Waar erger jij je aan? #3

De website van de action zelf. Gegevens op Google vertrouw ik niet

Dat de zon al vanaf 3 uur pleite is. Er zitten serieus grijze wolken voor de zon :unamused:

Mijn vader ging naar de friettent bijna 45 minuten geleden en is nog steeds niet terug. I’m starvinggg

2 likes

ik wilde op whatsapp iets ~zo~ typen, zoals als ik vaak op het forum zie, maar dat werd doorgestreepte tekst :mad:

3 likes

Dat er zoveel mensen zijn die de roddelpers geloven en dan meteen paniek gaan lopen zaaien. En nee het is echt waar, want het staat in de telegraaf!!!

Aan een lompe vent in de AH die niet een seconde kon wachten tot dat ik mijn sla uit de koeling pakte om zelf sla te pakken. Fijn hoor zo’n arm in mijn gezicht. En hij deed het gewoon expres ook :fu:t2:

Wow heb je hun nummers ze klinken vet stoer ik wil ze :roll_eyes: :joy:

11 likes

misschien iets voor @Zemraluani en haar gucci nektasfetisj?
hoe mooi zou het zijn als het forum op deze manier mensen bij mekaar brengt :revolving_hearts:

10 likes

Pas je op dat je CV niet te uitgebreid wordt Bertie, dan nemen ze je niet meer serieus.

Boer, BN’er, dj, survivor, statenlid en straks ook nog straatjochie. :upside_down_face:

2 likes

@anon44204370 mag ik die ene met die kpiemel? Past goed bij mn ktiet :sweat_smile::woman_facepalming:

13 likes

Nah dit is over het randje he :joy:

Of bae, hubbie en die soorten :face_vomiting:

Mijn bronchitis hoest. Ik heb medelijden met de buren.

Nee jij mag dat :kissing_heart:

2 likes

Ik gebruik bae wel, maar op een ironische manier :flushed: Ik noem mijn beste vriendin en kat (lol) ook mijn baes haha. Als het serieus gebruikt wordt vind ik het wel echt afschuwelijk :nauseated_face: Net zoals hubby inderdaad

2 likes

Haha je hebt gelijk. (En shit, ben ik dj? Help)

@Lentex vooruit, omdat jij het bent :kissing_heart:

1 like

Dat mijn vriend elke babynaam waarmee ik kom afwijst :weary: .

2 likes

swapfiets

Dus helemaal niet nu al :mad:

23 likes

Ik vind het sowieso al ergerlijk als collega’s de toiletten gebruiken als koffieruimte maar als je dan nog eens als HR manager de medische toestand gaat bespreken van een medewerker die al enkele maanden thuis zit met een burnout, ja dan word ik pas echt boos :mad:

Wat een kloteonderneming dit.

19 likes

Aan dat ik het mijzelf zo onnodig moeilijk maak. Terwijl ik er niet van hou om moeilijke dingen te doen. En aan de gevolgen die dit heeft voor mijn zelfbeeld etc.