Waar erger jij je aan? #3

Ik erger me ook aan zomertijd maar nog meer aan het idee om het voor altijd zomertijd te laten zijn. Dat is niet onze tijd en dan wordt het in de winter pas om 10u licht. Wie wil dat nou?!!

16 likes

Dat de eerste week van mijn cyclus gelijk staat aan een puistenuitbarsting op mijn kin.

1 like

Dat mijn wimpers geen enkele krul meer hebben na het föhnen van mijn pony.

2 likes

Ik ben gewoon pissig dat ik 1 uur minder heb en het weekend is altijd al snel voorbij

5 likes

Mensen die schreeuwen.

1 like

Zomertijd!!

3 likes

Mensen die (zinloos) toeteren op straat. Als je bij iemand voor de deur staat en je toetert even zo van: he ik ben er, dat snap ik nog wel. Maar waarom zou je in godsnaam toeteren bij het wegrijden? Doe gewoon eens even normaal man. Mijn zoon is zó vaak wakker geworden omdat iemand het blijkbaar niet genoeg vindt om even gedag te zwaaien. En nee ik verwacht niet dat de hele wereld rekening houdt met mijn slapend kind maar dit soort shit is gewoon onnodig

16 likes

En dan ook s nachts he. Waarom toeteren mensen dan ook nog?

1 like

Oh nee niet nu al :confounded:

Oh ik vind dat nog leuke onderwerpen haha. Bij mij gaat het over de strontverwende koters van collega’s. Oh en over dat ik mij ook snel moet gaan voortplanten van ze :rage:

Ik ben blij dat je het zegt, het viel mij ook al op. Echt vreselijk.

2 likes

Elektrisch koken. Pasta, rijst en aardappelen koken bijna standaard over (ligt aan mij dit) en bij een gasfornuis maakt dat niks uit maar op een kookplaat maakt dat ONMOGELIJK te verwijderen vlekken. Zo irritant dit.

5 likes

Goeie jongen! :innocent:

1 like

Plien en Bianca en hun acteercarrière.

Ja die heb ik dus ook staan, werkt voor geen meter :frowning_face:

Mijn ouders hebben daar zo’n speciaal scheermesje achtig iets voor gekregen bij de kookplaat, kun je aangekoekte dingen mee afkrabben

3 likes

Dat lijkt op een glasschrapertje denk ik, die dingen zijn ideaal ja! :smiley:

Onze notaris en hypotheker zeiden dat alle stukken op leeftijd stonden, konden niet kiezen wie voorop stond overal. Stiekem vond ik dat heel leuk, want ik ben ouder dus word nu overal als eerste genoemd.

4 likes

Dat ik niet kan slapen, maar wel moe ben. En m’n oortje is bijna kapot, maar ik ben te gierig om een nieuwe te kopen

Dat ik felicitaties krijg van goede vrienden (!!!) die mijn naam verkeerd spellen.

2 likes