Waar erger jij je aan? #3

Mijn schoonbroer en zijn vriendin zijn er en mijn god hoe lang kun je doen over simpele beslissingen. Zelfs de vraag wel/geen slagroom op de milkshake moet even besproken worden. Ze overleggen ook steeds over wat ze gaan bestellen bij het eten. Zoooo irritant. Alsof je dan ook een betere keuze maakt. Als ik er te lang over nadenk heb ik ook altijd spijt :’)
Misschien klinkt het niet eens zo irritant maar alles duurt drie keer zo lang dankzij hen.

Verder vind ik het hartstikke gezellig :stuck_out_tongue:

Ik snap het na jullie beide berichten nog steeds niet. Wie is het chickie van verderop? Als ze samen in 1 huis woonden?

Vroeger, voordat hij haar kende was die moeder dat. Later kregen ze dat jongetje (13).

Moeder verdween uit beeld en toen ging die vent met de dochter van die vrouw (uit een eerdere relatie dus)

Het sneeuwt

Nee die man van 50 leerde zn huidige vrouw/de dochter van zn eerste vrouw kennen toen ze een jonge tiener was. Toen ze 14 was kreeg ze een halfbroertje waarvan hij de vader was. Toen haar moeder vertrok zorgde zij op haar 14e voor haar broertje, die ze ziet als een zoon. Nog geen 5 jaar laten had ze haar eerste kind ket stiefvader en inmiddels op haar 27e heeft ze 4 kinderen van hem + haar halfbroertje/stiefzoon.

We horen niet hoe oud hun oudste kind samen is, maar je ziet haar in beeld en ze is echt minstens 8, wat net legaal kan. Maar hij kent haar dus vanaf 12/13 minstens.

Hij is toch niet vrijgesproken, maar heeft toch een schikking getroffen (aka de aanklagers afgekocht) waardoor het nooit tot een oordeel is gekomen?

Nee bij die aanklachten was er wel echt een jury uitspraak volgens mij! Die zaak daarvoor heeft 'ie geschikt met de ouders.

https://amayzine.com/nl/2019/waarom-het-bijna-nooit-lukt-om-af-te-vallen/

Dit artikel van Amayzine… Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Lekker bodyshamen, goed zo, meid.

Ik heb zo veel zin om de schrijfster van dit artikel een rotschop naar de maan te verkopen. Voorgoed. Definitief. Misschien ontdekt deze “domme” vrouw dan dat ze soms gewoon beter haar mond kan houden en het beter bij zichzelf kan houden.

En ze is nog therapeut ook???

Zelfbenoemd probably. :woman_shrugging:t3:

Ik vind het zo typisch dat er onder dat artikel staat dat de auteur “woont in het Gooi”, terwijl je op insta ziet dat het gewoon Hilversum is.

Technisch is dat hetzelfde, maar ik heb altijd argwaan als mensen het zo omschrijven.

Als je dat ‘international council’ googelt zie je inderdaad alleen maar mensen die diezelfde ‘therapie’ geven. Gewoon ff overal ‘clinical’ en ‘council’ neerzetten en dan lijk je net een echte dokter.

haha jezus
buiten de inhoud om is het ook echt heel irritant geschreven

Als je zulke onzin uitademt moet je natuurlijk wel een beetje interessant aan de buitenkant lijken. :woman_shrugging:t3:

Dat je er als “therapeut” per definitie van uit gaat dat dikke mensen geen zelfvertrouwen hebben en dat dat pas komt als je dun bent. Dan heb je het leven toch ook niet begrepen hè?

Ze vergeet ‘rapid conclusions trekker’ nog.

Zeikschrift heeft hier gelukkig ook weer een goede reactie op geschreven. Vind dit soort onzin die op internet wordt geslingerd door zogenaamde ‘therapeuten’ en ‘experts’ zo schadelijk. Toen ik depressief was dacht ik dat het beter was om heel slank te zijn, want heel slank = goed, toch? Ik heb obsessief op de weegschaal gestaan. Ondanks ik ondergewicht inmiddels al had bereikt bleef ik mijn doel maar naar beneden bijstellen, want misschien zou ik na die extra twee kilo afvallen wel een waardig persoon zijn.

Dit soort artikelen kunnen mensen net over het randje duwen, want inderdaad, deze ‘therapeut’ en ‘expert’ zegt dat je als vrouw met overgewicht niet gelukkig kunt zijn met jezelf, en dat je wel obsessief met diëten bezig moet zijn, want jouw lichaam valt niet te waarderen, toch?

Wat een ontzettende vrouwonvriendelijke website is dit toch

Teksten onder foto’s op instagram als: “Happiness radiates like the fragrance from a flower and draws all good things towards you” en “There’a mountaintop that I’m dreaming of, if you need me you know where I’ll be” en nog een parel: “The sea delights to lift us free, if only we dare to let go”.
:woman_shrugging:t3::woman_facepalming:t3:

Soms zou ik toch een tegenhanger willen maken en die dan Onzyne.com noemen. :zipper_mouth_face: