Waar erger jij je aan? #3

@anon44204370 mag ik die ene met die kpiemel? Past goed bij mn ktiet :sweat_smile::woman_facepalming:

13 likes

Nah dit is over het randje he :joy:

Of bae, hubbie en die soorten :face_vomiting:

Mijn bronchitis hoest. Ik heb medelijden met de buren.

Nee jij mag dat :kissing_heart:

2 likes

Ik gebruik bae wel, maar op een ironische manier :flushed: Ik noem mijn beste vriendin en kat (lol) ook mijn baes haha. Als het serieus gebruikt wordt vind ik het wel echt afschuwelijk :nauseated_face: Net zoals hubby inderdaad

2 likes

Haha je hebt gelijk. (En shit, ben ik dj? Help)

@Lentex vooruit, omdat jij het bent :kissing_heart:

1 like

Dat mijn vriend elke babynaam waarmee ik kom afwijst :weary: .

2 likes

swapfiets

Dus helemaal niet nu al :mad:

23 likes

Ik vind het sowieso al ergerlijk als collega’s de toiletten gebruiken als koffieruimte maar als je dan nog eens als HR manager de medische toestand gaat bespreken van een medewerker die al enkele maanden thuis zit met een burnout, ja dan word ik pas echt boos :mad:

Wat een kloteonderneming dit.

19 likes

Aan dat ik het mijzelf zo onnodig moeilijk maak. Terwijl ik er niet van hou om moeilijke dingen te doen. En aan de gevolgen die dit heeft voor mijn zelfbeeld etc.

Aan mijn buren die zogenaamd allemaal werken maar altijd thuis lijken te zijn? Het maakt niet uit hoe laat ik weg ga richting werk of thuis kom van mijn werk. Ze zijn ALTIJD thuis.
Ik erger mij in dit geval vooral aan mezelf. Waarom maak ik mij hier druk om?!

4 likes

Al die musicals bij riverdale. Die steeds slechter worden

1 like

Als je veter zich om je trapper van je fiets wikkelt en je weet dat je op je bek gaat als je niet snel stopt. Ook heerlijk hierdoor een kettingbotsing veroorzaakt :+1:

6 likes

Zijn misschien koninginnen? Die gaan rond deze tijd op zoek naar een plek voor een huissie

2 likes

Er is echt een speciaal plekje in de hel voor deze mensen waar ze continu op een rotonde staan met stoplichten en allemaal dit soort mensen bij elkaar en iedereen die elkaar blokkeert en middelvingers geeft en toetert.

Nee ik sta bijna nooit op een rotonde met stoplichten :whistling:

4 likes

Ik lees altijd dingen als verslagen na voor een vriendin. Maar ze denkt dat ik na 300 opmerkingen nog precies weet wat ik waar getypt heb en reageert dan op opmerking #25 ofzo. :sweat_smile: Eh, nee, dat weet ik dus niet. Dat heb ik ook pas 10 keer gezegd ofzo.

Aan dat nu ik alles van mijn ex terug heb gekregen ik hem mis en hem het liefst een berichtje zou sturen :rage: neeeee

Ik zit in de trein en de chick naast me heeft me echt wel 20 keer aangestoten, hou je armen bij je.

18 likes

De monteur die hier nu is en die ik een kopje koffie heb aangeboden, maar die nu niet meer van mijn studio weg te krijgen is met allerlei vage verhalen terwijl hij opzichtig naar mijn borsten aan het gluren is :cry: Nu wil hij dat ik zo meega naar de studio van een huisgenoot om “gezeur” te voorkomen (als hij daar dus iets checkt terwijl niemand aanwezig is) maar ik voel me niet op mijn gemak met hem in een ruimte. Echt zooo’n spijt dat ik een praatje heb gemaakt en koffie heb aangeboden. Maar wil me ook niet aanstellen, hij bedoelt er waarschijnlijk niets mee verder.