katten en ook zodat ik mijn ouders af en toe zie.
Maar ik ben nu al zwaar geïrriteerd. Moeder komt thuis en zegt ‘ja nu moet ik weer rekening houden met miss vegetariër’. Zelf koken is geen optie want dan wordt ze mega geïrriteerd omdat ik in de weg loop. Het is nu 19u en ze is zelfs nog niet begonnen aan het eten en ik sterf van de honger.
Ik moet nog 3 jaar studeren maar omg ik wou echt dat ik nu al geld verdiende zodat ik definitief ergens zou kunnen gaan wonen ipv in een studentenhuis. Ik heb sinds een paar maanden echt zwaar de drang om mijn ‘echte’ leven op te bouwen. Maar ja die studie he…
Veel van mijn vriendinnen wonen niet ver van mij in m’n ouderlijke omgeving en komen niet in mijn studentenstad… dus als ik in mijn studentenstad blijf, dan zie ik ze direct veel minder.
Mijn werk zit ook vlakbij mijn ouderlijke omgeving en niet in mijn studentenstad.
Plus ik mis mijn katten vaak heel erg waardoor ik ze in het weekend graag wil zien. Op mijn kot is er geen mogelijkheid om een kat te nemen…
Maar ik denk nu met komende zomervakantie dat ik wel vaker in mijn studentenstad ga blijven en niet 2 maanden full time thuis ga wonen.
Dat je op YouTube soms op de meest vage video’s uitkomt en dan uren blijft kijken. Ik zit nu al serieus een paar uur naar videos te kijken waarin verwende Amerikaanse meiden naar college gaan verhuizen en dan videos gaan maken van het inrichten van hun kamer daar…
Er zijn er zoooooo veel. Meeste hebben college move in in de titel. Ik heb er nu al tientallen gekeken😂
Dit vind ik zooo heerlijk net als van die what’s in my bag onzin. Tot je 5 uur verder bent en denkt crap ik moet nog zoveel doen.
Dit soort mensen 
Ik kan er gewoon echt met m’n kop niet bij dat je zo denkt en het dan ook nog eens op Twitter pleurt.
Ik vind Ariane én de koe beide prima gelukt
Ik zit net in de trein echt 3 seconden en het is fucking heet en een medewerker van NS HEEFT HET TOETSENBORDGELUID VAN HAAR TELEFOON AAN. Die mensen verdienen echt een speciaal plekje in de hel 
Mensen die hun vriend of man hun “mannetje” noemen 
Als een film of serie die verder niet heel eng is ineens een mega schrikmoment heeft. En al helemaal als dat dan gebeurt in een scene die verder rustig en niet heel spannend is. Dan zit je nietsvermoedend te kijken en ineens BAM.
Ik kijk expres nooit horror omdat ik hier helemaal niet van houd, dring het dan ook niet aan me op!
Aan het Kruidvat. Dat ik Nivea bodyproducten met korting kan kopen, maar dat Nivea Verzorgende Onder De Douche Body Milk en Nivea Shower Oil Douche olie niet als combi geldt.
De eerste staat in het Body vak en de tweede bij de douche.
Ik heb het dus niet gekocht, en ik heb dit zoooo vaak bij het Kruidvat.
Mijn nichtje (6) kijkt M.eisjeD.jamila.
Als je je verjaardag viert vanaf 20u, dat mensen (lees: schoonvader) om 19:40 al voor de deur staan. En dan zeuren dat we nog niet klaar zijn. Rot op.
Feel ya. Het is echt een triest bosje hier, nog nooit iets gevonden wat werkt.
ziggo
en de zin: ‘ik vind daar wat van’
Een etentje plannen met een team.
Sowieso mensen die te vroeg komen mogen van mij naar de hel haha. Echt zo kut. Ik weet nog dat we een aantal jaren geleden een vriendinnendag hadden en ik was samen met een andere vriendin wat dingen aan het klaarzetten en toen kwam er ineens al een vriendin aan waarop die vriendin waarmee ik dingen aan het klaarzetten was pissig werd
maar het is gewoon heel vervelend. Zelf bak ik ook er niet veel van want ik heb juist moeite met optijd zijn wat ook irritant is.
Dat mijn Loavies pakket spoorloos is en niemand op mijn berichten reageert. UGH.
Wow, belachelijk! Iedereen wordt wel eens ziek, hoe kun je iemand nou verbieden om zich ziek te melden? Alsof je daar iets aan kan doen… Beterschap, hopelijk voel je je snel beter!