Waar erger jij je aan? #3

Een gemiste oproep van een collega terwijl ik vrij ben, niks ingesproken, geen appje gestuurd, bij terugbellen neemt ze niet op. :unamused:

“Dan niet” zou ik dan denken. Lekker van je vrije dag genieten!

3 likes

Ja dat probeer ik wel, maar blijft toch ergens sluimeren. Maar zal wel niks zijn, anders had ze wel vaker gebeld. Ik ga het NU loslaten!

1 like

Waar erger ik mij aan?! Mensen die tijdens eerst kerstdiner (2018!) aangeven een etentje met zijn allen binnekort te willen organiseren, vervolgens in april 2019 (!) aankomen met een datum. Ik geef aan dat wij precies gisteren iets op die dag hebben gepland en vervolgens als antwoord krijg: jammer dan maar zonder jullie.
WTF, je kan dat etentje toch verplaatsen dan!? niet dat ik er heel graag bij wil zijn maar ik vind deze reactie heeeeeeeel bijzonder

6 likes

Haha @ABC123, wat een pipo’s. Inderdaad hoe moeilijk is het om nog te verzetten?

Ik erger mij aan mijn vriend. Gistermiddag voetbal en F1 gekeken, nu kijkt hij weer zo’n zwetsprogramma waarin ze gaan napraten daar over. Ik wil verdorie de mol terugkijken :sob:

1 like

Waarom ben ik zo. Maanden droom ik over mn eigen huisje of appartement en nu is het zover kan ik er niet van genieten omdat er 200 dingen op me af komen. En dan probeer ik geforceerd blij te doen maar kan gewoon niet ontspannen

5 likes

Geeft niet! Jij mag het doen op jouw manier. En je blijdschap komt nog wel als je er klaar voor bent. Rustig aan en vooral niet inzitten over wat je voelt en ervaart!!

1 like

Dat we een weekend weg waren met familie en het enige wat ik heb gehoord is of gezeik over mijn man of gezeik over de opvoeding van onze dochter. Echt, laat me met rust. Ik vind jullie partners ook raar en jullie opvoeding ook ruk. Flikker op.

9 likes

Zo herkenbaar. En dan geïrriteerd raken als ik vraag of articuleren lastig is😐

1 like

Aan mijn jeukende droge benen. En dat ik in plaats van even naar boven te lopen om er bodylotion op te smeren nu mijn hele benen heb opengekrabd. :ok_hand:t2:

2 likes

Secondenlijm op mijn vingers :sob:
Touch ID doet het gelijk niet meer en het voelt zo vies ruw aan. Oh god, ga ik mijn lenzen straks er wel uit kunnen halen?

Aan de enorme ontstekingen in mijn liezen. Gelukkig krijg ik wel weer een antibioticakuur en ga ik weer met hibiscrub douchen dus dan hoop ik dat dit de laatste keer weer is voor een hele lange tijd. Het is zo pijnlijk. En het is ook gewoon mijn eigen schuld want het is weggebleven toen door hibiscrub maar dat was na een jaar op en heb toen nooit opnieuw gekocht.

Dankjewel! Ik vind dit echt een heel lief berichtje. Heb het ook gescreenshot zodat ik er nog een keer naar kan kijken want je hebt helemaal gelijk.

Dat ik zoveel darmkrampen heb van Activia. (Ik denk dat het door Acitvia komt)

Ik heb een parkeerboete gehad terwijl er deze maand sowieso al een hele hoop rekeningen betaald moeten worden :frowning_face: Ik hoopte lekker te kunnen shoppen maar niet dus :frowning_face:

Secondelijm is life. Heb losgeraakte strijkkralen vastgelijmd, want te lui om het strijkijzer te pakken :sweat_smile:

4 likes

Ik heb de laatste dagen zeer gevoelige tepels. Kan nog best pijn doen.

Hoef nog niet ongesteld te worden ofzo

Is het gelukt met je lenzen? Ik had dit vorige week. Na een aantal keer schrobben met afwasmiddel, zeep etc ging het moeizaam van mijn vingers, zoooo vervelend! en ik heb dagen erna hele droge vingers gehad. Note aan mezelf:altijd handschoenen aan als je secondelijm gebruikt.

1 like

Hahaha ik vind dit juist leuk, ik was voor Mickey of het kasteel gegaan. :nerd_face:

Wat toevallig, ik luisterde vandaag een nummer die ik uit die serie ken en moest er ook aan denken. En nu zie ik ineens jouw post! Ik vind haar kleding in de serie sowieso echt heerlijk. Jammer dat er nooit een seizoen 2 gekomen is.

2 likes