Waar erger jij je aan? #3

Ik zou een foto van een schoteltje dan op Instagram posten. Misschien wil dan iedereen daar dan virtueel 20 cent op leggen. Ben je een soort toiletdame maar dan anders.

15 likes

Ik kan hier ook niet tegen en heb een keer ook iemand een berichtje er over gestuurd. 18 en net haar rijbewijs en dan meteen instastories posten achter het stuur met inderdaad 120 op de snelweg. Ik kon het niet aanzien.

2 likes

Mijn vriend stuurt net dat hij nog iets gaat drinkenmet een collega (hij moet tot nu werken).

IK WIL DE MOL ZIEN JA KOM NAAR HUIS.

Ik kan daar echt totaal niet in komen… Naast je eigen leven ben je ook gewoon een gevaar voor mensen die zich wel gewoon aan de regels houden. Waarom zou je dat in vredesnaam willen?

1 like

Ik snap het ook totaal niet. Dus toen werd ik mar even de “bemoeial” haha

2 likes

Omdat ik al die memo’s heb verbrand

4 likes

Mezelf.
Ik maak zoveel domme fouten op mijn werk. Het is gewoon gênant. Fouten komen ook altijd later bovendrijven. Tijdens denk ik dat het gewoon goed gaat, maar achteraf blijkt maar weer dat ik het toch fout had gvd

3 likes

Mensen die uit naam van een boek een advertentie plaatsen

33 likes

Als je dan nog zo dom wilt schrijven, wees dan in ieder geval nog consequent in het gebruik van ‘we’ en ‘ze’.

13 likes

Nou, vind ik alleen maar heel erg goed. Mensen hebben volgens mij geen idee wat ze kunnen aanrichten bij zichzelf of een ander.

1 like

Ik erger me eraan dat half twitter citaten en plaatjes van Quasi Modo retweet.

Het is een historisch Fucking significant gebouw, niet een Disney decorstuk, flikker op.
(Ik heb sowieos een Disney intolerantie)

39 likes

ben overigens wel benieuwd of de tv-zenders al aan 't ruziën zijn over de rechten van de film

1 like

Aan mezelf haha
Ik heb het vermoeden dat een collega vandaag is bevallen en nu kijk ik steeds op Instagram in de hoop van een berichtje. Normaal ben ik niet zo “obsessed” maar ben nu echt heel benieuwd naar de naam haha

1 like

Hij is alleen niet bedacht door disney :no_mouth: maar ook geen disney fan dus laat maar zitten

1 like

Wikipedia herbergt echt een hele gemeenschap van mensen die het superinteressant vinden om met dit soort dingen de eerste te zijn. Er zijn ook hele ‘oorlogen’ waarbij pagina’s naar eigen visie aangepast en weer terug-aangepast worden (laatst met de pagina over Boreaal en of het nou wel of niet een nazi-verwijzing van Baudet was).

4 likes

Het is voor sommige mensen echt hun hobby om wikipedia pagina’s te schrijven.

1 like

Ik herken het bericht hahaha, dacht precies hetzelfde.

1 like

Dat mijn eczeem zich begint uit te breiden naar mijn polsen en nu ook in mijn gezicht! Echt fijn, nog 10 dagen roaccutane en de volgende huidziekte staat al
klaar om mijn gezicht te verpesten :slight_smile:

Ik vind die schets ook irritant. Iemand ziet dat op het nieuws en gaat dan gelijk nadenken over een zo treurig en pakkend mogelijke compositie. Ohh Quasimodo die treurt met de notre dame in zijn armen, dat wordt een klapper.
Ik snap het overigens wel en het kan ook wel mooi zijn zoals het potlood bij jesuischarlie maar ik weet niet, bij die gedachte dat iemand dat gelijk in de houding schiet.
Hoewel dat met journalisten natuurlijk ook zo is maar toch… anders.

10 likes

Mensen die hun jas uit doen in de trein en die zo om zich heen draperen. Ik wil jouw (vieze) jas niet aanraken of er tegenaan zitten.

9 likes