Waar erger jij je aan? #3


:eek:

23 likes

@Krabsalade Ja sorry hoor ik vind het ook echt niet oké dat jij je mannetje niet verrast met een perfect werkende fiets.

42 likes

Ik geef toe dat ik even heb gecheckt wat Fluffy nog meer had gepost. Maar het ging al snel over stiefkinderen, dus ging ik er vanuit dat jij het niet was. :face_with_monocle:

1 like

Damn ik lees nu dat topic en Pejeka lijkt me echt een ontzettend leuke vrouw. Hoop dat ze hier lid wordt!

5 likes

Kijk uit, straks heb je nog een toevoeging aan je titel

2 likes

Familieleden die op werkdagen overdag zomaar aanbellen en even gezellig op bezoek komen. Een keer is niet erg, maar ik zit steeds met deadlines en ik heb al aangegeven dat het helemaal niet handig is zonder een belletje vooraf. Maar ze snappen het niet of zo, echt ontzettend irritant. Ben nu ook niet zo gastvrij en vriendelijk geweest.

1 like

Was er niet een theorie op VF dat pejeka een man zou zijn? :joy:

Oh geen idee hahaha maar het zou me niks verbazen op basis van die posts. Een echte voorvechtster van de rechten van De Man Van De Topicstarter!

2 likes

Ik erger me steeds meer aan hoe moeizaam communicatie met vrienden verloopt. We proberen iets af te spreken met meerdere mensen en nu kan iemand opeens toch niet meer, de ander vindt wat we zouden gaan doen niet leuk maar komt zelf ook niet met ideeën voor een alternatief, en dan heb je er nog een paar die altijd last minute pas laten weten of ze erbij zijn.

Opkomende koortslip bij mn mondhoek. Voel je zo zitten.

Pejeka is een man :grinning:

Omg ik vind het ZO irritant als mensen ~commentaar~ hebben op het feit dat mensen in het OV/cafés op hun telefoon bezig zijn en daar dan over posten
al helemaal omdat het ludieke commentaar incl. emojis :crazy_face::iphone::woman_technologist: en GIFjes meestal komt van mensen die zelf per dag tig stories op instagram plempen

12 likes

Uh wij zouden te veel praten met onze dochter, mijn man zou te kinderlijk tegen haar praten, onze dochter wist te veel (??? Ze is ontzettend wijs dus ja duh), mijn man praatte te hard, te veel, te weinig, ging te vroeg op bed en weet ik wat meer. Annoying dus.

Haha ja dat was ik. Ja dat is nog gelukt :joy:

4 likes

Dat er net aangebeld werd terwijl ik op de wc zat. Ik wil weten wie het was! Zal wel weer een of andere stomme collecte zijn geweest aangezien het de voordeurbel was en bezoek altijd eerst beneden aan moet bellen.

Toevallig weet ik dat jij hetzelfde doet als ik (wel een ander vak) hehe.

Wat mij veel houvast geeft is beschrijven: toen deed ik dat, nu doe ik dit! En dan daartussen beschrijven welke literatuur je hebt gelezen en welke tips je daaruit hebt gehaald. Heel concreet beschrijven, maw de persoon die het leest moet zijn/haar ogen dicht kunnen doen en jou voor je zien. Succes!

Ik heb net 2u15 gedaan over een traject van 50 km waar 9 ongevallen zijn gebeurd.
LEER GVD ALLEMAAL EEN KEER RIJDEN :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Mijn zus is over de zeik omdat ik mijn nieuwe schoenen in de doos op tafel had gezet want dat brengt ongeluk. :roll_eyes:

8 likes

Ah dat klinkt goed! Ja als je bij ieder punt een vb kan geven is dAt top toch.

Haha, heul herkenbaar. Hoewel ik het wel fijn vind als er vragen worden gesteld, mijn studenten zijn soms juist te noncha :weary:

Dat zegt mijn moeder ook altijd. Ben dan wel benieuwd of we dezelfde afkomst hebben? Ben Vietnamees.

1 like

Wij hebben een Thaise moeder, haha.

1 like