Waar erger jij je aan? #3

Ik vind Ariane én de koe beide prima gelukt

15 likes

Ik zit net in de trein echt 3 seconden en het is fucking heet en een medewerker van NS HEEFT HET TOETSENBORDGELUID VAN HAAR TELEFOON AAN. Die mensen verdienen echt een speciaal plekje in de hel :fu:

19 likes

Dat ik niet meer kan slapen en mn verkoudheid :weary:

Mensen die hun vriend of man hun “mannetje” noemen :nauseated_face:

22 likes

Als een film of serie die verder niet heel eng is ineens een mega schrikmoment heeft. En al helemaal als dat dan gebeurt in een scene die verder rustig en niet heel spannend is. Dan zit je nietsvermoedend te kijken en ineens BAM.

Ik kijk expres nooit horror omdat ik hier helemaal niet van houd, dring het dan ook niet aan me op!

3 likes

Aan het Kruidvat. Dat ik Nivea bodyproducten met korting kan kopen, maar dat Nivea Verzorgende Onder De Douche Body Milk en Nivea Shower Oil Douche olie niet als combi geldt.
De eerste staat in het Body vak en de tweede bij de douche.
Ik heb het dus niet gekocht, en ik heb dit zoooo vaak bij het Kruidvat.

Mijn nichtje (6) kijkt M.eisjeD.jamila.

2 likes

Als je je verjaardag viert vanaf 20u, dat mensen (lees: schoonvader) om 19:40 al voor de deur staan. En dan zeuren dat we nog niet klaar zijn. Rot op.

13 likes

Feel ya. Het is echt een triest bosje hier, nog nooit iets gevonden wat werkt.

1 like

ziggo

en de zin: ‘ik vind daar wat van’

3 likes

Een etentje plannen met een team.

1 like

Sowieso mensen die te vroeg komen mogen van mij naar de hel haha. Echt zo kut. Ik weet nog dat we een aantal jaren geleden een vriendinnendag hadden en ik was samen met een andere vriendin wat dingen aan het klaarzetten en toen kwam er ineens al een vriendin aan waarop die vriendin waarmee ik dingen aan het klaarzetten was pissig werd :weary: maar het is gewoon heel vervelend. Zelf bak ik ook er niet veel van want ik heb juist moeite met optijd zijn wat ook irritant is.

1 like

Dat mijn Loavies pakket spoorloos is en niemand op mijn berichten reageert. UGH.

Wow, belachelijk! Iedereen wordt wel eens ziek, hoe kun je iemand nou verbieden om zich ziek te melden? Alsof je daar iets aan kan doen… Beterschap, hopelijk voel je je snel beter!

Ook @Krabsalade

Ik heb een droogshampoo van Batiste (XXL Volume) en daar lijkt mijn haar dikker van. Gebruik het niet elke dag, maar het is wel het enige dat mijn haar wat voller doet lijken! Ik spuit het wel voornamelijk op de buitenkant en niet per sé ‘eronder’ want dat is alleen zinvol als het vet is.

3 likes

Dat een van de bovenburen besluit om nu te gaan boren. Dit gaat al twee weken aan de gang en elke dag een paar uurtjes. Hoeveel gaten kan je wel niet nodig hebben in je muur? Ik kan nu mijn intercom niet horen terwijl er straks iets bezorgd gaat worden. Ik zit nu dus in de gang onder de intercom om hem niet te missen.

Ik ben net naar de action gelopen, want er stond online dat deze open zou zijn. Nou niet dus. Vond t al vreemd omdat het in een winkelcentrum is en hier maar 1x per maand koopzondag is mja je weet maar nooit he.

Nu ga ik maar naar de andere fietsen want vind t zonde om met dit weer met de auto te gaan.

Dat ik geen plek heb om in de zon te zitten. Ik wil niet elke keer naar een park of een terras, ik wil gewoon in mn kloffie met een gaar hoofd een boek lezen. Ik wil een tuin of een beter balkon, waar wel zon is

1 like

Had je gekeken op de website van de action zelf of gebruikte je de gegevens die op google search of een random website over koopzondagen of zoiets stonden? Vaak zijn die random websites en googles eigen informatie best wel onbetrouwbaar kwam ik achter. Vooral toen ik een bepaalde AH wilde bezoeken.

Ik zat net eventjes in de tuin en mijn arm is al rood.